ג'ויה מעבדות קוסמטיקה עם סדרת פשתן לשיקום השיער

P1040339

חברת ג'ויה מעבדות קוסמטיקה מוכרת לי היטב. ניסיתי את מוצריה ואני משתמשת בהם באופן קבוע. לחברה מגוון רחב מאד של מוצרים לטיפוח השיער והגוף. מוצרים המבוססים על רכיבים טבעיים, על שמן מרוקאי, שמן זית, חלבון קראטין, חומצות שומן ועוד. מוצריה נמכרים במספרות בארץ ומיוצאים לחו"ל- לארה"ב, דרום אפריקה ואירופה. המוצרים איכותיים ומיוצרים במפעל חדש שבו קווי ייצור וטכנולוגיה חדשניים ביותר.

הפעם התנסיתי בסדרת זרעי הפשתן FLAX SEED. הסדרה מכילה מספר מוצרים- שמפו, מסיכה, סרום, קרם לחות וספרי סיליקון וייחודה בכך שהיא מכילה חומצה אלפא- לינולנית המופקת מזרעי הפשתן. הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת לחומרים המזינים כמו אומגה 3, להיספג לתוך השיער, לשקם ולהבריא אותו. בנוסף, מכילים מוצרי הסדרה גם תמציות רימונים ותה ירוק המהווים נוגדי חמצון מצוינים השומרים על השיער מפגעי מזג האוויר.

הסדרה מתאימה לכל סוגי השיער ובמיוחד לשיער שעבר תהליכים שונים כמו: צביעה, הבהרה, החלקה או סלסול. ואם את בעלת שיער קשה לסידור או יבש, הרי שמוצרי שמן הפשתן יתנו לך מענה מצוין. הסדרה נטולת מלח.

P1040337

התנסות אישית

אני בעלת שיער גלי באורך בינוני שעבר ועובר במשך שנים צביעה. השיער נוטה ליובש ואין לי ספק שניזוק לאחר כל הטיפולים שעבר.

השתמשתי בשמפו הטיפולי- ריחו נעים, נמרח בקלות ומנקה היטב את השיער. לאחר החפיפה השיער היה רך ונעים למגע. לאחר השימוש בשמפו השתמשתי במסכה המועשרת בוויטמינים. לאחר כ-3 דקות שטפתי את השיער ונוכחתי שהברק העמיק והשיער נראה בעל צבע רענן ויפה.

IMG_2002

IMG_2004

כדי להגן על השיער ולשמור עליו טיפלתי עם הסרום העוטף את השערה ויוצר שכבת מגן משקמת. הסרום העניק לשיער ברק וחיוניות וגם עזר לי בסירוק והתרת הקשרים בשיער. מוצר מצוין העוזר בטיפוח ועיצוב השיער ומעניק זוהר, רעננות וגמישות לסיב השערה.

IMG_2003

לאחר מספר ימים כשמראה השיער הפך דהוי השתמשתי בקרם הלחות של הסדרה ש"החייה" את מראה השיער ונתן לו מראה יפה, כאילו זה עתה חפפתי. לסיום, השתמשתי בספריי הסיליקון שעזר לי בעיצוב השיער ובמתן ברק מחודש.

IMG_2001

לאחר שימוש קבוע במוצרים הסתבר לי שהשיער נראה רענן, חיוני, רך ויפה. השימוש הקבוע גם מטפל בנזקים הנגרמים מהחשיפה לשמש, למים הקשים ולחומרים כימיים שונים. החומצה שבזרעי הפשתן מגינה על פני השערה ועוטפת אותה, תוך שהיא מחדירה ריכוז של ויטמינים ומינרלים לשיער וכך אנו משקמים את שערנו ומגנים עליו.

לסיכום- מוצרים מצוינים המצליחים לתת לשיער מראה יפה וחשוב יותר לשקם ולהבריא אותו.

מומלץ בחום.

את סדרת הפשתן תוכלו למצוא במספרות ובחנויות נבחרות.

אתר ג'ויה- ללחוץ כאן

פייסבוק- כאן

Iaffa Gavish
כותבת על נושאים מגוונים. הצגות, ספרים, אוכל, מסעדות ולייף סטייל. תמצאו כאן את היומיומי, את שעות הפנאי ואת ההנאות הקטנות של החיים.