איך להוציא מהבושם שלך את המיטב?

הסתיו מביא אלינו שפע ניחוחות רעננים, ביניהם גם כאלו שארוזים בבקבוקים. אספנו מבחר בשמים חדשים וגם טיפים לשימוש נכון

05/09/2018
אביגיל קדם קבלו עדכונים מאביגיל
  • RSS

הניחוח הוא הדבר החשוב ביותר בבושם, אבל כדי להוציא ממנו את המיטב כדאי לדעת עליו עוד כמה דברים.

ביקשנו מרונית גילר, מנהלת מחלקת קוסמטיקה בסופר-פארם דיזינגוף סנטר, טיפים לשימוש נכון בבושם וגם המלצות על בשמים חדשים שהושקו ממש עכשיו לקראת הסתיו.

כל מה שצריך לדעת על בושם:

1. בימים חמים מומלץ להשתמש בבושם ללא אלכוהול. השילוב של אלכוהול על העור ושמש חזקה עלול לגרום לכתמי פיגמנטציה. לבשמים מובילים רבים ישנן מהדורות קיץ שאינן מכילות אלכוהול.

2. לבישום בשעות היום העדיפי בשמים בגרסת או דה טואלט שהיא קלילה יותר מגרסת האו דה פרפיום.

3. את הבושם מומלץ להתיז אחרי מקלחת כשהעור לח, נקי ורענן והנקבוביות פתוחות לקלוט אותו.

4. על מנת שהניחוח יחזיק מעמד לאורך זמן, מומלץ תחילה למרוח קרם גוף קליל בריח זהה לזה של הבושם או בריח ניטרלי. ככל שהעור לח יותר עמידות הבושם תהיה גבוהה יותר. אופציה נוספת היא למרוח מעט וזלין בנקודות עליהן מתיזים את הבושם.

אשה מתיזה בושם shutterstock By titov dmitriy

5. בשמים מתוקים ומתובלים לרוב מדיפים ריח לזמן ארוך יותר.

6. כשאת יוצאת לשמש, אל תתיזי בושם בנקודות חשופות, העדיפי מיקומים נסתרים כמו אזור החזה מתחת לחולצה, מסביב לטבור, מאחורי האוזניים ובחלק הפנימי של השיער. בערב ובימים שאינך חשופה לשמש מומלץ להתיז את הבושם על נקודות הדופק. להעצמת האפקט התיזי מעט גם על הצד הפנימי של החולצה.

7. כשאת בוחרת בושם בחנות נסי אותו ישירות על עורך (ולא על פיסת נייר) והמתיני מספר דקות לפני שאת מריחה אותו על מנת שיתמזג עם העור וישתלב עם הניחוח הטבעי שלך.

8. אל תשפשפי את הבושם לאחר ההתזה. התיזי על העור ותני לבושם להיספג בעור ללא מגע נוסף.

9. הקפידי לשמור את הבושם שלך במקום מוצל, קריר ויבש. לא ליד חלון ולא בחדר האמבטיה. בשמים שחשופים לשמש, חום ולחות יתקלקלו מהר יותר וריחם ישתנה.

בשמים חדשים על המדפים:

CALVIN KLEIN WOMEN מבית קלווין קליין

 CALVIN KLEIN WOMEN EDP 100ML 349 שח צילום יחצ

בושם ורדרד, רענן וחושני, פרחוני ומתובל. הניחוח מכיל תווים של פריחת הדרים, אקליפטוס וארז בשילוב עם פלפל שחור, גרדת לימון, מגנוליות ויסמין וסיום של לבונה ואמברוקס.

זהו הבושם הראשון של קלווין קליין שפותח על פי החזון של המנהל האמנותי ראף סימונס. הבקבוק היצירתי מעביר את הזהות היצירתית שלו שחוצה את הגבולות שבין עולמות האומנות והאופנה. עוד כדאי לדעת שמסע הפרסום של הבושם פותח על ידי צוות של נשים בלבד ומובילות אותו לופיטה ניונגו וסרישה רונן.

מחיר: 249 שקל לתכולת 50 מ"ל, 349 שקל לתכולת 100 מ"ל

MY FIFTH AVENUE מבית אליזבת ארדן

 אליזבת ארדן בושם חדש לנשים  MY FIFTH AVENUE צילום יחצ חול

MY FIFTH AVENUE הושק במקור לפני שני עשורים והפך לסיפור הצלחה. השנה מגיעה לראשונה גרסה מודרנית עדכנית שלו. הניחוח הפרחוני-עצי, נפתח בתווים של לימון, מנדרינה ועלי סיגליות, ממשיך עם פרח הלוטוס מתוגבר ביסמין ומסתיים בענבר ומוסק עציים.

מחיר: 219 שקל לתכולת 100 מ"ל

BEAUTIFUL BELLE מבית אסתי לאודר

בושם אסתי לאודר. יח"צ

4 שנים אחרי השקת הבושם האחרון של המותג, משיקים באסתי לאודר בושם חדש לנשים בניחוח פרחוני, עשיר ואוריינטלי. בין התווים הבולטים שולבו כאן ליצ'י, עלי כותרת של ורדים, פריחת אגס, פרחי תפוז וגרדניה, אמברוקס ואבסולוט איריס.

הבקבוק עוצב מזכוכית כבדה עם קפלים בהשראת שובל של שמלת כלה ובראשו טבעת זהובה ופקק קריסטל.

מחיר: 249 שקל לתכולת 50 מ"ל, 349 שקל לתכולת 349 שקל.

Sound of Donna מבית TRUSSARDI

Trussardi Sound of Donna אדפ 50מל 315שח צילום יחצ חול

בושם נוסף ממשפחת הניחוחות הפרחוניים אוריינטליים עם תווים של עסיס מנדרינות, שקדים ירוקים ומגנוליה בשילוב פרחי טוברוזה וורד ובסיום של אלגום, פצ'ולי ואקורד מון בלאן.

הצבע השולט באריזה ובבקבוק הוא אולטרה-סגול של "פנטון", "צבע השנה" לשנת 2018. זהו גוון סגול נועז ובוהק שמסמל את חוסר שגרתיות ותואם את המסר שיוצרי הבושם ביקשו להעביר. עיצוב הבקבוק זהה משני צדדיו כך שניתן להתרשם ממנו מכל זווית ולא מנקודת מבט קבועה מראש.

מחיר: 315 שקל לתכולת 50 מ"ל

JOY BY DIOR מבית דיור

JOY BY DIOR יחצ

ג'וי של דיור הוא או דה פרפיום המשלב בתוכו תווים של בשמים פרחוניים, פודרתיים ומאסק לכדי ניחוח של פריחה תוססת והדרים. ברגמונט ומנדרינה משתלבים בו עם תמציות ורד ויסמין, פירות עסיסיים, תווי פודרה חמים וסיומת של עץ ארז ופצ'ולי.

מחיר: 391 שקל לתכולת 50 מ"ל, 549 שקל לתכולת 90 מ"ל

LA VIE EST BELLE מבית לנקום

 לה ויה בל יחצ לנקום

מהדורה מיוחדת לבושם הנמכר ביותר של לנקום - לה וי א–בל או דה פרפיום. ניחוח דומיננטי וחושני המכיל איריס, פטצ'ולי, וניל, טונקה ואגס. המהדורה המוגבלת מוצעת בבקבוק שקוף עם צורת החיוך והקדשה על גבי הבקבוק. על צוואר הבקבוק קשור באלגנטיות סרט סאטן פרחוני.

מחיר: 249 שקל לתכולת 50 מ"ל.

THE GIFT מבית JIVAGO

 ג'יוואגו the gift 75מל 449שח צילום יחצ חול

ניחוח של זר פרחים המורכב מתווים של ילנג ילנג, מושק, אפרסק, בזיליקום, ורד, יסמין, לילי, אמבר וחתימת וניל. בקבוק הבושם מעוצב כמו יהלום מלוטש בצורת משולש בצבע לבן ועליו כיתוב בצבע rose gold עדכני.

מחיר: 449 שקל לתכולת 75 מ"ל.

KENZO WORLD INTENSE מבית קנזו

 קנזו בושם חדש לנשים KENZO WORLD INTENSE צילום יחצ חול-01

גרסה נוספת לבושם המצליח קנזו וורלד, הפעם בקבוק העין מגיע בכחול עמוק מטאלי. הניחוח הפרחוני של הבושם מבוסס על אקורד הבסיס של קנזו וורלד המקורי והועצמו בו תמציות השזיף השחור והווניל.

מחיר: 369 שקל לתכולת 50 מ"ל, 499 שקל לתכולת 75 מ"ל

ICON ROSES Duet Rose & Cherry מבית ג'ייד

ICON ROSES Duet Rose & Cherry 139.90- GADE צילום-יוסי סליס

בושם במהדורה מוגבלת, בהשראת הורד הנצחי ופריחת הדובדבנים. הבושם נפתח בתמהיל של הדרים רעננים, ברגמוט, פלפל ורוד ודומדמנית שחורה, לב הבושם מורכב ממגע פירותי של דובדבנים ורימונים עם פרחי יסמין, ורד וסיגליות ותו הבסיס כולל תמצית פצ'ולי, אמבר ווניל.

בקבוק הבושם שומר על צורת העיצוב המאפיינת את סדרת בשמי ICON ומציג קווים ישרים ונקיים עם מכסה קריסטל שקוף.

מחיר: 139.90 שקל לתכולת 50 מ"ל

 ***

 

 




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה