הבלוג של bendor

bendor

עדכונים:

פוסטים: 4

החל מאוקטובר 2015

לכתוב בלוג זה לא פשוט בכלל. לא בגלל שאין לי מה לכתוב – דווקא יש לי המון מה להגיד, וגם לא בגלל שקשה לי להתבטא – המילים הם הכלי שלי ביום יום….  קשה לי לכתוב בעיקר בגלל שצריך לפנות זמן לכתיבת הבלוג !! תוך כדי שמירה על שגרת העבודה היום יומית. פגישות ייעוץ אחד על אחד, הרצאות, דוחות, ילדים ומשפחה… ברוך ה’!! שנהיה בריאים! 

אז איחרתי, דילגתי שבוע, וכבר אנחנו באיחור לקראת קידום המכירות של החגים.  החודשים –  נובמבר דצמבר של השנה האזרחית, הם חודשי השיא במכירת וקניית מתנות. סתם כדי לסבר לכן את האוזן (וגם ליצור מוטיבציה לפעולה), בתקופה זו של “החגים” המכירות באינטרנט עולים בממוצע ביותר מ 50% !! אז… ראשון ראשון ואחרון אחרון.

הדבר הראשון שיש לעשות זה להכין לוח זמנים ברור. הכיני תרשים זרימה רלוונטית לתאריכים של השיא.

קחי בחשבון את נושא המשלוח!! הוא אקוטי להצלחה שלך!!!

הדבר הכי מבאס את הלקוחה שלנו זה שנבטיח שהתכשיט / פסלון / תמונה שרכשה מאיתנו כמתנה מיוחדת, יוצאת דופן, ONE OF A KIND, עם ההקדשה המושלמת עבור הבת שלה  sapphire (בחריטה מיוחדת כמובן) … יגיע באיחור… אחרי החג!!  ולקוחה לא מרוצה = פחות מכירות!

אז תאריכים שיש לנצור, ובעיקר לתכנן סביבם את הקמפיין וקידום המכירות (נכון ל- 2015):

26 בנובמבר – חג ההודיה (THANKSGIVING)

27 בנובמבר – יום שישי השחור (BLACK FRIDAY)

7-14 בדצמבר – חנוכה

25 בדצמבר – קריסמיס (CHRISTMAS)

26 בדצמבר – 1 בינואר  - חופשת השנה האזרחית החדשה  (NEW YEARS)

אז מה עושים? איך מתכוננים? איך מוכרים יותר? ואיך מקדמים את זה באטסי??

כשיש לוח זמנים מסודר, ומבינים את המשמעות מבחינת מועד האספקה…. אז כדאי להפנים את השלב הבא, שלב רענון הליסטינג (תאור המוצר) על פי הקטגוריות הרלוונטיות :

מילות מפתח לפי נושאים וחגים – אטסי מחפשת מוצרים שמתאימים לנושאים ספציפיים ו/או לחגים מסוימים, ואת אותם המוצרים רלוונטיים, אטסי תקדם לדפים הראשונים של אותה הקטגוריה. בחרי את המוצר המתאים ביותר לנושא או לחג והכניסי את המילות החיפוש הרלוונטיות בכותרת, בתיאור המוצר, בהזדמנות למכירה, בקטגוריות וכו’. הבנתן את העניין? כמו תמיד – אבל באופן מותאם יותר לתקופת החגים ולהתנהגויות הקונות ברשת!

לדוגמה: בדרך כלל (ובאופן כללי) הקונים מחפשים מתנות לפי סוג, מחיר ומקבל המתנה=  חיפוש נפוץ בתקופת החגים: תכשיט במחיר עד 25 $ לילדה.

התפקיד שלך, בחנות שלך, לסדר את הסחורה על פי החיפוש של הלקוחה, עזבי את מה שאת רוצה להגיד על המוצר, תשכחי את מה שאת חשבת כשיצרת את הפריט, תתרכזי עכשיו אך ורק במה הלקוחה הפוטנציאלית שלך רוצה, ואיך היא תצליח למצוא אותך. את צריכה להוכיח שהמוצר שלך מתאים במיוחד ובדיוק למה שהלקוחה שלך מחפשת! איך התכשיט שלך מתאים למתנת החג המיוחדת שהיא רוצה לקנות?! למה התכשיט הכי קשור לחנוכה / לקריסמיס?! האם הפריט ישלח כבר היום ויגיע בזמן לחג?! אם היא תרצה שתיים מאותו הסוג, יש לך במלאי? יש הנחה לחג?

אז כדאי שנוכל להיכנס לראש של הלקוחה שלנו, להלן החיפושים כפי שהם קורים במציאות, באתר של אטסי:

7 סוגים = GIFTS BY TYPE :

DECOR & ENTERTAINING, GADGETS AND GAMES, USEFUL & UTILITARIAN, PERSONALIZED, KEEPSAKES, NOVELTY, FAVORS & THANK_YOU GIFTS.

לפי מחיר = 5 קטגוריות:

  • פחות מ- 25$
  • פחות מ- 50$
  • פחות מ-75$
  • פחות מ- 100$
  • מתנות משמעותיות ויוקרתיות

לפי קטגוריית המקבל: MEN ,WOMAN, PARENTS, GRANDPARENTS, TEENS, CHILDEREN, BABIES, FRIENDS, COWORKERS, BOSS

 

אז עכשיו שאת מבינה איך מחפשים את המוצרים שלך, את יודעת מה צריך לכתוב ואיך. הצעד הבא הוא להטמיע את הידע הזה בלו”ז. אז כדי לדייק עוד יותר וכדי לקבל יותר חשיפה עבור ה 0.20 $ ששילמת לשינוי הליסטינג (LISTINGS)…. קבלי את החיפושים הרלוונטיים לפי חג ומועד:

בחג ההודיה מחפשים יותר לפי צבעים ומוטיבים עונתיים, מתנות למארחת, מוצרים שקשורים לקישוט הבית, לבישול ואפיה, ו- HOME DECOR.

ביום שישי השחור – יום לקניות בהנחות מ טו ר פו ת  - מחפשים יותר הנחות מ טו ר פו ת (זה הזמן להוציא את המלאי שיושב בפינה כאבן שאין לה הופכין – נערי, נקי, עדכני, סדרי, צלמי ברזולוציה הכי גבוהה שיש, והוציאי למכירה!!!)ֱ!

מתנות לחג – הדגש הוא על המקבל (,FOR HIM, HER CHILDEREN, BABY, BEST FRIEND, BOSS, COWORKER, HOSTESS, BOOK LOVER, FASHIONNISTA, TECHIE….) , על הסוג ( PERSONALIZED, על פי מחיר, תכשיטים, אקססוריז, אופנה, בית, רגע אחרון ועוד), ועל “כולל אריזת מתנה” ו/או כרטיס ברכה.

מובן?!?

בתקופה זה  בהחלט כדאי – אחרי שעורכים מחדש את הליסטינג של המוצר – להשקיע בקידום ממומן!! תתחילי ב- 2$ ליום.

אל תפסידי את תקופת השיא של המכירות באטסי !!! 

אשמח לשמוע ממך. 

תרגישי חפשי לכתוב לי מה עבד לך ומה עבד פחות…

עוד מהבלוג של bendor

Thumbnail

פרנסה ממכירות באטסי (ETSY) , יש דבר כזה???

רבים שואלים אותי האם ב א מ ת ניתן להתפרנס מהמכירות באטסי?  אז זהו... שכן! אם עובדים בזה!! וזה מביא אותי לסיבה שהחלטתי לפתוח את הבלוג הזה. מתחילת שנות ה- 90 אני עובדת עם מעצבים, יוצרים ויצרנים בענף התכשיטים, האפנה והמתנות....

Thumbnail

הידעת?!? מילות חיפוש = חלון הראווה של החנות שלך ב ETSY

אז, הרגע פרסמתי פוסט ומיד המשכתי הלאה לפוסט הבא. מה דחוף לי?  את שואלת..  חלון הראווה שלך! זה מה שדחוף לי.  לא הצלחתי להניח לעניין החלון המוזנח של החנות שלך. לא כדאי שתנקי את...

שלום עולם!

ברוכים הבאים לבלוג החדש שלי!...