בלוגרים, היכונו לחשיפה

בלוגרית, מה יוצא לך מזה? העיתונות מדווחת כיצד הבלוגרים משנים את היררכיות המידע, משפיעים על גולשים ואפילו מרוויחים כסף. בואי לפתוח בלוג

03/04/2012
ריקי כהן קבלו עדכונים מריקי
  • RSS
»

בלוגרים שוב עולים לכותרות בתקופה האחרונה, כשהם מייצרים סדר יום, משפיעים על השיח הציבורי, וחלקם גם מרוויחים כסף באמצעות הבלוג - בחו"ל בטח, והמגמה תלך ותשתרש בשנים הקרובות בישראל.תופעת "הבלוגים הטכנולוגיים אינה חדשה, אך בתקופה האחרונה היא עוברת שינוי מהותי", מדווח גלובס בכתבה - "עוצמה טכנולוגית: הבלוגים הפכו לאתרי מדיה לכל דבר". "כשמצד אחד קרנם של הבלוגים עלתה מבחינה כלכלית, ומנגד רבים מהם מחליפים ידיים...."בעבר אנשים לא היו מסתכלים על בלוגר כעיתונאי, אבל היום הבלוגים הפכו למשהו הרבה יותר ממוסד", אומרת איילת נוף לגלובס ומוסיפה כי "קשה היום לעיתונות המסורתית להתחרות בבלוגים, כי החדשות שם עולות מאוד מהר".

גם בזירת המוזיקה ברשת הבלוגרים מתחזקים; בכתבה "איך הפכו הבלוגרים לקובעי הטעם החדשים במוסיקה?" של אורי זר אביב ב"גלריה" של "הארץ", מוצגת תמונה מרתקת של שינוי היררכיות בזרם המידע וקובעי הטעם: "השלב הראשון בהתפתחות של להקות הוא לפנות אל בלוגרים" אומר יובל אראל, שמנהל בלוג הופעות חיות בסלונה.

זירת הבלוגים המקומית גועשת, והשנה האחרונה סימנה אותם כמשפיעי דעת קבל בקרב חברות מסחריות, אמנים ויוצרים ועוד קודם בקרב גופי מדיה. בלוגרים שלומדים להפיץ את עצמם צוברים במהירות קהל נאמן שמפיץ אותם ברשתות החברתיות, החשיפה מביאה ליתרונות עצומים: הבלוגר/ית ממתג/ת את שמו כסמכות וכבעל ערך בתחום שאותו הוא מכסה, לרוב נשלחות לבלוגרים המוצלחים הזמנות לאירועים, השקות, מוצרים לסקירה ועוד. בלוגרים מתקדמים יותר כבר צוברים הכנסות ממש, כמו הבלוג הטכנולוגי: "ניוזגיק", ו"חורים ברשת" שייסד גל מור, בלוג האמהות להיות אמא של חלי גורסוי, הבלוג "בייגלה" שמסקר מסעדות, מספר בלוגים המסקרים אופנה ומתפרנסים מפרסומות ועוד.

סלונה מזמינה אתכם לפתוח בלוג ולזכות בפלטפורמה שמעניקה לכם חשיפה ונראות, שיעזרו לכם להתבלט בים הבלוגים ברשת, לפתח קהילה משלכם, להתבטא, לקבל במה, והזדמנות להעמיק את יחסי הציבור שלכם ברשת.

המדריכים שלנו:

המדריך לכתיבת בלוג

פתיחת בלוג חדש

איך להכניס תמונה, קישור או סרטון לבלוג

איך להביא קוראים לבלוג




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך