קונג פו פנדה 3

סרט האנימציה החדש עם פו וחבריו, הגיבורים המתוקים, המצחיקים והחמודים, שנאלצים להתמודד עם משימה קשה

.
המסע החדש של פו בסרט ההרפתקאות “קונג פו פנדה 3” מלמד על כוחה של חברות אמת. הסרט משלב הומור, אקשן ומתח עם הדמויות המוכרות: פו, מר פינג, מאסטר שיפו, אוגוואי, טיגריס, ויפר ומאנקי. הסרט יכול להתאים לילדים החל מגיל 4.
promo_long
העלילה מתחילה עם קרב נוסף של קאי, הלוחם המפחיד שלוקח את כוחם של האחרים במטרה לנקום באוגוואי ובכל מי שנמצא בכדור הארץ. באותו זמן מגיע לכפר של פו אורח. תוך זמן קצר מסתבר שהאורח הוא לא אחר מאשר אביו האבוד של פו.  פו, שאיבד את אביו בגיל קטן, גדל אצל מר פינג ולא חשב שיזכה לראות שוב את אביו. האב משכנע את פו לבוא איתו ולפגוש את כל שאר הפנדות, שנמצאות בכפר הסודי שלהם. פו נעתר לבקשתו ויוצא לדרך. הוא לא יודע, שאביו של פו נשלח לקחת אותו, כדי לנסות להציל את גורל העולם.
.

.
מר פינג מרגיש שמשהו לא כשורה, ומחליט להצטרף למסע של פו. הוא מתגנב לתיק של פו ומתגלה באמצע הדרך. פו זוכה לקבלת פנים חמה והוא לומד להכיר את חיי הכפר ואת התנהגות הפנדות. כל זאת במטרה ללמוד מאביו את הצ'י של הפנדות. עד מהרה מגיעה טיגריס לכפר ומספרת לפו על המזימה של קאי, ושהוא התקווה היחידה להציל את העולם.
פו מחליט ללמד את כל הפנדות את רזי הקונג פו, לאמן אותם ולהפוך אותם מדובי פנדה מתוקים, חמודים ומצחיקים, ללוחמי קונג פו פנדה.
.

 

.
במהלך נסיונות ההצלה של כפר דובי הפנדה נתקל פו בהרבה אתגרים וקשיים, שגורמות לו לגלות בעצמו כוחות שלא האמין שקיימים בו.  רגע לפני שהוא חושש שכל הכפר ימחק וקאי ישלוט על העולם, הוא מבין שיש דרך אחת לנצח. איך? את זאת תוכלו לראות בבתי הקולנוע החל מה-17.3.16 בדיבוב לעברית בגרסת דו-ממד ובגרסת תלת-ממד ומתורגם לאנגלית בגרסת דו ממד ובגרסת תלת ממד.
הצצה לסרט
[youtube FT3jAtiI9FU nolink]