הבלוג של bendor

bendor

עדכונים:

פוסטים: 4

החל מאוקטובר 2015

רבים שואלים אותי האם ב א מ ת ניתן להתפרנס מהמכירות באטסי?  אז זהו… שכן! אם עובדים בזה!!

וזה מביא אותי לסיבה שהחלטתי לפתוח את הבלוג הזה.

מתחילת שנות ה- 90 אני עובדת עם מעצבים, יוצרים ויצרנים בענף התכשיטים, האפנה והמתנות. במשך השנים התפתחו פלטפורמות (מקומות, זירות) מכירה פיזיות ואינטרנטיות שונות.

החל מחנויות, ירידים, תערוכות מקצועיות, אתרי מכירות פרטיים, פורטלים, וואלה שופס, מרמלדה, EBAY, AMAZON  ועוד ועוד…. וכמובן ETSY!

אז מרוב אפשרויות לא תמיד יודעים מה כדאי ואיפה…. חשוב ביותר לדעת שלא לכל מוצר ו/או יצרן מתאימה כל פלטפורמה. יש לבחור את הפלטפורמה המתאימה על פי סוג המוצר, קהל היעד, התמחור, המיתוג, יכולות וכישורי המוכר ועוד ועוד…

אבל כאן, הבלוג הזה מוקדש כולו ואך ורק לאילו שביניכם, או אולי נכון יותר להגיד – שביניכן (בגלל שרוב בעלות החנויות באטסי הן נשים), שעברו תהליך והחליטו שאטסי זו פלטפורמת המכירה הטובה ביותר עבורן.

הסיבה לפתיחת הבלוג הוא בגלל שיש כל כך הרבה חומר – החל מבלוגריות ועד מלוות ויועצות, בתשלום ובחינם – המון חומר ב א נ ג לי ת !! ובעברית… החומר דל.. כל כך דל.

אין לי חנות ETSY משלי אבל אני מלווה עשרות חנויות בשנה ואני מעודכנת מאד!! עיקר הבלוג הזה יהיה מורכב מריכוז ועיבוד של מידע המתפרסם באנגלית. אם את דוברת אנגלית… המשיכי הלאה! צאי מהבלוג הזה ועברי לבלוג דובר אנגלית!

מי שמאותגרת אנגלית… מוזמנת להישאר  ולצאת למסע ביחד איתי.

אז אתחיל בבסיס.

החנות שלך באטסי היא חנות לכל דבר. בלי מוצרים למכירה – אין סיבה להיכנס לחנות ואין לך מה למכור. כמה סחורה – מוצרים או פריטים צריך?! זה תלוי בסוג המוצרים שלך. אבל נהוג (והסטטיסטיקות תומכות בעניין) שפחות מ 150-250 פריטים… לא עסק!

דבר שיני בסיסי – חנות צריכה קונים , או בלשון האינטרנט – טרפיק (TRAFFIC)  - תנועה של קונים!! איך נביא תנועה של קונים לחנות האינטרנטית שלי… אז זה כל הקסם. אין דבר אחד שעושים ו.. הופ! האנשים מגיעים וקונים. יש הרבה דברים קטנים שסך הפעילות שלהם מביאה את הקונים לחנות, ואז .. אם החנות בנויה היטב.. . הקונה הפוטנציאלי גם יקנה אצלנו.

על מנת להקים חנות טובה יש צורך לשים לב וליישם בקפדנות את שש הדברים הבאים:

  1.  ב Title – להתחיל עם מילות המפתח ולחזור עליהם 3-4 פעמים. בסוף כול listing לכתוב את מילות המפתח שוב !
  2.  חייבים להשתמש בכל 5 המקומות לתמונות !
  3. שמות הקטגוריה חייבים להיות מילות המפתח !
  4.  לעשות לינק לכל הקטגוריות שלך, בכל listing, כמו גם בדף המדיניות וב- shop announcement profile.
  5. לעשות לינק לדף ה- testimonials בכל ליסטינג.
  6.  מילות המפתח המרכזיים חייבים להיות ראשונים ב tags. השתמשי בכל 13 ה tags. וגם באזור החומרים – materials יש עוד 13 קטגוריות.
בפעם הבאה אסביר במקצת על מנוע החיפוש של ETSY , איך הוא עובד ומה את יכולה לעשות על מנת להגיע לניראות גבוהה יותר.

ב ה צ ל ח ה :)

חיה

עוד מהבלוג של bendor

תצוגה מקדימה

הידעת?!? מילות חיפוש = חלון הראווה של החנות שלך ב ETSY

אז, הרגע פרסמתי פוסט ומיד המשכתי הלאה לפוסט הבא. מה דחוף לי?  את שואלת..  חלון הראווה שלך! זה מה שדחוף לי.  לא הצלחתי להניח לעניין החלון המוזנח של החנות שלך. לא כדאי שתנקי את...

שלום עולם!

ברוכים הבאים לבלוג החדש שלי!...

תגובות

פורסם לפני 5 years
תצוגה מקדימה

ב ETSY החגים כבר כאן!!

לכתוב בלוג זה לא פשוט בכלל. לא בגלל שאין לי מה לכתוב - דווקא יש לי המון מה להגיד, וגם לא בגלל שקשה לי להתבטא - המילים הם הכלי שלי ביום יום....  קשה לי לכתוב בעיקר בגלל שצריך לפנות זמן לכתיבת הבלוג !! תוך כדי שמירה על שגרת העבודה...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה