פטנט לכביסה ריחנית במיוחד

בחורה עם מחשב נייד

בתור אחת שעושה המון כביסות עם שני ילדים קטנים, הריח של הכביסה מאוד חשוב לי. אני מאוד אוהבת את הריחות החדשים של מותג בדין אקסטרה, לכן שמחתי לשמוע על השקת סדרה החדשה של בדין אקסטרה עם אפקט הריח הדינאמי.

הסדרה החדשה מציעה את שני הניחוחות האהובים והמובילים של בדין אקסטרה: הורוד בניחוח סחלבים פראי והכחול בניחות יסמין מרענן. הפורמוליזציה החדשה מכילה כדוריות בושם מיוחדות שנשברות בכלתנועה ומשחררות ניחוח נפלא שנשאר לאורך זמן.

"ריח של ניקיון" מוגדר במקומות שונים בעולם על ידי ניחוחות שונים: בקנדה למשל, מעדיפים אורכידיאה ווניל, בארה"ב – מנטה רענן, במרוקו – לבנדר ובברזיל – פסיפלורה. ומה אנחנו הישראלים אוהבים? סחלבים! 

אני קיבלתי להתנסות את הכחול בניחות יסמין מרענן. אני די רגישה לריח וחייבת לציין שמדובר בריח מדהים כבר בתוך הבקבוק. בד"כ בגלל הריכוז של החומר הריח בתוך הבקבוק לא כל כך טוב ועל הכביסה הוא משתפר. במקרה של בדין אקסטרה עם אפקט הדינאמי, מדובר בריח מצויין גם בתוך הבקבוק.

הילדים שלי עוזרים לי בכביסות רבות והם אוהבים במיוחד לשפוך את הנוזל מהפקק של המרכך אל התא של מכונת הכביסה:

מדובר במרכך כביסה בעל ריח נעים אשר מסמל ניקיון, רעננות ותחושת ביטחון. ריח טוב מבגדי ילדים נותן לנו, האמהות , תחושה טובה. אריזת המרכך קטנה ונוחה ואינה תופסת הרבה מקום על המכונה (שם אני שמה מרככים   )……,,..

חשוב לי במרכך כביסה לחוש את תחושת הרעננות המלווה ללבישת בגדים שרק יצאו מהכביסה גםלזמן רב לאחר מכן.

מחיר מומלץ לצרכן של כ- 21 ₪ לבקבוק קומפקטי בנפח 960 מ"ל כשפקק אחד קטן מספיק למכונה אחת עם כביסה במשקל 4 ק"ג.

כל בקבוק מספיק ל-24 כביסות.

 כמה עובדות על בדין:

בדין הגיח לעולם בשנת 1968 והיה מרכך הכביסה הראשון שהושק בישראל. 

למרות היותו מוצר בינלאומי שמר המותג על שמו הישראלי המקורי –"בדין", אשר טומן בחובו משחק מילים – "בד עדין". 

מסקר שערכה חברת יוניליוור עולה כי 75% מהרגשות שלנו במהלך היום מושפעים מריח. ואכן, לריח השפעה על מצב רוח. גם ריח בעוצמה לא מודעת משפיע על מצב הרוח שלנו. השפעתו אינדיבידואלית אולם מדידה – ידוע למשל, כי לריחות מסוימים יש אפקט מרגיע.  

לבני אדם יש יכולת להבחין בין 10,000 ריחות, לעומת כלבים אשר יכולים להבחין ב- 100 מיליון ריחות!

וחשוב ביותר, תבדקו שהילדים לא נכנסו למכונת כביסה לפני שאתם מפעילים אותה!