הוט קוטור בבקבוק

הוט קוטור ועיצוב מוצר תמיד שילבו ידיים: מכיסויי טלפון של "ברברי" ועד לאופנוע של "לואי ויטון". עכשיו תורו של בקבוק הדיאט קולה

21/08/2011
כתבה פרסומית קבלו עדכונים מכתבה פרסומית
  • RSS
» Getty Images התחיל את הטרנד. קרל לאגרפלד.

אחרי שבכל העולם העניקו מעצבי על את שמם וכשרונם לבקבוקי דיאט קוקה קולה, השנה גם ישראל בתמונה. הקיץ תוכלו ליהנות ממהדורה מוגבלת של בקבוקי אלומיניום מעוצבים במיוחד.

מעצב העל זאק פוזן הוא בסה"כ בן 31. פוזן, שיצירותיו מתאפיינות בפלטת צבעים זוהרת, פרוות, ואווירת ספטקל כללית, זכה להלביש את נעמי קמפבל עוד בהיותו סטודנט לעיצוב, הוא מיודד עם ג'ורג' בוש ומלביש באופן קבוע את בט מידלר וג'וליאן מור.

שיתוף פעולה בין מעצבי על לתרבות פופולרית יוצר בדרך מפגשים מעוררי השראה. ארמאני עיצב מהדורה סלולרית לסמסונג, את דגם המשבצות הקלאסי של ברברי אפשר כבר לראות על כל אייפד ופאשאניסטות אמיתיות יכולות לרכוב על אופנוע מיו המעוטר כולו בדוגמא הנצחית והמוכרת של לואי ויטון.

מעצבים עושים קוק

ב- 2008 פתח פוזן מסורת כזו. דיאט קוקה קולה, מותג על של תרבות פופולרית, חברו לשורת מעצבים מובילים ע"מ להעניק מראה חדש ורלוונטי לסדרת בקבוקי האלומיניום שלהם.

מרוץ השליחים נמשך עם מנולו בלניק, האיש והנעליים בשנת 2009. על הנעליים של בלניק אמרה מדונה כי "זה יותר טוב מסקס, וגם נמשך יותר זמן" והייתה זו קרי ברדשואו בסדרה "סקס ובעיר הגדולה" שהפכה את הנעליים המעוצבות לאייקון בעודה מתחננת בפני שודד שיקח את מה שהוא רוצה, אבל ששאיר לה את ה"מנולוס" האהובות. ג'ניפר אניסטון, טיירה בנקס ולוסי לו לא צועדות מטר בלעדיו וג'יי לו היא אולי ג'ני מהבלוק אבל נעלי המנולו שהופיעו בקליפ זכו לאינספור חיקויים והעתקות.

בשנת 2010 היה זה קרל לגרפלד לשאנל שעיצב בקבוק עליו מוטבעת צלליתו המפורסמת, הדרקולית משהו. המעצב הגרמני, שמקפיד לפזר לאורך השנים דיס-אינפורמציה על חייו, מתקרב לגיל שמונים ומקפיד עדיין להיות רלוונטי מתמיד. השנה (2011) הוא ממשיך עם מסורת עיצוב הבקבוקים, הפעם בצבעים של ורוד,שחור ולבן. לגרפלד עצמו מכור למשקה הדיאט, שסייע לו, לדבריו, להוריד ארבעים ושנים קילוגרמים ממשקלו. כמי שנוטה לשחרר בקביעות אמירות פרובוקטיביות הוא ממשיך לייצר כותרות שמשאירות אותו עמוק בתמונה.

הגרסה המקומית

לראשונה בישראל, דיאט קוקה-קולה מציגה קולקציית בקבוקים ייחודית וחדשנית לקיץ 2011. הקולקציה, במהדורה מוגבלת, עוצבה במיוחד עבור דיאט קוקה-קולה ישראל, ע”י גלן גייזנדוראפר מסוכנות העיצוב האמריקאית של קוקה-קולה בסיאטל, ארה”ב.

בקבוק האלומיניום נחשב ידידותי לסביבה ואקולוגי יותר. לא עוד פלסטיק חד פעמי אלא בקבוק אלומיניום, שהוא חומר קל הניתן למחזור מלא.

קולקציית הבקבוקים עוצבה בהשראת מהלך הקיץ הגדול והמוביל של דיאט קוקה-קולה – חמישה כוכבים וירח, חוויה מדברית של חמישה ימים מפנקים הכוללים את מיטב ההופעות, סעודות שף משובחות, אוהלים מעוצבים היטב ושלל הפתעות.

>> לפלייליסט המדברי של "חמישה כוכבים וירח"




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה