אפליקציות על הבמה

קבוצת במה של נימה יעקובי מציגה מופע מחול לא שיגרתי עם טלפונים ניידים, בשיתוף הקהל

אפליקציות 1- צילום עידן לוי
צילום: עידן לוי

.
זה לא סוד, שהילדים, כמו המבוגרים, עסוקים הרבה שעות בטלפונים הניידים החכמים. הטלפונים כבר מזמן לא מתפקדים רק כמכשיר לשיחות טלפון, אלא הפכו לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום. פותחים את העיניים עם הטלפון והולכים לישון איתו, מצלמים, עושים סלפי, מורידים אפליקציות, מתקשרים עם חברים דרך ה-WhatsApp או דרך האינסטגרם, קוראים כתבות, צופים בסדרות או משחקים איתו.
קבוצת במה החליטה להפוך את התופעה להזדמנות: לחבר את הילדים אל עולם המחול באמצעות המכשיר, שקרוב כל-כך אל ליבם ובאמצעות עולמות התוכן הכל-כך מוכרים להם. המופע הוא סוג של קריצה והצצה אל היומיום שלנו ואיך אנחנו מתנהגים לא פעם.

promo_long

המופע מתחיל בשיחת טלפון ובהצגת הרקדניות, נימה יעקובי וויקי זאו. וויקי ונימה הכירו בבית קפה והפכו לחברות, אך עם הזמן וויקי נטשה את החברות לטובת הטלפון החכם. נימה מחליטה לתקשר איתה באמצעות ה"חבר" שלה, הטלפון הנייד. היא משתמשת בדמויות ובאימוג'ים מוכרים מאפליקציות וממשחקים, משלבת בריקוד מוסיקה, אפליקציות ומשחקים שהקהל מכיר. הטלפון החכם הוא חלק בלתי נפרד מהמופע.

.

אפליקציות 3 - צילום עידן לוי
צילום: עידן לוי

.

הקהל לא רק נוכח במופע, אלא הוא גם חלק פעיל ממנו, למשל: נימה משתמשת באפליקציה, שמקליטה את הקהל והופכת את השיחה עם הקהל לשיר ראפ קצבי, שהן רוקדות לפיו. גם החפצים של הקהל משתלבים במופע. הרקדניות משתמשות בהן תוך כדי ריקוד ואפילו חלק מהקהל משתלב בריקוד. גם הילדים מוזמנים לקחת חלק במופע.

.

אפליקציות 4- צילום עידן לוי
צילום: עידן לוי

.

מכירים את הסיטואציה שפתאום הסוללה נגמרת? גם המשבר הזה מתנהל על הבמה. איך הוא נפתר? כדאי לבוא ולראות.

המופע מתאים לילדים בגילאים 4-12 ולמבוגרים.

 לדף הבית של קבוצת במה, לחצו כאן