העם דורש יח"צ חברתי

גם השנה אירינה שלמור מתכננת לקחת צעד אחורה, אבל בסוף כנראה תמצא את עצמה שוב בעבודה. ולהערכתה שפת הפרסום ויחסי הציבור תשתנה מסיסמאות לדיבור מתחשב יותר

25/09/2011
שלחו לחבר
 תגובות 
» חן דגן קבלו עדכונים מחן
  • RSS

» ספורטיבי זה השחור החדש

היו ימים שבקושי העזנו לקפוץ לסופר עם טייץ וסווטשירט, או לנעול נעלי ריצה שלא למטרות אימון, אבל היום אופנת ספורט היא הדבר הכי חם בעולם האופנה. גם הסלבס מצביעים ברגליים

אלישבע כספי, 06/01/2016
irina_featured
>> אירינה שלמור. צילום: יח"צ

אירינה שלמור, יועצת תקשורת ומנכ"לית שלמור תקשורת, אומרת שגם שוק יחסי הציבור יתאים את עצמו לאג'נדות החברתיות שהתגברו בעקבות המחאה החברתית בקיץ האחרון. "הנושא החברתי מאפיל היום אפילו על הנושאים הבטחוניים. הציבור הוא זה שמכתיב את סדר היום, וזוהי תופעה שמתעצמת. היא תגרום לשינויים גם בתחומים של יחסי ציבור וקידום מכירות".

לא לראוותנות

"לראוותנות ולניקור העיניים כבר לא יימצא מקום במציאות כזאת. המסרים השיווקיים יהיו בשנה הבאה בגובה העיניים, מכוונים ליצור הקשבה אצל הצרכן. שפת הפרסום ויחסי הציבור תשתנה מסיסמאות לדיבור מתחשב ואינטליגנטי יותר. מוצרים מנקרי עיניים ימכרו בשיווק ישיר וממוקד לקהל היעד. יערכו פחות באירועי ראווה שאינם מתאימים לרוח התקופה".

המון דיגיטלי

"הענף יידרש להתמודד יותר ויותר עם המון מידע דיגיטלי המתאגד ברשת ומשפיע על הרחוב ועל מדפי המכירות. מדובר באג'נדה חדשה ומפתיעה. עדיין לא ברור איך התופעה תשפיע על ענף יחסי הציבור, אך אין ספק כי אנחנו בתחילת מהפכה שבה הצרכן מכתיב ליצרן, ולא ההפך. אנחנו עדיין לומדים איך להתנהל מול התופעה תוך כדי תנועה".

רק הגדולים ישרדו

"משרדים חזקים ומקצועיים יתחזקו, ולעומתם המשרדים הקטנים יתחברו ויתמזגו או ייעלמו. זאת תופעה שהחלה כבר השנה וצפויה להמשך גם בשנה הבאה. אני צופה שמשרדי יח"צ שקמו השנה, ומתמחים בניהול תוכן ובהעברת מסרים יחצניים ושיווקיים דרך רשתות חברתיות, ייעלמו כשהמשרדים הגדולים יציעו אותו שירות כחלק מהפעילות הכללית".

אינטרנט מול העיתונות הכתובה

"תימשך המגמה של הטמעת התקשורת הדיגיטלית בפעילות השוטפת של ניהול לקוח. העיתונות האלקטרונית תהפוך כלי עבודה יומיומי בארגז הכלים של יועץ התקשורת - יותר ויותר ננצל את ההזדמנויות שמספקים לנו אתרי התוכן. עבודה מוצלחת מול המדיה הישנה, כמו גם מול המדיה החדשה, יובילו להעצמת התוצאה. עם זאת אני מעריכה שבשנה הקרובה התקשורת הכתובה תישאר המלכה האם, ותמשיך להיות גורם מפתח בכל קמפיין עתידי מתוכנן".

בשנה הבאה אשב על המרפסת?

ואיפה את תהיי בשנה החדשה?

"כמו תמיד, בסוף כל שנה אני מודיעה שבשנה החדשה אקח צעד אחורה ואתחיל ליהנות מהחיים, ואז אני מגלה שהחיים שאני הכי נהנית מהם נמצאים כאן בשלמור תקשורת. כנראה שהעבודה היא החופש שלי".

לעמוד הראשי של פרויקט החג



כתבות נוספות שיעניינו אותך

בחזרה למעלה