דיאטה זוגית: ככה מרזים בפתח תקווה

לקבוצת שומרי משקל בפתח תקווה מגיעים זוגות ובני משפחה שיחד יורדים בגדול, חברה שבקרוב “תסגור” 50 קילו של ירידה וסיפורים מרגשים על הצלחה והתמדה. אלה הטיפים שלהם לדיאטה מוצלחת

16/03/2016
רעות חוצה קבלו עדכונים מרעות חוצה
  • בדואר
  • RSS

מי הקבוצה?

קבוצת שומרי משקל בפתח תקווה- כ-70 חברי הקבוצה נפגשים כל יום ראשון בשני סבבים בשעות הערב.

שומרי משקל פתח תקווה

המדריכה: הדר לייזרמן: “אחרי שעבדתי שנים ארוכות כמורה ללשון בתיכון החלטתי לעשות שינוי ו’להעביר את זה הלאה’. זאת אחרי שבמשך שנים הייתי לקוחה, ואחר כך חברת כבוד בשומרי משקל”.

סיפור הצלחה מהקבוצה: “יש לנו חברה ש”סוגרת” אוטוטו ירידה של 50 קילו, ללא ניתוח, אלא בזכות משמעת, התמדה, פעילות גופנית ותזונה, היא עדיין לא במשקל הכבוד שלה והיא מעוררת השראה בכולנו”.

מה מיוחד בקבוצת פתח תקווה?

“יש בקבוצה מרקם אנושי מגוון. יש חברים מהמגזר הדתי והמסורתי, יש לא מעט גברים, (לעומת קבוצות אחרות עם רוב נשי), ויש גם הרבה זוגות ובני משפחה שמגיעים ביחד ועוברים תהליך: אמא ובת, בני זוג, וחברים. הכוח של הביחד מחזק ומדרבן אותם להצליח”.

מה קורה במפגשים?

בחלק הראשון של המפגש כל אחד נשקל בתורו,(יש אינטראקציה אישית). בחלק השני אנחנו מנהלים דיון בכל פעם בנושא אחר – פעם על תזונה, על מוטיבציה, על התמודדות בחגים. אנשים משתפים בקשיים שלהם, ואנחנו מגלים פעמים רבות, שלכולנו יש קשיים דומים.

הטיפים של המדריכה הדר לייזרמן להצלחה בדיאטה:

1. זו לא קלישאה זה מוכח- מחשבה יוצרת מציאות. לחשוב טוב ולשמור על אנרגיה חיובית יעזרו לכם להתמיד ולהצליח.

2. כל יום הוא יום חדש. גם אם היה יום רע תמיד אפשר לחשב מסלול מחדש ולחזור לתלם.

3. להקפיד על מסגרת של קבוצה- כאשר את/ה יודע/ת שצריך להגיע ולהישקל זה מאוד עוזר לשמור.

4. לגוון בתזונה – לא להרגיש מסכנים ‘אני יכול לאכול רק סלט וחזה עוף’, ולא להשתעמם מאכילת אותם מזונות כל יום, הנפש מאוד חשובה ותחושת הקורבנות תביא אותנו מהר מאוד לנקודת שבירה.

5. לעשות פעילות גופנית – תוך כדי הדיאטה וגם בשמירה על המשקל החדש פעילות גופנית תעזור לנו לשמור על התוצאות ולראות את התוצאות מהר יותר.

>> רוצים להצטרף לקבוצה ולרדת בגדול? לחצו כאן




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה