הבלוג של איילת לגוף ולנפש

ayeletshasha

היי לך, שמי איילת ואני נטורופתית מוסמכת. העסק שלי נקרא "איילת לגוף ולנפש". אני עוסקת בתזונה וארומתרפיה, מומחית בהרזייה ואורח חיים בריא. בעלת קליניקה פרטית בראשל"צ מעבירה הרצאות, סדנאות בישול, סדנאות שייקים,... +עוד

היי לך, שמי איילת ואני נטורופתית מוסמכת. העסק שלי נקרא "איילת לגוף ולנפש". אני עוסקת בתזונה וארומתרפיה, מומחית בהרזייה ואורח חיים בריא. בעלת קליניקה פרטית בראשל"צ מעבירה הרצאות, סדנאות בישול, סדנאות שייקים, ניקוי רעלים ועוד. מוזמנות לעקוב אחריי גם בפייסבוק :-) פרופיל - שאשא איילת דף עיסקי - איילת לגוף ולנפש קבוצה - לאכול בריא, ליהנות, לאהוב אתר - www.lagufvelanefesh.co.il בואו באהבה

עדכונים:

פוסטים: 18

החל מדצמבר 2017

החיים שלנו עמוסים בכל טוב. הלו”ז שלנו צפוף וחייב להיות מסונכרן עם הילדים ועם הבנזוג. בכל הטירוף הזה, אנחנו חייבות לדאוג לאכול ארוחות מאוזנות. אנחנו ומשפחתנו. איך אני דואגת שהילדים יאכלו טוב ומאוזן? כנסו, תיקראו ותתנסו.

02/03/2019

 

הידעתם?

עלינו לצרוך 1,000 מ”ג סידן ביום כנשים בוגרות, והילדים/ילדות צריכים לצרוך 1,200 מ”ג סידן ביום. הסידן נחוץ לילדים לתהליך הגדילה וההתפתחות ואילו אצלנו, הוא נחוץ לשמירה על העצמות שלנו ועל החוזק שלהן. הגוף שלנו לא מייצר סידן, ולכן עלינו לצרוך אותו דרך המזון (או בתוספים).

השבוע השתתפתי במפגש שמהותו הייתה ארוחות מאוזנות, עם דגש על ארוחות לילדים. המפגש נערך בחסות “יטבתה” והדיון היה מעשיר עד מאוד. שוחחנו על ארוחות מאוזנות ואיך בעצם ניתן להגיע לכמויות הויטמינים והמינרלים בארוחות במהלך היום.

אחת הדרכים היא לצרוך מזונות מועשרים בוויטמינים או המינרלים הנחוצים לנו. לדוגמא – סידן.
בכוס חלב יש 200 מ”ג סידן
בכוס חלב סויה יש 120 מ”ג סידן
בכף טחינה גולמית יש 220 מ”ג
ב 10 שקדים לא קלויים יש 30 מ”ג סידן
בחלב מועשר יטבתה יש 400 מ”ג סידן.

עכשיו תעשו את החישוב שלכן J

לא לשכוח שעלינו להגיע ל 1,000 מ”ג והילדים ל 1,200 מ”ג ביום.

כמובן שעלינו לאכול תפריט מגוון עד כמה שניתן, אבל יש לשים לב לאיכות המזון. כדי שאהיה שקטה בגזרת הילדים והסידן שלהם, אני משלבת להם בתפריט טחינה ושקדים למי שאוהב. למי שפחות, אני נותנת חלב מועשר וכך אני יודעת ושולטת בכמות הסידן שהוא מקבל.

החלב ניתן להם יחד עם קורנפלקס או שאני מכינה להם POWER BOWL

מה זה POWER BOWL את שואלת?

זו קערה, שמכילה בתוכה ארוחה מאוזנת ועשירה, עם מגוון של דגנים, פירות, חלבון וסידן.

קבלו מתכון קליל :

מצרכים:

3 כפות שיבולת שועל דקה (דגנים מלאים)

חופן חמוציות ללא תוספת סוכר (פרי)

כף זרעי צ’יה (שומנים(

קינמון

וחלב מועשר יטבתה (חלבון וסידן)

7c22f8fe-00ee-4c0c-9995-a429960ed6d7

אופן ההכנה:

בקלחת, על אש בינונית,

מוסיפה את החלב ומרתיחה.

# מי שלא אוהבת דייסה “כבדה”, יכולה להוסיף מים.

כשהחלב רותח,

יש להוסיף את שיבולת השועל, הצ’יה והקינמון

17af9aaf-cd46-4753-b332-77d83affcb5b

לערבב היטב, להרתיח

וזהו.

להעביר לקערה, לפזר מעל חמוציות ללא סוכר

ולאכול

# ניתן להוסיף בננה, מאקי ברי או כל פרי אחר.

cb7161a1-e69b-4cd4-8ce2-857eaca68536

 

כשהילדים אוכלים את ה POWER BOWL אני רגועה.

אני יודעת שקיבלו ארוחה עשירה ומזינה.

נסו ותיהנו

נשיקות

עוד מהבלוג של איילת לגוף ולנפש

שלום עולם!

ברוכים הבאים לבלוג החדש שלי!...

תגובות

פורסם לפני 2 years
תצוגה מקדימה

מי אני? מה אני? הפרעות אכילה, אמא מלכה ושאר ירקות

מי אני? מה אני? הפרעות אכילה, אמא מלכה ושאר ירקות כשהייתי בת 13 בערך, בדרכי לחטיבה, בכל בוקר, עם שתי חברות טובות – היינו צועדות ומשננות את לוח הקלוריות. אם היו מעירים אותי באמצע הלילה, ידעתי להגיד מה הערך הקלורי של מזון...

תצוגה מקדימה

פסח, מצות ושאר ירקות, או במילים אחרות - איך נעבור את החג בשלום !

פסח, מצות ושאר ירקות או במילים אחרות, איך נעבור את חג הפסח בשלום  כבר שנים טוענים שחג הפסח הוא חג משמין, חג שאוכלים בו המון ושהמצות הן מפגע לגוף. ואני אומרת – זה נכון באופן חלקי. ואתחיל מהסוף להתחלה... # המצות הן מפגע לגוף -...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה