בנימין

הבלוג של בנימין

החיים היקום וכל השאר

נולדתי, גדלתי, והנה אני כאן. לפעמים אני עצוב, ולפעמים שמח. לפעמים אני גבר, בעל, אבא, בן, נכד, אח. לפעמים אני עובד באינטרנט, מטפל ברפואה סינית, מגדל ירקות, מדבר עם אנשים על האמת. אבל אני, תמיד נשאר אני.

החל ממרץ 2013

בדרך המנסף או איך שרדנו סוף שבוע בגליל

לא מזמן יצאנו האישה ואני לחופשת סוף שבוע. זה אירוע די נדיר שכולל הגעה של סבתא לשמור על הילדים ותיאומים מראש. ניצלתי את ההזדמנות ותכננתי לנו סוף שבוע גלילי אותנטי למהדרין. צימר בבית ג׳אן, מסעדות גורמה בראמה ופקיעין וטיול נחמד בטבע באזור. יצאנו לדרך כשעל פני חיוך זחוח של אדם עם תכנית. המציאות לא המתינה ...

הקסם של ראש השנה

״תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה״ היא הברכה המסורתית לראש השנה. רובנו מבינים אותה בצורה מילולית: שנה שעברה היו לנו צרות, ואני מאחל שבשנה הבאה יהיה יותר סבבה. זאת באמת מהות הברכה, אבל היום אני רוצה לברר איך קורה הקסם הזה, ולמי. השנה שמסתיימת עומדת בעיני רבים מאיתנו בסימן מלחמה. החיילים שלנו נלחמו במבצע צוק ...

לא על הנערים אנחנו בוכים

לפני כמה שעות קיבלנו את הבשורה המרה. שלושת הנערים החטופים התגלו חסרי רוח חיים במערה ליד חברון. מדינה שלמה עצרה מלכת, הרכינה את ראשה בעצב וכאב. מתורגלים היטב במוות התאספנו כולנו סביב מדורת השבט הטלויזיונית ועל הקיר בפייסבוק. כיכר רבין התמלאה נרות נשמה, תחנות הרדיו מנגנות שירי אבל. מכל עבר נשמעות קריאות זעם. מצד אחד הקוראים ...

המסלול אל החופש

נכנסתי היום בפעם הראשונה לאיקאה קריית אתא. היתה לי רשימת קניות של פריט אחד (7 יחידות) במחיר 133 ש״ח.הפריט שלי היה במחלקת ילדים. כשהגעתי לשם (די בכניסה) נהיה לי סחרחורת ודופק מהיר. היו שם דברים שאני רוצה, דברים שאני רוצה מאוד, דברים שאני ממש חייב ודברים שאני לא יכול לחיות בלעדיהם. אספתי את הפריט שלי, ...

אדר א׳ בגינה ובמטבח

החודש מזג האוויר ושעות האור הם בסימן של סוף החורף ותחילת האביב. השקדייה פורחת ושמש בה זורחת עוד מחודש שעבר, וגם שאר העצים מתחילים כבר ללבלב. הימים מתחילים להתארך ופה ושם כבר יש איזה יום חמים. בגינה ירקות החורף בשיאם, והחודש כבר אפשר להתחיל לזרוע ירקות אביב – עגבניות, קישואים, חצילים ואפילו תירס. מהשורשים והעלים ...

ממרומי עזריאלי לתהומות הקרייה

היום נסענו ליום כיף בתל אביב. לקחנו את הילדים לנסיעה ברכבת, טיילנו בקניון עזריאלי וביקרנו במצפה עזריאלי, בקומה ה-49 של המגדל העגול. הילדים התרגשו כל כך. זה היה נפלא. הרכבת נראתה להם ענקית ומרשימה. ניצן לא הפסיק להזכיר שזאת כבר הנסיעה השלישית שלו ברכבת, סמדר שאלה למה ברכבת אין חגורות בטיחות, וענבר היתה הראשונה שהעיזה ...

מתנה מאפל? לא, זה האקר ישראלי

לפני שבועיים קיבלתי מתנה מאפל! ללא התראה מוקדמת נחת בתיבת המייל שלי מכתב משמח. חברת אפל מזמינה אותי לוודא את החשבון שלי אצלם, ובתמורה אקבל כרטיס מתנה לחנות אייטיונס, בסך $50. ככה נראה המייל: שמח וטוב לב לחצתי על הקישור במייל, והגעתי לאתר שנראה בדיוק כמו האתר של אפל. הדף שהוצג לי ביקש ממני להזין ...

מעבדות לחירות, גירסת האמא העובדת

אשתי תרצה חזרה לעבודה במשרה די מלאה לפני ארבעה חודשים, לראשונה מאז נולד הבן הראשון שלנו, ניצן, לפני 7 שנים....

משבר גיל 40 או מי אני מה אני

זה התחיל לפני חצי שנה בערך, כשהבנתי שהסטרטאפ שהקמתי והזעתי עליו שנתיים עומד להסגר....

איי, האוזן

לאחרונה שמעתי כמה אנשים מתלוננים, וגם לי היתה לאחרונה דלקת אוזן בעקבות התקררות. לפעמים דלקת כזאת נוצרת בעקבות הצטברות של נוזלים בסינוסים וחסימת הניקוז מתעלות האוזן. ...