הבלוג של ענת הרן-יעוץ ותווך נדל"ן יוקרה

Anat Harran Luxury Real Estate Services

שמי ענת הרן. בבעלותי משרד ייעוץ נדל"ן המתמחה בנכסי יוקרה ואיכות בסביון ובקעת אונו. אשמח לחלוק אתכם את התובנות שלי. סלולרי: 0526595535 טלפון: 03-6352744 כתובת: הרכס 24 סביון 56538 ת.ד. 3154 סביון 56540

עדכונים:

פוסטים: 23

החל מנובמבר 2016

ניתן לשמוע לקוחות קונים המעידים שהתאהבו בבית ברגע שנכנסו בדלת. בהרבה מובנים, קניית נכס משקפת מחוייבות רגשית יותר מאשר כלכלית. וכך מדוע? זאת בשל העובדה שהבית משקף אתכם, המקום בו אתם חיים, מגדלים משפחה ויוצרים את עתידכם.

תהליך החיפוש כרוך במתח, ציפיה, במקרים מסויימים תסכול, עצם העובדה שנכס יכול באופן מיידי לחבר אליו רגשית לעומת נכס אחר, באופן מיידי מקדם אפשרות קיום עיסקה.
כדי להתכוונן לרגשות הקונה, יש לקחת בחשבון שכל החלטה/העדפה כרוכה ברגש. כאשר קונה עומד מול החלטה/העדפה, רגשות מהעבר הקשורים בחוויות/מצבי עבר מתקשרים עבורו למה שעומד מול עיניו בנכס בו הוא מבקר. רגשות אלה יוצרים העדפות המובילות לעשיית החלטות.
הקונה, אם בתת המודע או מודע, מחפש אחר החויה/תחושה רגשית העולה בו עם החשפותו לנכס המוצע. לכן אופן מיצוב והצגת הנכס הינם בעלי ערך עליון. הנכס בא לשקף סיפור דמיוני של הלקוח הקונה הפוטנציאלי, הכולל חלומות, שאיפות, סגנון חיים. ע”י מיצוב נכון של הנכס, יוכל להזדהות עימו ביתר קלות ולמקם את עצמו בו.
קיימים 10 רגשות שבעל נכס ירצה לעורר בלקוח קונה:
1) שמחה – המטרה לעורר אנרגיות של שמחה/הנאה עם כניסת הלקוח לנכס, אשר יביאו אותו לרצות לחוות עוד מהנכס. מכאן שהכניסה לבית אמורה לשקף את האנרגיות האלה, בין אם בצבעוניות נקודתית מאירה, עציצים או אגרטלים עם פרחים אשר ישקפו הקפדה מזמינה.
2) תחושה של יראת כבוד – תחושת ה”וואו” עם הכניסה לבית והטיול בו, “קונה” את הלקוח הפוטנציאלי מבחינה רגשית. נסו, כמה שניתן ליצור אוירה יוקרתית במיוחד בסלון וביח’ ההורים, ע”י תמונות, אלמנטים ממתכות שונות, זכוכית, עץ מלא בצד בדים פסטליים רכים.
3) שלווה – יח’ ההורים הינה המקום האולטימטיבי ליצירת תחושה של שלווה מזמינה. זה מקום האמור לשקף רוגע ונוחות אליהם ניתן לשקוע ולהתרווח. צבעים כתכלת, אפור, סגלגל יתאימו. כמו כן יש לדאוג לריח נעים המשרה רוגע, כמו לוונדר. על בעל הנכס לנסות לשקף את התחושה שעוברת כשנכנסים לחדר בבית מלון יוקרתי.
4) ענין – יש לנסות לעורר תשומת לב מיוחדת של הקונה הפוטנציאלי. למשל, ניתן למצב מטבח גורמה. הרי המטבח מרכז סביבו את כל בני הבית בכל שעה שהיא. אם לפני יציאה לעבודה ובי”ס, לגימת קפה במהלך היום, התכנסות לארוחות. מטבח מושקע יכול לכבוש את רגשותיו של הלקוח.
5) תקוה – יש לתת ללקוח תחושה של מרחב בו יוכל למקם את עצמו ומשפחתו ולהרחיב מעבר למה שיש לו כעת, מול מה שהנכס יכול להציע, יהיו אלה מס’ חדרים רב יותר או חללים מרשימים.
6) גאוה – חדר אוכל הינו מקום אידאלי בו לקוחות יוכלו להציג לראוה את ביתם החדש כשיארחו לארוחות ערב. אנשים לרב מארחים כדי להציג את ביתם וסגנון חייהם. בעל הנכס יוכל לערוך את השולחן במלוא הדרו, כך שהפוטנציאל הגלום בחדר על כל איכויותיו, יעלה הזדהות רגשית של הלקוח.
7) שעשוע/בידור – פינת/חדר משפחה, חדרי ילדים אמורים לשקף את הפעילויות הקשורות לבילוי מהנה פונקציונלי.
8) “השראה” – ע”י מיצוב נכון, הלקוח יוכל לדמיין את עצמו בחדרים. ספר בישול פתוח יעורר את דמיונו במטבח, בצד קערת פירות מזמינה. מגבות תואמות וסבונים דקורטיביים בחדרי הרחצה יוסיפו להזדהות שלו עם המקום, ועוד…
9) “התאהבות” – אלמנטים דקורטיביים קלאסיים, במקרים של בית הייטקי – מודרניים, יוסיפו לחיבור הרגשי של לקוח פוטנציאלי לנכס.
10) הכרת תודה – לקוח שיתחבר רגשית לנכס, ירגיש תחושת הקלה, בבחינת “הגעתי הביתה”, וכך ירגיש הוקרת תודה לבעל הנכס על כך שהנכס קיים, מטופח ושובה לב. החיבור הרגשי רק יגבר (במיוחד אם טרם הביקור בנכס זה, ביקר בנכסים שלא ניכרה בהם מידת השקעה והקפדה).

ענת הרן-

Anat Harran Luxury Real Estate consultants & brokerage

0526595535

19598719_695052477362069_7674967793563765627_n

עוד מהבלוג של ענת הרן-יעוץ ותווך נדל"ן יוקרה

תצוגה מקדימה

Anat Harran Luxury Real Estate Services

משרדי מתמקד במתן שירותי ייעוץ נדל"ן יוקרה ונכסים איכותיים בסביון ובאיזור בקעת אונו. הנכסים כוללים מגוון רב, החל מצמודי קרקע, מגרשים, פנטהאוסים ודירות יוקרה אייכותיות בסביבה זו. שימת הדגש שלי הינה על אמינות, מהימנות...

תגובות

פורסם לפני 3 years
תצוגה מקדימה

להשכרה!!! בסביון!!! בהרחבה היוקרתית !!!

דו משפחתי מעוצב לתפארת, כולל בריכת שחיה (בעלת קירוי חשמלי), יח' נפרדת עם כניסה נפרדת, מעלית וגינה מרהיבה. 325 מ"ר בנוי על 500 מ"ר קרקע. 7 חד' מרווחים במיוחד ומוארים מכל עבר, המתפרשים על שתי קומות ומרתף (2 חצרות אנגליות). סלון גדול,...

תגובות

פורסם לפני 3 years
תצוגה מקדימה

למכירה !!! בקריית אונו, בפסגת אונו האיכותית !!!

פנטהאוס מעוצב ומדוגם בבנינים הגבוהים המועדפים (מינרב), במיקום אופטימלי, קרוב לבתי"ס ולגנים. 5.5 חד', 2 מרפסות ענק (60 ס"מ כל אחת), משני צידי הנכס, יח' נפרדת למתבגר, 4 כיווני אויר הפונים לנוף אינסופי. 165 מ"ר + 120 מ"ר...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה