חגיגה במטבח

במטבח, כמו באופנה, האקססוריז הם מה שעושה את ההופעה. קבלו 10 רעיונות למתנות לפסח, לעצמכם או לאחרים

מגרדת גבינה בצורת קיפוד

ארנב, ספל צבעוני, מלכה. לא, לא הגעתם לקאסט של עליסה בארץ הפלאות. בסך הכל מדובר בכמה אביזרי מטבח שמונחים לי על השיש במטבח.

המטבח שלי הוא מטבח סטנדרטי, ומאד דומה לזה של השכנים. אז כדי לא להתבלבל בטעות ולהיכנס למטבח של השכנים, חשבתי שכדאי שאתן איזה טאץ' אישי למטבח שלנו. הרי העובדה שבחרתי מטבח בצבע שמנת לא אומרת שהוא צריך להישאר קלאסי ונטול צבעים. במטרה לנסות להחיות אותו קצת בחרתי דווקא בסגנון ארץ הפלאות.

נכון, הפולנייה שבתוכנו יכולה לבוא ולהגיד "אויש, נו באמת, למה אני צריכה את הפומפייה בצורת סינדרלה? הרי זה לא שבכל לילה בחצות כל תפוחי האדמה יחכו לנו מגורדים בקערה". יש אמת בדבריה, אבל גם אם בסופו של דבר אנחנו תמיד נצטרך לחתוך את המלפפון לסלט ולמדוד כמה כוסות קמח צריך בשביל העוגה, אז למה לא לעשות את זה עם חיוך קטן על השפתיים?

שהרי בשורה התחתונה, האביזרים הצבעוניים והאישיים האלו הם שעושים את כל ההבדל בין המטבח האישי והכייפי שלנו לזה הסטנדרטי והמשעמם.

*   *   *   *   *

לא שאני כזאת הרפתקנית כמו עליסה, כמו ששמתם לב, אבל כמה אקססוריז תמיד עושים לי את זה: תודו שקיסם שנשלף מכובע אחרי שאכלתם קלח תירס יכול באמת לחולל פלאים.

ארנב ששולף קיסמים מהכובע, ALESSI טולמנ'ס, 148 שקל

.

האפשרויות כיום הן ללא סוף. כל אבזור המטבח זכה לקריצה ולצבע. סקאלת הצבעים חוגגת, הכניסה מותרת לכולם, וכל המרבה הרי זה משובח. נדמה שכל פריט שנכנס למטבח עבר מהפך לפני שקיבל אישור להיכנס לתוכו. בזכות עבודתם של המעצבים גם העבודות השחורות נראות קצת יותר צבעוניות. אני חושבת שבזכות הקרש הצבעוני התחלתי להכין סלט.

קרש חיתוך שכדאי להשאיר בחוץ, JOSEPH JOSEPH ברשת סוהו, 150 שקל

.

ומה לגבי הצלחות הרטובות שנאלצות להתייבש על השיש, בודדות וגלמודות ורטובות עד לשד עצמותן? גם להן דאגו.

משטח לייבוש כלים על השיש "דיש וויש", 65 שקל

.

הרי אנו משקיעים לא מעט כסף בעיצוב הבית שלנו בכלל ובמטבח בפרט, אז בואו נפנק אותו. ומה לגבי כל הפומפיות, מגרדות וכל שאר החבר'ה שחלקנו פשוט שוכחים על השיש? אז הנה מגרדת שדווקא לא תבייש אותנו אם נשאיר אותה בחוץ.

מגרדת גבינה בצורת קיפוד, KOZIOL ברשת סוהו, 60 שקל

.

ואל תשכחו קוצץ עשבי תיבול. מוצר פרקטי ביותר. אז מה אם הוא שימושי, הוא לא יכול להיות גם מעוצב?

שני טבחים קטנים עובדים בשבילנו, KOZIOL ברשת סוהו, 160 שקל

.

נדמה שיש חברות שלקחו ברצינות את עניין עיצוב אביזרי המטבח. הפותחנים ליין הם דוגמה מצוינת לכך.

תמונה קבוצתית של פותחנים מעוצבים, ALESSI , טולמנ'ס, החל ב-198 שקל

.

קיימים כיום הרבה מוצרים שהיינו יכולים לחיות בלעדיהם, אך למה לא להקל את החיים? מה לגבי מסיר עוקץ תותים? כן, כן, יש כזה דבר.

מסיר עוקץ תותים, Chef'n, שלושים שקל

.

ומה היינו עושים בלי מספריים לחסה? אולי גם אוכלים אותה, אך היא לא הייתה נראית אותו דבר.

מספריים לחסה בצורת ארנב, Chef'n, שלושים שקל

.

וישנה גם מסחטת לימונים. נכון שאפשר לעשות חריץ עם סכין ולסחוט בעצמנו, אבל למה להסתבך?

סיני עם לימון גדול, ALESSI, טולמנ'ס, 212 שקל

.

אז סחטנו את המיץ לעוגה שלנו, אבל מה עם הקמח? הסוכר?איך נמדוד? לא, לא בעזרת כוס פלסטיק, כמובן שלא, בשביל זה הבבושקות כאן.

בבושקות מדידה, FRED, ברשת סוהו, 80 שקל