פילאטיס בימי קורונה

מורים מוסמכים לפילאטיס הכינו עבורכם סרטון קצר ובו רצף תרגילי פילאטיס לתרגול בבית, לחילוץ העצמות ושמירה על מערכת החיסון

Studio Fly לפילאטיס, גארודה ותנועה, בתל אביב, הכין סרטון קצר ובו רצף תרגילי פילאטיס לתרגול בבית, לבד או עם הילדים.

וכך נכתב בעמוד הפייסבוק של הסטודיו: "נאמר בכתובים, במגיפת השפעת הגדולה ב-1918, ג'וזף פילאטיס נכלא במחנה מעצר באנגליה והחליט לאמן את העצורים הכלואים עימו. לימים הפכו תרגילים אלו לבסיס שיטתו. המגפה הרגה מיליונים ומחנה מעצר הוא קרקע פורייה למגיפות כגון אלה. אף אחד מהעצירים שהתאמנו עם ג'ו פילאטיס לא נפגע! להפך, הוא התגאה בכך שתלמידיו יצאו חזקים יותר ממה שהם היו לפני מעצרם!"

"בימים טרופים אלה, בהם אנו חשים במתח וחוסר ודאות, חשוב לשמור על גוף חזק ונינוח, לקחת אחריות על גופנו ובריאותנו על ידי שיגרה של תנועה ונשימה ואלה יעזרו לנו לחלץ עצמות ולשמור את מערכת החיסון בתפקוד גבוה. מצרפים לכם רצף תרגילי פילאטיס שתוכלו לבצע בבית. רק בריאות"

[youtube pmNQRFgKpII nolink]

המדריכה: גל אפרת, בעלים ושותפה בסטודיו Fly. מורה מוסמכת לפילאטיס מזרן ומכשירים, בוגרת קורס מדריכי גארודה מזרן וגארודה מכשירים על ידי ג'יימס דה סילבה. השתלמה אצל דברה לסן בניו יורק (נשיאה לשעבר של ארגון Pilates Method Alliance), מהדמויות המרכזיות והותיקות בתחום הפילאטיס. בוגרת קורס פולסטאר הבינלאומי עם ברנט אנדרסון ושלי פאוור, בנתה את קורס מדריכי הפילאטיס המבוקש של סטודיו Fly.

מתרגל: תמיר דקל, בעלים ושותף בסטודיו Fly. פיזיותרפיסט מוסמך BPT. בוגר אוניברסיטת בן גוריון בנגב משנת 2002, מתמחה בטיפול בפציעות ספורט, מחול ושיקום אורטופדי. מוסמך שיטת מקנזי העולמית לטיפול ושיקום בעיות עמוד שדרה גב תחתון וצוואר. בוגר קורס מדריכי גארודה מזרן וגארודה מכשירים על ידי ג'יימס דה סילבה בלונדון. מאמין גדול בתרגול ופעילות גופנית כחלק בלתי נפרד מחייו וממליץ זאת לכל לקוחותיו.

לתרגול נוסף:

אימון פילאטיס ביתי לגיל השלישי

3 תרגילים לכאבי גב תחתון 

טיפים לשחרור כאבי צוואר

תרגילים על גליל

תרגילי מדיטציית נשימה לשינה טובה יותר