האם את אוהבת את הקמטים שלך?

נשים רבות מקבלות באהבה את הקמטים ושאר הסימנים. אחרות יעשו הכל כדי להרוויח עוד כמה שנים של שמחה מול המראה. בפועל, שמירה על עור צעיר זה עניין אלמנטרי ויומיומי

15/02/2017
מדור שיווקי קבלו עדכונים ממדור
  • RSS

והרי הודעה דרמטית: תהליך הזדקנות העור מתחיל בגיל 25. כן, עד כמה שזה מצער לדעת, צעיר ורענן ככל שיראה, העור שלנו מתחיל להתקמט ולהשתנות כשאנחנו בשיא הפריחה. בסביבות גיל 25, אומרים מומחי העור, מתחילה הירידה בכמות האלסטין והקולגן, אותם חומרים טבעיים שהגוף מייצר ושגורמים לעור להיראות מוצק וגמיש. כשאנחנו מגיעות לגיל 40 – ועדיין מרגישות ונראות צעירות ותוססות, אבל העור שלנו ממשיך לאבד מוצקות וחלה ירידה בכמות החומצה ההיאלורונית שיש בו.

דווקא כשאנחנו בשיא מתחילה הירידה (צילום: יח"צ)

האם ניתן להילחם בסימני הזמן?

נשים רבות מקבלות באהבה את הקמטוטים, הקמטים ושאר סימנים. הרווחתי את אלה ביושר, יש שנוהגות לומר. אחרות שיעשו הכל – ניתוחים, הזרקות וטיפולים – כדי להרוויח עוד כמה שנים של שמחה מול המראה שעל הקיר. ואולם שמירה וטיפול בעור לא חייבים להיות קיצוניים או דרמטיים. ומה שחשוב יותר: טיפול נכון בעור איננו רק עניין של מראה צעיר, אלא גם של שמירה על בריאות העור, שנחשב לאבר הגדול ביותר בגוף ותפקידו העיקרי הוא להוות את קו ההגנה הראשון שלו.

"כדי לטפח את העור ולהגן עליו, החשוב ביותר הוא למרוח קרם הגנה נגד קרינת שמש, מגיל צעיר. ובמיוחד בשמש הישראלית שהקרינה שלה משמעותית בקיץ ובחורף. כמו כן, אנחנו ממליצים על שימוש בתכשירי עור אנטי-אייג'ינג כבר מגיל 25, כשהשינויים בעור מתחילים להתרחש על אף שעדיין לא מרגישים בהם", מסביר אמריק ג'ומאו מחברת הקוסמטיקה הצרפתית אוון, המשיקה בימים אלה סדרת מוצרים חדשה בישראל, ממשפחת הדרמו-קוסמטיקה.

דרמו-קוסמטיקה הוא ענף בתעשיית הקוסמטיקה המשלב חומרים בעלי תכונות רפואיות במוצרי יופי וטיפוח. מוצרי דרמו-קוסמטיקה נמכרים בדרך כלל בבתי מרקחת וברשתות הפארמים, חלקם מיועדים לתמיכה במצבים רפואיים שונים, כמו אקנה, רגישות ואדמומיות, אטופיק דרמטיטיס (אסתמה של העור) ועוד. בנוסף, תעשיית המוצרים הקוסמטיים שמה דגש על שימוש בחומרים טבעיים, למניעת תופעות של אלרגיה ורגישות בעור, המוצרים מיוצרים ללא חומרים משמרים, ועל בסיס מחקרים קליניים המוכיחים את יעילותם.

הכל התחיל אצל רוקח צרפתי אחד

אוון הצרפתית החלה לייצר מוצרים דרמו-קוסמטיים כבר לפני 15 שנים, ונחשבת לאחת המובילות בתחום. פורץ הדרך היה רוקח צרפתי בשם פייר פברה, שזיהה את הפוטנציאל ואת הצורך. שם המותג שיצר פברה נגזר משמו של הכפר אוון הנמצא  למרגלות ההר השחור (Montagne Noire) בדרום צרפת. במרכזו של הכפר שוכן מעיין שסגולות המים של שלו התגלו לפניי 300 שנה. בקרבת המעיין הקים פברה מרכז הידרותרפי המיועד לריפוי תופעות עור שונות. עד היום ערכו פברה וצוותו מעל 150 מחקרים קליניים העוסקים באיכות המים ומוכיחים את יעילות השימוש בהם.

כאמור, בימים אלה משיקה חברת אוון סדרת מוצרים דרמו-קוסמטיים חדשה תחת השם "פיזיוליפט" –סדרה חדשנית למיצוק עור מתבגר, המבוססת על רכיבים ופטנטים בלעדיים ומיועדת לטיפול בקמטים עמוקים ובבעיית אובדן הגמישות בעור, תופעות המאפיינות עור פנים בוגר.

פיזיוליפט. סדרת המוצרים החדשה של אוון (צילום: יח"צ)

לדברי אמריק ג'ומאו,  הסדרה החדשנית כוללת 5 מוצרים שונים: מוצרי יום בהתאמה לסוג העור, קרם לילה (289 ש"ח), קרם עיניים (289 ש"ח) ועט ייחודי למילוי קמטים (299 ש"ח) הכולל ריכוז של החומרים הפעילים להפעלה ישירה ומרוכזת על קמטים וחריצים עמוקים בעור.

כל תכשירי הסדרה מכילים 3 רכיבים ייחודיים:

  • רטינאלדהיד – נגזרת של ויטמין A שממריצה ייצור של קולגן ואלסטין.
  • חומצה היאלרונית – מחזקת ומגמישה את העור.
  • AscofillineTM  - מרכיב חדש ובלעדי המעשיר בלחות וממריץ את ייצור הקולגן בעור.

איך נדע באילו מוצרים כדאי להשתמש?

ג'ומאו: "ראשית, כדאי מאד להתייעץ ברוקח או ביועצת שעובדת במחלקת מוצרי הדרמו-קוסמטיקה (הנמצא בדרך כלל בסמוך לבתי המרקחת, ברשתות הפארמים). בנקודות המכירה ידעו להדריך את הצרכניות. כמו כן,  על כל מוצר מופיעה מדבקה בעברית ומצורפים עלונים המסבירים את ייחודו של המוצר. בנוסף, הדרך הנכונה היא להשתמש במוצרים לפי סוג העור. במידה שאינך יודעת  מהו, ההמלצה היא להתייעץ עם רופא העור שלך".




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה