אמא בכל הצבעים

עד שאפרת והילה הקימו את Mama Leidig כל אתרי התוכן ההוריים היו צבועים בוורוד ותכלת ואז זה השתנה

03/07/2016
דניאל לוין קבלו עדכונים מדניאל
  • בדואר
  • RSS

יש המון דרכים להיות אימא וזה מה שמאפיין את אתר ההדרכה והתמיכה לאימהות Mama Leidig, המכיל כל מה שאם צעירה, בין אם בפעם הראשונה או השלישית, צריכה. כשהרשת מוצפת במידע ואין על מי לסמוך חוץ מתחושת הבטן שלך, הבלבול, החרדות והתסכול עולים. הרגע הזה של חוסר האונים הוא שגרם להילה ואפרת, שתי אימהות, להבין מה צריך לעשות. וכך הפכו מחברות לשותפות למיזם האימהות המוביל בישראל.

הילה ברנט ואפרת בארי (צילום: אורית בארי כליף)

מאמא ליידיג הוא אתר תוכן איכותי, עשיר, מעמיק וגם כיפי להדרכה הורית, שמרכז במקום אחד את כל מה שאימא טרייה צריכה ורוצה לדעת, ומאפשר בחירה בתכנים שמתאימים לסגנון ההורות שלה וקבלת ייעוץ מקצועי מאחת מ-80 היועצות המומחיות. “חשבנו מה היה חסר לנו כאמהות טריות ובעזרת היכולות המקצועיות שלנו תרגמנו את זה לשיתוף פעולה”, מספרות הילה ואפרת. “הקמנו משהו חדש מאפס, היינו צריכות לבנות הכל וזה לוקח זמן ודורש תכנונים מוקפדים ופתיחות לשינויים. מאמא ליידיג זה חדשנות, תוכן וקהילה המותאמים לגולשות ולצורכיהן, בין אם זה ייעוץ, הכוונה, פעילויות וחברות”.

הילה סרנגה ברנט, בת 34, נשואה לצור ואימא לבן (4.5) ומיה (2.5), ואפרת בארי, בת 37, נשואה לנדב ואמא לאיתמר (כמעט 4), נפגשו בהודו לפני שנים ואז הכירו מחדש כשהתגלגלו לאותו מקום עבודה בקבוצת הארץ. שתיהן לקחו חופשות לידה ארוכות, ושתיהן חלקו את התחושה שהמצב לא נכון להן לאחר שחזרו ממנה. השאיפה ליצור משהו עצמאי קיננה בהן ואז התחדד החיבור.

אז איך הכל מתחבר?

אפרת: “שמנו לב שאימהות לא מקבלת ביטוי דיגיטלי נכון. בעולם בו ‘התוכן הוא המלך’, בתחום ההורות הוא לבש רק ורוד או תכלת. שמנו לב כי המידע והקבוצות השונות ברשת החברתית לא עונות על הצורך – להפך.  גידול ילדים זה לא הריון, אין ‘מחשבון’. לאימהות צעירות יש צורך בקהילה: לא מדובר רק בשאלה כמה התינוק ינק, אלא גם הצרכים האישיים של האם. נוכחנו לגלות שזה לא נענה בצורה הטובה ביותר למרות שלכאורה הכל במרחק נגיעה”.

הילה: “אין הורות אחת, יש המון גוונים ואנחנו נותנות מענה לכולן, מתוך הבנה שאין אימהות מושלמות וכל הורות מבורכת. אנחנו מכילות המון סגנונות, גם כאלה שלא מתאימים לנו, כי המטרה לתת תוכן איכותי ומשמעותי שעונה לצרכים של כל אחת ומעניק כלים”.

שתיהן צמודות לשעון, עובדות כל יום עד 16:00, לרוב בפגישות עם לקוחות, ספקים ובעבודה מול אנשים, וממשיכות בטבעיות לאחה”צ וערב עם הילדים. “אנחנו מצליחות להיות אימהות ולפתח את עצמנו”, מסבירה אפרת.

אתר מאמא ליידיג: (עיצוב: ליזי סרנגה)

מה מקור השם?

הילה: “קיצור המושג “חופשת לידה” בשבדית, אמנם זה ארוך יותר ולא נהגה ככה, אבל זה נשמע טוב ותכל’ס כולנו היינו רוצות חופשת לידה שבדית”.

מה אתן הכי אוהבות בעסק?

הילה: “שזה מאפשר לי להיות הכל, לעסוק במה שאני נהנית ממנו, לבטא את היצירתיות ולהיות אמא. זה אפשרי הודות לניהול נכון של זמן”.

אפרת: “אם לסכם – החופש ליצור, העובדה שזה שלנו והיכולת לעשות את כל מה שאנחנו רוצות ולהיות האימהות שאנחנו רוצות להיות”.

אפרת והילה: המוח מאחורי אתר התמיכה לאמהות מאמא ליידיג (עיצוב: ליזי סרנגה)

ספרו על הפעולה ביניכן

אפרת: “אנחנו משתלבות בטבעיות, לא היה צורך בהגדרת תפקידים. אנחנו סומכת ב-100% אחת על השנייה”.

הילה: “אנחנו כל הזמן בפיתוח ומחקר. לאחרונה עלינו עם האתר החדש, שהוא ברור יותר מבחינת קטגוריות. יש לנו עמוד פייסבוק ובו עדכונים על פעילויות, כתבות ולפעמים גם  נשות מקצוע מתארחות. אנחנו שנה וחצי באוויר, עם למעלה מ-100,000 גולשות בחודש ובמגמת עליה. הקהל שלנו  ממוקד – אימהות טריות בתקופת ההורות הראשונית עד גיל 4-5, זה קהל שמתחדש כל הזמן. התוכן נבנה לפי כל הפרמטרים הכי חדשניים, בצורה הנוחה והמותאמת ביותר לגולשות”.

טיפים לנשים עצמאיות?

הילה: “עסק עצמאי לא מתאים לכל אחת, צריך להשקיע, לשאוף ולתכנן. צריך גם להבין שזה לא רק ורוד ויש לזה מחיר. זה לא מתאים לכל אחת, צריך לבנות ולתכנן נכון, ובעיקר צריך המון סבלנות ויסודיות”. אפרת לגמרי מסכימה.

.

.

התוכן הינו מערכתי ואין בכתוב משום המלצה של בנק הפועלים. 




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה