הבלוג של ענת מסינג

שבנו...היה סוף. עכשיו אנחנו עמוק בחיים, אבל מתחדשים כל הזמן, מתרעננים, עובדים קשה אך מקפידים לעשות דברים שמעניינים אותנו...ומיותר לציין, מתכננים את המסע הבא...

החל ממאי 2013

ארכיון לינואר, 2015

להקת המחול היצוגית של קרית אונו קוצרת תשואות

“הערים שלך אינן קיימות. אולי אף לא היו בנמצא מעולם. ודאי כי שוב לא תהיינה קיימות לעולם.”  איטאלו קאלווינו, “הערים הסמויות מעין” בניו זילנד, אנו חווים את הטבע במלוא הדרו, במלוא עוצמתו. התמונות שהעין רושמת כאן, כמעט בכל רגע, לעיתים מסתוריות, לעיתים מפתיעות אבל תמיד דרמטיות, ומותר לציין,  עוצרות נשימה. וזאת לא מליצה, אני באמת...

תרופות נגד כולסטרול, בטרק בניו זילנד

חזרנו לניו זילנד גם בגלל הטרקים. חשבנו, לצאת לטרקים עם הגימביות זה וודאי יהיה אחרת. עוד כשהיו במנשא טיילו, בהתחלה בכו, אחר כך התרגלו, אחר כך התמכרו. האחת, עם מקל ביד, כמעט גבוה ממנה, רצה קדימה, מובילה את המחנה, והשניה במאסף, ספק פוסעת ספק חולמת …אני מנסה להתאים לילדי הכיתה תפקידים בהארי פוטר, היא משתפת ...

סוף העולם, שמאלה

חברים, סוף העולם מסריח…זה הסטטוס שרץ לי בראש כאשר יצאנו מן הרכב בחניון השוכן ליד חופי סוף העולם. עד מהרה הסתבר כי הסירחון מקורו בפינוי השירותים הכימיים, בפאתי החניון. נרגעתי ושחררתי את שסתום ההגיגים והמחשבות…. אם תעיפו רגע מבט בגלובוס ותתמקדו ב-  Wharariki Beach, בקצה הצפוני של האי הדרומי של ניו זילנד, וודאי תראו כי ...

סוף העולם, שמאלה

לפּרודו זה היה הרבה יותר קשה

ב- 7:30 בבוקר התחלנו לצעוד וב- 6:30 בערב, סיימנו. בסך הכל, צעדנו 21.5 ק”מ, טיפסנו  950 מ’ ורטיקלי וירדנו  1,350 מ’, כלומר יותר מהר מירון כולו. באוטובוס היעודי שלקח אותנו מן הקמפ גראונד לנקודת ההתחלה של הטרק חילקו מפה, ובה תיאורים קצרים של המקטעים השונים בטרק: עלייה חביבה, עלייה למייטיבי לכת, חמורי סבר, ירידה לבעלי ...

שניים בקנו אחד, בנהר ה- Whanganui

הנסיעה בכבישים איטית, במיוחד באלו המתפתלים לאורך הנהרות או בין ההרים והעמקים, הבחילה שורה על הרכב כאילו היתה השכינה, ונודדת מקיבה לקיבה ומגוף לגוף.  הדרכים רצופות בתמרורים קטנים המדווחים לנהג, בזמן אמת, מהי המהירות המותרת לנהיגה… 50 קמ”ש באזורים מיושבים (מיושב , פירושו: נצפו באזור כ- 5 בתים בממוצע), 30 קמ”ש באזורים בהם...

תגיות:

אני ופֶּרס בסירה אחת

וואי, אני לא יודעת מאיפה להתחיל, הפנקס שלי מתפוצץ מתזכורות קטנות, אתרים ואטרקציות, כולם נושאים שמות מאורים שוברי שיניים ובלתי זכירים בעליל. ובראש מתרוצצים משפטי פתיחה, חצאי פסקאות, שברי זכרונות ומחשבות…הכי טוב, אני מציעה, להתחיל מהסוף. היום תם פרק א’ של הטיול הגדול. בבוקר, ערכנו ביקור חינוכי בצפארי המקומי,  The Qiwi House, השוכן...