להלביש את חדרי הילדים עם POCKETS

מחו

לפני כשבועיים הוזמנתי למסיבת בריתה של חברה. לא רציתי להסתפק בפתרון הקל של מתן צ'ק, רציתי למצוא מתנה שווה והולמת שתשמח את היולדת ותקשט את חדר הילדים. זה לא היה פשוט. הסתובבתי בחנויות המשחקים ובמחלקות לילדים והכל נראה לי אותו דבר. לבסוף קניתי לילדה בגדים. לא בלב שלם אבל לא מצאתי משהו אחר שיספק אותי. כמה חבל שלא הכרתי אז את אתר POCKETS– פוקטס שמתמחה בפיתוח ועיצוב מוצרים מטקסטיל לתינוקות וילדים.

גקר

כפי שקורה תמיד, מספר ימים לאחר שקניתי את המתנה, התוודעתי לאתר המיוחד פוקטס והוזמנתי לבקר בו ולסקור את מוצריו. מצאתי שם מבחר מוצרים שכולם מתאימים לחדרי ילדים. מוצרים מלאי דמיון, אסתטיים ושמאפשרים פתרונות מצוינים לאחסון ולמשחק.

את פוקטס הקימה צפנת ספרא בוגרת המחלקה ל"צורפות אביזרי לבוש ואופנה" באקדמיה בצלאל, ירושלים ולימודי עיצוב תפאורה באקדמיה "Di belle Arti" בולוניה, איטליה. האהבה שלה לעולם הילדים הביאה אותה לעסוק בעיצוב לצד פיתוח פתרונות יצירתיים לתינוקות וילדים תוך התייחסות מעמיקה לסביבתם ולחלל המגורים שלהם.

קר

רא

בט

יח

גלשתי באתר והתלהבתי במיוחד ממוצרי האחסון המיוחדים והמעוצבים ומהפופים המדליקים כמו הפוף- צב שהוא גם משעשע וגם מאפשר זמן מנוחה ורגיעה לפעוט. עוד מצאתי באתר מתנות לידה, מצעים, בובות חיבוקי יפהפיות ועוד. לבסוף, בחרתי בארגונית בצורת אוניה, בעלת כיסים רבים, המאפשרת לאחסן בה את כל המוצרים הדרושים לאם- חיתולים, משחות, מגבונים ואפילו בובות פרווה. כך, בקלות ניתן לחסוך מקום ולארגן את כל הדרוש. תלינו את הארגונית היפה על דופן מיטת התינוקות. כיוון שמדובר בתאומים בני 4 חודשים הישנים עדיין במיטה אחת הנמצאת בחדר ההורים, הארגונית מהווה פתרון מושלם הן מבחינת החיסכון במקום והיכולת להגיע בקלות ובמהירות לכל המוצרים הנדרשים. בקרוב יעברו הילדים לחדר משלהם והארגונית תתלה ליד שידת ההחתלה.

Read

בהע

גכ

מלבד הפריטים הרבים שמצאתי באתר הסתבר לי שיש גם שרות חדש של CUSTOM MADE. הלקוחות מוזמנים להגיע לסטודיו לפגישה אישית עם המעצבת ולקחת חלק בעיצוב חדר הילדים לפי טעמם האישי, לפי מידות החדר, הצבעים שהם בוחרים והעיצוב שירצו בו.

לנוחותכם, להלן הלינק לאתר פוקטסhttp://www.pockets.co.il/

להלן הלינק לקטלוג מוצרים

http://www.pockets.co.il/catalog

שרות לקוחות והזמנות טלפוניות -יצירת קשר-  03-5296028

באתר ניתן להצטרף למועדון לקוחות לקבל טיפים בעיצוב, עדכונים, הנחות וקופונים

 

Iaffa Gavish
כותבת על נושאים מגוונים. הצגות, ספרים, אוכל, מסעדות ולייף סטייל. תמצאו כאן את היומיומי, את שעות הפנאי ואת ההנאות הקטנות של החיים.