הטופ מודל הבאה

יאנה יוסף אמנם לא זכתה באח הגדול, אבל שרית ישי לוי חושבת שהיא תהיה הדוגמנית הכי מצליחה בארץ. ורק אל תתנו לאביבית קמפיין!

04/04/2012
שרית ישי לוי קבלו עדכונים משרית
  • RSS
» כאן ולמטה מימין: הבחורה הכי יפה בארץ

קותי אולי לקח את המיליון,אבל אין ספק שהמנצחת הגדולה של ה"אח הגדול" היא יאנה יוסף.

עוד כשהייתה בכלוב הזכוכית של "האח", נבחרה יאנה שלא בידיעתה על ידי מגזין "פנאי פלוס" לאחת הרווקות הנחשקות בביצה ולא סתם נבחרה ,אלא תפסה מקום טוב באמצע. הדיבור היה שלא רק שאין יפה ממנה בבית בנווה אילן, מעטות יפות ממנה גם מחוץ לבית. ובביצת האופנה והזוהר כבר החלו ספקולציות ליום שאחרי. יאנה היא היחידה מבין משתתפי העונה הרביעית של "האח הגדול" שסיכוייה להצליח בעולם הדוגמנות ולקטוף קמפיין נחשק הם ודאיים. היא ללא צל של ספק היחידה שהשהות הבלתי נסבלת בת שלושת החודשים באקווריום הלאומי תשתלם לה ובסופו של דבר בחשבון הבנק שלה יהיו  הרבה יותר ממיליון השקל (לפני מס) של קותי סבג.

יש לה נתונים מצויינים בשביל להפוך לדוגמנית על. נכון שבישראל השמרנית מעדיפים בלונדיניות, אבל במקרה של יאנה מסתבר שגם ברונטיות כובשות את המסך. בשידור הלפני האחרון כשחמישיית הפיינליסטים התחפשה למערכת עיתון והולבשה בבגדי שנות החמישים, הניח "האח" את המצלמה על פניה המושלמות למשך דקות ארוכות ואי אפשר היה להסיר ממנה את העיניים. היא יפהפייה כובשת שנראתה לרגעים כמו כוכבת קולנוע הוליוודית מהסגנון הישן.

יאנה לא תהיה הראשונה שתקטוף קמפיין בעקבות תוכנית ריאליטי. קדמו לה נועם טור שזכה בקמפיין נחשק ובחוזה ארוך טווח ב"פוקס" לצידה של בר רפאלי, עתי שולברג שנכשל כפרזנטור בקמפיין של "הוניגמן" לצד סנדי בר, ג'קי מנחם שגם הוא לא הבריק בקמפיין לבגדי ספורט, אינה ובר מ"המרוץ למיליון" שמקמפנות ממש בימים אלו מכשיר להסרת שיער, התימניות מ"המרוץ" שמקמפנות בגדי ים לנשים מתבגרות, סמדי בומבה שקמפנה סירים ומחבתות וליהיא גרינר הבלתי נלאית שגם היא קימפנה מוצר אזוטרי כלשהו לתקופה קצרה. יש עוד שורה ארוכה של בוגרי ריאליטי שזכו לדגמן, אבל למעט נועם טור - אף לא אחד מהם הפך לכוכב קמפיינים בלתי נשכח. יאנה כאן בשביל להצליח איפה שהאחרים נכשלו. החברה הראשונה שתצליח לשים את ידה על יאנה ולהחתים אותה תרוויח בענק, כי היא רק הולכת לגדול ולטעמי היא הולכת לפרוץ גם את גבולות הארץ ולהפוך לדוגמנית בינלאומית. לא בכדי, הגלאח שעשתה בצדעה הפך לסוג של תספורת נחשקת ומבוקשת וזו רק ההתחלה.

בעת שיאנה היא יפהפיה אמיתית עם נתונים שבהם חנן אותה הטבע - אני מקווה שהיריבה המיתולוגית שלה, אביבית, לא תקבל אפילו קמפיין קטן, גם לא לריסים מלאכותיים, תוספות שיער או ניתוחים פלסטיים.

בוא נדבר רגע על מופע הביזאר הקרוי אביבית בר זוהר. מדובר באשה  הכלואה בגוף שרבים מאבריו אינם שלה במקור. אשה שהחזירה נשים אלף שנות דור אחורה, לאותה תקופה נשכחת, בה הן היו מוכנות להיחנק בתוך מחוך ,ולהיות לא יותר מאשר קישוט או גיישה עבור הגבר שלהן

הפלרטטנות שבה התנהלה אביבית עם כל מי שלבש מכנסיים בבית וההתחנחנות אותה פירשה בטעות כנשיות, היא תמונת מצב לכך שהגברת תקועה איפשהו בשלהי המאה שעברה .

במחי צחוק היסטרי, בכי בלתי מבוקר, חזה עשוי היטב הפורץ לכל עבר, ריסים מלאכותיות ושיער של מישהי אחרת  - הצליחה אביבית למחוק את כל הישגנו כנשים מאז תקופת הסופרז'יסטיות ועד היום. ולכן אין זה ראוי שדמות מלאכותית כמו אביבית תקבל קמפיין. אין לאפשר לה לשמש כמודל לחיקוי  ואסור שהיא תהיה כוכבת השעה.

כי בעינינו, הנשים שהצליחו להגיע להישגים בחייהן בלי להתלות בגברים, שהצליחו לא להפוך לקורבנות אופנה, או בובות שעווה מנופחות חזה ושפתיים, שהצליחו לבנות מערכת יחסית שוויונית עם בני או בנות זוגן,  שמחנכות את בנותיהן להיות הן עצמן ולא אף אחת אחרת, נשים עצמאיות ובלתי תלויות -  יהיה זה  בלתי הולם אם אביבית בר זוהר תנסה לקדם באמצעות המראה הלא טבעי שלה מוצר כלשהו. אלא אם כן מדובר בקמפיין המתנגד לקורבנות אופנה, או לניפוח מוגזם של חזה ושפתיים.




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה