גל גדות ברשימת השחקניות הכי מרוויחות בהוליווד

זאת הייתה השנה הטובה ביותר בקריירה של גל גדות, שהגיעה למקום העשירי בדירוג השחקניות הכי מרוויחות בהוליווד. במקום הראשון: סקרלט ג'והנסון

לאחרונה פורסמה במגזין הכלכלי "פורבס" רשימת השחקניות המרוויחות בעולם ובמקום הראשון תמצאו את כוכבת הקולנוע סקרלט ג'והנסון ששיחקה ב"הנוקמים: מלחמת האינסוף" של מארוול ושלשלה לכיסה 40.5 מיליון דולר. ג'והנסון הדיחה את אמה סטון מהמקום הראשון ואחריה ברשימה תמצאו את אנג'לינה ג'ולי (28 מיליון דולר) לאחר שהשתתפה בשובר הקופות "מליפיסנט 2" שייצא לאקרנים ב-2020.

במקום השלישי כוכבת "חברים", ג'ניפר אניסטון, שהרוויחה השנה 19.5 מיליון דולר. במקום הרביעי מופיעה ג'ניפר לורנס עם 18 מיליון דולר. היה זה רק עניין של זמן עד שגל גדות, הישראלית הכי מצליחה מעבר לים, תנחת ברשימת השחקניות הכי מרוויחות בהוליווד. מאחוריה ההצלחה חסרת התקדים של סרט האקשן וונדר וומן וחוזים שמנים עם חברת הקוסמטיקה רבלון וענקית הטכנולוגיה "וואווי".

גדות הגיעה למקום העשירי עם הכנסות של 10 מיליון דולר (לפני הורדת מסים), סכום נכבד לכל הדעות ואנחנו מניחים שבשנתיים הקרובות היא תרוויח אפילו יותר לאחר שפורסם שהיא תפיק יחד עם בעלה, ירון ורסנו, פרוייקטים חדשים (למשל, המיני סדרה על כוכבת הקולנוע האגדית הדי לאמאר).

גל גדות וונדר וומן (יחצ)

גדות כבר הגיעה לבירת הסרטים עם הון לא קטן, לאחר שעבדה בהתמדה כדוגמנית מצליחה בארץ (קסטרו, קרליין) וגם לבעלה לא חסר, לאחר שמכר יחד עם אחיו את בית המלון שלהם בנווה צדק לאוליגרך הרוסי, רומן אברמוביץ', בסכום של כ-100 מיליון שקל אבל רק השנה גדות הצליחה להשתחל לרשימה הנכבדת. שימו לב שמי שמככבת ברשימה חתומה על שוברי קופות מז'אנר הא'קשן בעוד שאחרות זכו בחוזים יוקרתיים. למשל, ג'ניפר אניסטון לא ממש כיכבה בשוברי קופות כלשהם אבל היא מובילה קמפיינים גדולים במיוחד.

שחקניות אנינות (למעט קייט בלאנשט) אינן נפוצות בדירוגים כגון אלה מאחר ובדרך כלל סרטים איכותיים לא מביאים את כל המשפחה לאקרנים. במובן הזה, גדות עלתה על המסלול המהיר לצבירת רווחים מאחר ודמותה וונדר וומן תבטיח לה עוד הכנסות עתידיות. עוד נמצאות ברשימה: ריס ווית'רספון (16.5 מיליון דולר), מילה קוניס (16 מיליון דולר), ג'וליה רוברטס (13 מיליון דולר), קייט בלאנשט (12.5 מיליון דולר) ומליסה מקארת'י (12 מיליון דולר).