הבלוג של עדי רימל - הפינוקים של עדי

addirimel

אמא לשלושה, קלינאית תקשורת ומבקרת מסעדות.כותבת על כל הדברים שמפנקים אותי ואת משפחתי :קולינריה, תרבות, טיולים, צרכנות.

החל מיוני 2013

קיץ לא שקט עבר על כוחותינו. בדרך כלל כשהייתי כותבת את המשפט הזה בסוף הקיץ הכוונה הייתה, שהדיירים הצעירים בבית רימל-פרץ התלוננו שלא סיפקתי את הסחורה המצופה מאמא שעובדת במשרה מלאה כאחראית צוות הווי ובידור (ומחלטרת שישה ימים בשבוע בארבע עבודות אחרות). אבל הקיץ הזה שם בפרופורציות את כל התלונות על חוסר מעש (בשביל המתבגרת ארבע בריכות בחודשיים מתורגמים ל”אני הילדה הכי משועממת במזרח התיכון”).
המלחמה בעזה גבתה מחיר מילדי הדרום. מכיוון שילדיי לא יכלו להגיע כבכל שנה לשבועיים אצל אביהם באשקלון, נגזר עליי לשעשע אותם ולהרעיף עליהם מתנות וחוויות צבעוניות (מנהל הבנק התקשר לשאול מתי המשכורת תיכנס ואני עניתי: “הילדים החרימו את המשכורת כמס מלחמה”). אז אחרי שעברנו את כל פארקי המים האפשריים והיינו בסדנאות בישול, סרטים והצגות – החלטנו לשנות כיוון וללכת על לינה באוהלים. רצינו לשנות כיוון ללינה במלון הסקוטי, אבל אז הסתכלתי בארנק וראיתי שנשאר כסף רק ללינה באוהל ושני כריכים בקופיקס.
בנקודה זו צריך לומר שבעלי מנסה לשכנע אותי להגיע לאוהלים בערך מהיום שהכרנו. עד עכשיו התירוץ שלי היה: “למי עשיתי רע”. אחרי שביקרנו במתחם האוהלים של נרי בנימין (בצל התל) ביבניאל אני יכולה לומר: “למה מגיע לי כל הטוב הזה”.

נרי

הגענו למקום ביום שישי בשש בערב. בכניסה קיבל אותנו נרי עם חיוך מאוזן לאוזן וחילק לילדים חולצות כתומות עם סמל המקום, כאילו הילדים הוזמנו לקייטנה של שבועיים ולא לביקור חטוף של 24 שעות. למען האמת, במקום יש שפע של פעילויות שיכולות לספק בשקט תעסוקה לזאטוטים וגם למתבגרים שלי: מתנפחים, בית על עץ, אומגה, מגלשת מים סוסים, ארנבונים ואפילו אש לילה, שבו נרי לוקח את הקטנים לטיול לילי, מסביר להם על המקום המיוחד, האנשים המפורסמים שגדלו ביישוב (קרן פלס היא רק אחת מהן) ועל החיות שהופכות את הלילה במקום לחוויה בלתי רגילה.

נרי2

המקום מטופח ונקי (השירותים הפתיעו לטובה) והאוהלים מצוידים בכל טוב: מקרר, מזרונים, מאוורר, שקעים חשמליים להטעין את הסלולריים. באמת שלא חסר כלום.
פרטים נוספים ניתן למצוא בדף הפייסבוק של המקום: https://www.facebook.com/orhanbezelatel
מיבניאל המשכנו צפונה לאתר לא פחות קסום ומהנה לילדים אליו הוזמנו: “אינדי פארק”. מדובר בפארק אטרקציות אקולוגי חדש ליד יסוד המעלה (בין ראש פינה לקריית שמונה) שבו מתחפשים לאינדיאנים ונהנים משלל פעילויות.

נשים וילדים בקנו-צילום רבקה מזרחי

בין העצים מפוזרים שטיחים עם פופים וברקע מתנגנת מוזיקה רוגעת שמקנה למקום אווירה של שאנטי. מתחם הישיבה מוצל ומאפשר לנוח בין פעילות לפעילות או לעשות פיקניק במקום.
במשך ארבע וחצי שעות עשינו כל פעילות אפשרית באתר. התחלנו בשיט בקאנו אינדיאני (צילום: רבקה מזרחי) והמשכנו עם סירות פדלים (חלקן מוצלות). יש לציין שהזרימה של המים בחלק הזה של הנהר איטית ולכן השייט מתאים גם לילדים קטנים.

קיר טיפוס- אינדי פארק

הילדים עלו על כל מתקן במקום והתנסו בסדנאות המחזור והיצירה. הדר הקטנה התאפרה כמו צ’יף אינדיאני ורצה להכין חץ וקשת, בזמן שאלון הגדול עלה על מתקני החבלים, קיר הטיפוס והאומגה. היחס של אנשי הצוות במקום לבבי ומזמין, ואין לי כל ספק שאנחנו עוד נחזור בהזדמנות הקרובה.
הפארק פתוח בין השעות 08:00-18:00. ההגעה מכביש 90 – ראש פינה קריית שמונה. בצומת הכניסה לשמורת החולה פונים ימינה ומשם ממשיכים לפי השילוט וההכוונה לדרך נוחה עד לרחבת החנייה שבכניסה לפארק.
פרטים נוספים באתר: www.indipark.co.il

עוד מהבלוג של עדי רימל - הפינוקים של עדי

המתוקים של פסקל

כשבוע לפני ראש השנה הוזמנתי להשקה חגיגית של ספרה החדש של פסקל פרץ רובין: "פסקל מגישה: נדוניה - הקשר העדתי המתוק". כדי לחגוג עם פסקל, הגיעו להשקה שנערכה בבית משפחת שטראוס בכפר שמריהו, חברים קרובים ואושיות מעולם הקולינריה...

מאסטר וודינג - איך לא חשבו על זה קודם?

האימהות שבינינו ודאי מכירות את הפלא הזה, שכשאנחנו בהריון, פתאום אנחנו לא מחמיצות אף אושה בהריון ברחוב, פתאום נראה כאילו כל העולם ואשתו בהריון ובכלל שום דבר לא מעניין חוץ מהריון. דבר דומה קרה לי עם החתונה: מהיום שהכרזתי...

סוזי סורפרייז

נתחיל בווידוי: מי שמכיר אותי ודאי יודע שבשלנית – אני לא. טרם  נישואי, היה זה הפרט הראשון שהצהרתי בפני כל מחזר פוטנציאלי: "אם אתה מחפש אישה שתבשל לך כמו אמא, חפש אצל אחרות". למזלי, יכולת הבישול שלי, לא הייתה סוגיה שהעסיקה...