גברים אמתיים לא קונים סקס

גברים אמתיים לא שוכבים עם נערות, לא בגיל 15, לא בגיל 16 וגם לא בגיל 18

לא בנות 15, לא 16 וגם לא 17.

גברים אמתיים יוצאים, מבלים, מתאהבים ואוהבים – בנשים.

אני לא יודעת  כמה מכן ומכם מכירים את הקמפיין שבמקור הוא נגד לקוחות הזנות. גברים אמתיים לא קונים מין. אבל פה זה אותו דבר.

הפיכת הנערה או האישה לחפץ, למשהו שקונים  תמורת כסף מזומן, בגדים, תכשיטים או סתם הבטחה לנגיעה בזוהר – אינה שונה בעיני החל מקניית שירותי מין, בהליכה לנערת ליווי או סרסור בילדה נערה בת 15.

בכל המקרים האלו הגבר רואה רק את עצמו וצרכיו ולא את האישה. על מה יש לו כבר לדבר עם נערה בגיל הזה, איזה עולם משותף יש להם, על משבר גיל הארבעים, על קשייו עם אשתו לשעבר, על גידול ילדים, בזה היא דווקא יכולה לייעץ לו היא ילדה בעצמה.

איזה מערכת שוויונית יכולה להיות פה. וכל המתחסדים והצדקנים "איפה היו ההורים?" קודם כל בחברה של היום סביר להניח שבעבודה. אבל לא רק ההורים אחראים על הנערות והנערים, ומה אם אלו שאין להם מסגרת הורית, להן לא מגיעה הגנה? כולנו כחברה צריכים לשמור עליהם.

וגם אני הייתי בת 15 ואמרתי להורים שלי שאני הולכת לבית ספר, והלכתי לים או לסרט או סתם להסתובב בתל-אביב, ואיך הם יכלו לדעת.וגם לי היה חבר בגיל הזה אבל הוא היה בגילי, מהתנועה, והלכנו לסרטים, ולפעמים "ברחנו" מבית ספר, אבל הכול היה באמת תמים ומתאים לגיל שלנו.

בצבא הייתי משקית חוויה בבסיס הדרכה גדול של הנדסה קרבית, בסיס גדול וסגור שהרבה לא יצאנו משם. הייתי מקרינה סרטים, מדריכת טיולים ואחראית על הגעת אמנים.

ואיזה התרגשות הייתה שהגיע אמן, זמר מפורסם, מאוד מפורסם, הכי מפורסם שהיה אז, כמו ש"הזמר המפורסם" של היום הוא הכי מפורסם. והוא בא לשיר, אבל הוא גם בא לעבוד, לחפש. ישר הוא התביית על אחת החיילות היפות בבסיס, שהייתה חברה טובה שלי ויצר איתה קשר. לא משנה שגילו היה יותר מכפול מהגיל שלה,והוא היה נשוי , עם ילדים.

הקשר המשיך גם מחוץ לבסיס, אהבה גדולה לא הייתה שם, סקרנות שלה, חוסר גבולות ורצון לגעת בתהילה וניצול של בחורה צעירה מצדו. אז היא הייתה בת 18, אז זה היה חוקי, אז זה היה כשר אבל עדיין מסריח. טוב לא יצא מזה לאף אחד מהם.

אני פעילה שנים ב"רוח נשית" עמותה התומכת בנשים נפגעות להעצמה כלכלית. אין אחת מהנשים שהיו בנישואים אלימים שלא הייתה בעצמה קרבן לאלימות מינית כשהייתה קטנה, בדרך כלל על-ידי קרוב משפחה, אח, אבא, שכן, דוד, חבר משפחה ועוד.

הניצול והפגיעה פוגעים בהן פגיעה כה אנושה, כך שכל נושא הגבולות משתבש אצלן. אין ספק שילדות כאלה הן קרבן קל ונוח, גם לפגיעה מינית בגילאים מאוחרים יותר. רוב הנשים במעגל הזנות והיושבות בכלא תרצה הן קרבנות לגילוי עריות ולניצול מיני. וזה קורה בכל המשפחות, גם במשפחות "טובות".

יש כמה צדדים למשוואה הזאת, הגברים הפוגעים, הנערות הנפגעות והחברה. לא הכול חייב להיפתר בין כתלי בית המשפט. גם אנחנו כחברה יכולים להעמיד קו אדום. גם אם בסוף עורכי הדין יצליחו להוציא אותו וחבורתו זכאים, זה לא אומר שאנחנו צריכים לקבל את זה.

גברים אמיתיים וזמרים אמיתיים לא מנצלים מינית ולא קונים סקס, לא מילדות לא מנערות ולא בכלל.

שיתעסקו עם נשים אמתיות, בגילם ואז נראה…

קוראת ספרים
קוראת, בלוגרית ובעיקר עורכת ספרים. קוראים וכותבים מוזמנים לאתר שלי כדי להכיר אותי יותר ואת מה שאני עושה shlomitlica.co.il