ג'ניפר לופז (שוב) עושה היסטוריה

בגיל 48 ג'ניפר לופז לא מפסיקה להפתיע ושוברת שיא נוסף בקריירה כשהיא הופכת לפרזנטורית המבוגרת ביותר עד היום של מותג הג'ינסים GUESS

04/12/2017
אופנה ויופי קבלו עדכונים מאופנה ויופי
  • בדואר
  • RSS

תסמכו על ג'ניפר לופז שתמשיך לשבור שיאים בכל גיל. השבוע עשתה היסטוריה כשנבחרה לככב בקמפיין אביב 2018 של מותג הג'ינסים GUESS ובכך הפכה להיות האישה המבוגרת ביותר שנבחרה עד היום לתפקיד שנהוג לכנות "נערת GUESS".

מי שעשתה זאת לפניה היתה קלאודיה שיפר שכיכבה בקמפיין כשהיתה בת 41 בשנת 2012 וחגגה עם המותג 30 שנה להיווסדו. הבחירה בשיפר לחגיגות ה-30 לא היתה מקרית. היא היתה נערת guess בשנים 1989-1991 והפכה למזוהה עם המותג יותר מכל אחת אחרת. לופז לעומתה זוכה בתפקיד לראשונה בחייה בגיל 48.

CLAUDIAGUESSקלאודיה שיפר, נערת guess האייקונית. צילומי קמפיין משנת 1990 ומשנת 2012

"כשקיבלתי את הטלפון מפול מרציאנו שביקש ממני להוביל את הקמפיין הייתי מאושרת ונרגשת להיות חלק ממותג כל כך אייקוני שאני אוהבת מאז שהייתי נערה" אמרה לופז בהצהרה ששוחררה לתקשורת "כשאני מסתכלת על הקמפיינים של המותג לאורך השנים אני רואה את כל הדוגמניות היפות והתמונות האייקוניות שפול יצר וזו מחמאה ענקית עבורי להיבחר לקמפיין של אביב 2018".

jennifer-lopez-guess-campaignנערת guess בת 48 בצילומי הקמפיין לאביב 2018. צילום: Tatiana Gerusova

המייסד של המותג, פול מרציאנו, ביים את הקמפיין באוירת רטרו בשחור-לבן בהתאם למסורת המותג "ג'ניפר לופז היא בדיוק הנערה של guess. היא אמנית מוכשרת, היא אייקון והיא חושנית" אמר מרציאנו "ההשפעה של ג'ניפר ממשיכה לצמוח והקמפיין הזה חוגג את הרעיון שנשים הופכות ליפות ומוכשרות כאשר הן רוכשות ניסיון חיים"

כל מי שהיתה בסביבה באייטיז בוודאי זוכרת את הג'ינסים של המותג האמריקאי שרק מעטות בארץ הצליחו להשיג. הוא קנה לו את שמו, בין היתר, בזכות קמפיינים סופר סקסיים מזן חדש. כמעט כל דוגמנית שאפה להיות נערת guess ולככב על שלטי הענק שפוזרו ברחבי העולם ולא מעט דוגמניות ושחקניות שאתן מכירות התחילו את דרכן המקצועית בקמפיינים של guess, ביניהן קארלה ברוני, קארי אוטיס (סחלב פראי), נעמי קמפבל, אנה ניקול סמית' ודרו בארימור.

הבחירה בלופז מרמזת אולי על העובדה שהמותג כבר לא בשיאו כפי שהיה בשנות ה-80 וה-90 ושהוא צריך חיזוק באמצעות הפרזנטורית שכל מותג היה רוצה לצרף לשורותיו, אבל מדובר בליהוק מבריק שכצפוי עורר את ההדים שבמותג ציפו להם. בשלב זה נחשפה תמונה אחת מהקמפיין ואנחנו כבר לא יכולות לחכות ולראות את ההמשך.




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה