לקראת ט"ו באב חברת ג’ויה מעבדות לקוסמטיקה יוצאת עם מארזי שי לטיפוח הגוף- כתבה שלישית בסדרה

מ1

בסדרת הכתבות על מוצרי טיפוח השיער והגוף של חברת ג’ויה מעבדות לקוסמטיקה, אני מתנסה במוצרים, בוחנת אותם ומדווחת לכם על התרשמותי. הכתבה הראשונה בסדרה עסקה בסדרתMY COLLECTION.  הכתבה השנייה בסדרה עסקה בסדרת MOROCCAN OIL- PURE MAGIC  העשירה בתמצית שמן ארגן טהור. והפעם, לקראת חג האהבה אסקור את מוצרי טיפוח הגוף המתאימים  להענקת שי מפנק לאהובים וכמובן שאנו יכולות לפנק את עצמנו ולרכוש את המוצרים עבורנו.

את המוצרים אותם אסקור ניתן למצוא במגוון ניחוחות. אני בחנתי את סדרת 'רומנטיק'  וסדרת 'פיור' המתאימים במיוחד לחג האהבה. אך, ניתן למצוא בניחוח סקסי, בלוסום, גלואו ועוד. תוכלו למצוא את כל המגוון באתר החברה (לינק בסיום הכתבה)

קרם גוף מיקרו קפסולות מסדרת ONLY YOU

מ2

מדובר על קרם עדין מאד בעל ניחוח נהדר- עדין, נעים מאד ולא אגרסיבי, רענן וקליל. הזכיר לי במרומז ניחוח פרחים. הקרם נמרח בקלות ונספג במהירות בעור. הניחוח שלו לא התפוגג במשך שעות והוא התאים לי למזג האוויר החם והקיצי. ניתן להשתמש בו בכל מזג אוויר. אני חושבת שבחורף הוא יהיה אידיאלי.

הקרם מבוסס על נוסחה ייחודית המכילה מיקרו-קפסולות בעלות קומפלקס ויטמינים עשיר בוויטמין  E ,A וחומצות שומן חיוניות. מועשר בתמציות שמנים ייחודיות – שמן עץ התה, שמן זית, שמן נבט חיטה ושמן אובליפיחה, המעניקות לעור לחות אינטנסיבית ותורמות לאלסטיות וגמישות העור.
בעת מריחת הקרם משתחררים לעומק העור ויטמינים ושמנים המזינים ומעשירים אותו בלחות ושומרים על העור רך וחיוני למשך שעות ארוכות.

אהבתי אותו מאד ומומלץ בחום.

מבשם גוף מסדרת ONLY YOU

מ6

מדובר על תרסיס בושם שמרססים על הגוף או על הבגדים ממרחק של כ-10 ס"מ ותפקידו לרענן את ריח הגוף והבגדים. הריח נהדר ונותר על הגוף למשך זמן ממושך. גם כאן הקפידו על ריח רענן, קליל ונעים ולא חזק מדי. ניסיתי אותו יחד עם קרם הגוף וכולם סביבי שאלו אותי באיזה בושם השתמשתי.

אני ממליצה להשתמש בקרם הגוף ובמבשם מאותה סדרה כי כך הריח תואם ונשאר לאורך זמן.

המרקם שלו קל, הוא אינו מייבש את העור והכי חשוב- אינו מכתים את הבגדים.

יופי של מוצר שימושי שמצא את מקומו בתיק שלי לשימוש קבוע.

שמן בושם בניחוח רומנטי

ONLY YOU – Oil Perfume – Romantic

מ5

שמן בושם עדין ונעים, המשלים את סדרת 'רומנטיק'. אני חוששת משמני בושם, כי כבר קרה שהכתימו לי את הבגדים. אך, לא כך הוא עם שמן הבושם של ג'ויה. ריססתי אותו על הגוף ממרחק של כ-10 ס"מ. הוא נספג במהירות והותיר את עורי עם ריח רענן ונעים מאד. זה ריח קליל מתאים מאד לשעות היום, לא כבד ולא דומיננטי מדי. יש בו תמצית שמן שקדים מתוקים, עשיר בוויטמיןE  , שמן מקדמיה העשיר באומגה 6 ואומגה 3, נוגדי חמצון ושמנים ארומאטיים הנספגים במהירות בגוף, מעניקים הזנה ולחות לעור ומעניקים לו מגע משי ורכות.

דאודורנט

מ3

דאודורנט רול און אנטיפרספירנט המונע זעה ומנטרל ריחות. הריח שלו נעים ורענן ומשתלב היטב עם קרם הגוף והבשמים. הוא מצליח להעניק הגנה במשך שעות ארוכות. הייתי מחלקת כמה דאודורנטים כאלה לנוסעים בתחבורה ציבורית שנסעתי איתם השבוע, כך היה הרבה יותר נעים.

לסיכום- סדרה מצוינת בעלת ריח רענן, נעים ועדין שתתאים לכל גיל. נערות ייהנו מהסדרה מאד כיוון שהריחות אינם דומיננטיים ואינם כבדים. מתנה אידיאלית לחג האהבה.

לאתר ג’ויה מעבדות קוסמטיקה- אתר– http://joya-act.co.il/

Iaffa Gavish
כותבת על נושאים מגוונים. הצגות, ספרים, אוכל, מסעדות ולייף סטייל. תמצאו כאן את היומיומי, את שעות הפנאי ואת ההנאות הקטנות של החיים.