עשי לבד-קארה גם עם שיער ארוך

טריק קטן וגאוני: עומר אסף מעצב השיער של נטורל פורמולה, יוצר קארה עם גומייה ושני מוצרי שיער. גם לבעלות שיער ארוך ומדורג. צפו בסרטון

אם יש תסרוקת שמגיעה לה נוכחות יפה בקיץ הקרוב, זו וריאציית הקארה החופשי על תסרוקת בוב. קארה בוב נמצאת איתנו מאז שנות ה-20 והרטרו שיק שלה עלה בשנתיים האחרונות בזכות סדרות כמו "אימפריית הפשע" על הפשע המאורגן באטלנטיק סיטי של שנות ה-20, "מד מן" כמובן וסרטים כמו ה"ארטיסט", סרט מאד ויזואלי (בין השאר כי הוא אילם) והסרט החדש שביימה מדונה – וואליס ואדוארד. תסרוקות שנות ה-20 היו בולטות ויפות גם בתצוגות הקיץ האחרונות בעולם. הן תמיד זורקות לגלאם והוליווד ויש להן אופי קיצי.

אני אוהב את הקארה בוב שיצרנו בנטורל פורמולה לאביב, כי הוא גרסה משוחררת וקלילה, לתסרוקות האלגנטיות והמוקפדות של שנות ה-20 ושנות ה- 40. הקארה בוב בעצם מתאים לכל מבני הפנים. הוא תמיד מחמיא ועושה רק טוב. למבנה פנים צר מאורך התסרוקות מוסיפה קווים מעוגלים ולפנים העגולות היא נותנת אשלייה של הצרה בזכות הנפח שלה. היא מתאימה גם למראה של בוקר וגם להופעה יותר זוהרת, בערב.

הייחוד של התסרוקת שאנחנו גיבשנו בנטורל פורמולה הוא שעבור הקארה בוב הזה, שבעצם לא צריך להסתפר, אלא אפשר לעשות אותו לבד בבית, גם אם יש לך שיער ארוך או מדורג. בלי מספריים, רק עם גומייה ושני מוצרי שיער: לחות קלילה שתתלתל מעט את השיער וספריי ברק למען הגלאם. ככה עושים את זה:

..

שלב 1- לחות..

מורחים על שיער לא רטוב לחות קלילה על בסיס מים ויוצרים גלים בשיער בעזרת האצבעות. לבעלות שיער חלק, אני ממליץ למרוח מוס וליצור נפח בעזרת מקלון חשמלי ליצירת תלתלים – הדגמה בסרטון הוידאו בסוף הכתבה.
..

..

שלב 2 – שלב הגומייה

יוצרים קוקו נמוך עם גומייה דקה.
..

..

שלב 3 – מגלגלים פנימה

לוקחים את זנב הקוקו, מגלגלים לכדור ומקפלים פנימה.
..

..

שלב 4 – חיזוק עם סיכות

מחזקים בעזרת סיכות ראש לרוחב השיער עד ליצירת הקארה.
..


..

שלב 5 – המראה הסופי

מרססים ספרי ברק על כל השיער ומעצבים באופן חופשי עם קצוות נופלות מקדימה.
..

וידאו: הדגמה בשלבים

[youtube -7JdTZzOTtY nolink]

//…

לטיפים,ייעוץ אישי והדגמות שיער בקרו בעמוד הפייסבוק של נטורל פורמולה