חדש על המדף: הריחות המתוקים של הקיץ

הם מתוקים, רעננים, פרחוניים, ומבטיחים לגרות את חוש הריח וגם את הדמיון. נשות סלונה ריחרחו ופינטזו עבורכם את הבשמים החדשים של הקיץ

24/07/2012
אופנה ויופי קבלו עדכונים מאופנה ויופי
  • RSS

HE & SHE מבית Jivago

שני בשמים בסדרה: בושם לגבר ובושם לאשה. הניחוח שיועד לגברים, סטריאוטיפי כמתבקש: "ריח עצי גברי עם רמיזות של עור ונועזות, עם תבלינים וסיגליות, שמתאפיין בהרפתקנות אלגנטית", כך סבורים בבית ז'יוואגו.  ואילו הבושם שמיועד לאשה הוא, איך לא, "מפתה, ובעל ניחוח שובב עם נגיעות ורמזים של פירות מכשפים, פרחים חושניים ובסיס עשיר בניחוח מאסק".

שורה תחתונה: ניסינו את הבושם לאשה (אבל לא את זה שמיועד לגבר). חיבבנו את הריח, אבל לא נפלנו מהתרגשות. אמנם זהו ריח חמדמד וקייצי, אבל הוא הזכיר לנו ריחות של בשמים אחרים והיתה חסרה לנו חדשנות ומקוריות. מצאנו גם שהריח מעט מתוק מדי, ואולי אפילו טיפונת מבוגר. גם ההבטחות לפיתוי נשמעות קצת מוגזמות.

מחיר: SHE - 772 שקל, HE - 609 שקל (להשיג ברשתות הפארמים ובחנויות מובחרות)

Elixir – המסע של הזמרת שאקירה

Elixir – הוא סם החיים, זה השם שנבחר לבושם החדש של שאקירה, שמנסה לקחת אותנו "למסע לעולם מהפנט ומלא אפשרויות. עולם שהוא מפגש של תרבויות. עולם של תשוקה וחוויות".

עוד מבטיחים לנו שמדובר בבושם מסתורי ומושך. וגם בעל חושניות עוצמתית.

שורה תחתונה: כנראה שפיספסנו משהו, כי לא מצאנו בבושם הזה חושניות עוצמתית, מסתורין והיפנוזה. ובכל זאת אהבנו את הריח המדגדג, את השילוב החמצמץ מתקתק שלו, שמעורר תחושה של פריחה ורמזים לתבלינים עזי טעם, כמו קינמון ופלפל. בושם כייפי שנשאר לאורך היום ומתאים לעונה החמה.

מחיר: 149 שקל (להשיג בחנויות רשת סופר פארם בלבד)

פומה צהוב & ירוק  - לאשה ולגבר

שני ניחוחות החדשים של פומה שואבים את השראתם מג'מייקה, ועושים שימוש בצבעים שמאפיינים את האי הקאריבי. בסדרה שני בשמים: הירוק, לגבר הצהוב – לאשה. דבר היצרן: "פומה "צהוב" שואב את השראתו ליצירת הניחוח מתוך מראה הבוקר הקיצי תוך כדי שכיבה על דשא המוקף בפרחי בר. כשהשמש מהבהבת מבעד לעצים ולעלים", מתפייטים שם.

שורה תחתונה: ניסינו את הצהוב, ואהבנו. מדובר בבושם חמצמץ, ספורטיבי וצעיר שמעורר תחושת ניקיון "כמו אחרי מקלחת" ואכן מעורר חשק עז לחופשה קאריבית נינוחה וחולמנית.

מחיר: 149 שקל (מחיר השקה, להשיג ברשת סופר פארם)

MADE FOR WOMAN - מבית Bruno Banani

הבושם החדש של ברונו בנאני ממשיל את המשתמשת בו ל"ציידת מתוקה, שמשלבת ביטחון עצמי מעודן בנגיעה של הומור ומתבלת את נוכחותה בשיק צעיר ובמגע של חוצפה".

יצרני הבושם בטוחים שגברים יפלו לרגלי המשתמשת בו והיא תצוד אותה "בסטייל, בקסם, ברכות ועם ניצוץ בעיניים שאי אפשר לעמוד בפניו". הציד, אגב, אמור להתרחש "במקומות הכי "חמים" בעיר: ברים, מועדונים, בתי קפה, חדרי כושר ואפילו סופרמרקטים".

שורה תחתונה: אמנם לא יצאנו לצוד (אם כי יצא לנו לבקר לא מעט בסופרמרקט לאחרונה) וגם אין לנו כוונות כאלה, אבל את הבושם אימצנו בחדווה. הוא מתקתק, אבל לא כבד, ולמרות ההבטחות הפתייניות, הריח המתקתק שלו מעורר דווקא תחושה ילדותית, במובן החיובי של הביטוי - אולי בגלל ניחוח הפטל שמשולב בו - של תמימות ושל שמחה.

מחיר: 149 שקל (להשיג ברשת סופר פארם)




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה