הקריירה החדשה של נינט טייב

נינט טייב מסמנת כיוון נוסף בקריירה המצליחה שלה ולאחרונה נכנסה כשותפה מלאה במותג התיקים הישראלי הייחודי של המעצבת שרון מורגנשטרן, עבורו תכהן גם כפרזנטורית

NUTOPA. צילום: גיא כושי ויריב פיין

מאז פרצה לחיינו בשנת 2003 בתוכנית "כוכב נולד" והפכה לכוכבת הריאליטי הראשונה בישראל, נינט טייב פיתחה קריירה מצליחה כמוזיקאית ושחקנית. היא עובדת בצורה עקבית בישראל כבר קרוב לשני עשורים, יוצרת, מופיעה ומככבת בקמפיינים מקומיים, ולפני מספר שנים עברה עם בעלה יוסי ובתה אמיליה ללוס אנג'לס, על מנת לפתח במקביל קריירה בינלאומית.

נוטופה_צילום רפי דלויה

מ'המאמי הלאומית' נינט הפכה במהרה לרוקרית בנשמה ובאמצעות הסטייליסט הצמוד, גדי אלימלך, קיבעה את מעמדה גם כאייקון אופנה המתאפיינת בסגנון גוטי-רוקיסטי קולי. לאחרונה החליטה לקחת את אהבתה לאופנה ואת הסגנון הייחודי שלה צעד קדימה ונכנסה כשותפה מלאה במותג התיקים הישראלי Nutopa של המעצבת שרון מורגנשטרן.

החיבור בין שרון ונינט נולד מתוך אהבה למוזיקה ואופנה. מכרה משותפת חיברה בין השתיים וה"קליק", כך הן מעידות, היה מיידי. נינט התאהבה בתיקים ששרון שלחה לה, שרון נכבשה באישיות והכישרון של נינט, והמוזיקה, שמהווה חלק בלתי נפרד מהחיים של שתיהן, היוותה בסיס לחברות שהתפתחה ביניהן. הן שמרו על קשר רציף, נפגשו בארץ ובחו"ל, והדרך לשיתוף פעולה, שנתיים וחצי לאחר המפגש הראשון, היתה טבעית ונכונה עבורן. כחלק מהחיבור, נינט תעניק את השראתה העיצובית לקולקציה ותככב כפנים של המותג.

NUTOPA, צילום גיא כושי ויריב פיין

"זה קרה בדרך כל כך ספונטנית, בלי להתכוון בכלל, אך כנראה שככה קורים הדברים הטובים באמת" סיפרה נינט בהשקה שערכו בתל-אביב לקולקציה החדשה של המותג "קיבלתי אלי הביתה תיק, כבר מהדרך שבה הוא היה עטוף הבנתי שיש פה משהו אחר. התיק שחיכה לי שם היה בין המיוחדים שראיתי, מרמת העיצוב דרך רמת הגימור, התפרים והעבודה הכה מדויקת. בלי להכיר את שרון, התקשרתי להודות לה על המחווה ועל כישרונה, וכעבור שנתיים וחצי מאותו הרגע, החלטנו לשתף פעולה ולהביא לידי ביטוי את שתי היוצרות שפועלות מאותו המקום הזה בבטן, המניע גם כשהמנועים שקטים – יצירה, מוסיקה, רוקנרול והרבה ניטים".

NUTOPA. צילום: גיא כושי ויריב פיין

"מוזיקה היא חלק עיקרי בחיים שלי, בעבודה ובכלל, ובדרך קסם היא הביאה ליצירה שלי את נינט" מוסיפה מורגנשטרן "הסיפור המשותף שלנו התחיל בדגם שנקרא "נינה". נינט שלחה לי אלבום של "קרוגבין" ומיד עם הצליל הראשון שהתנגן הרגשתי שנפתח לי הלב. הקשבתי לו שוב ושוב, ותוך כדי הקשבה הגיעו אימג'ים של מעגלים, סיבובים, של תנועה וחופש, וכך נולד לו הדגם, שהוא תיק בארל עם פרנזים בצדדים שנעים בחופשיות עם הגוף. החיבור ביננו הוא חיבור עמוק, שמבחינתי הוא התמצית של יצירה אמיתית. שתינו יוצרות ממקום אותנטי וממקום מאוד אישי".

NUTOPA. צילום: גיא כושי ויריב פיין

הקולקציה המשותפת מספרת את הסיפור של שתיהן ומייצגת לדבריהן את פסקול החיים שלהן. בבסיס העיצוב, כמו בחייהן, עומדים לא מעט ניגודים – חיבור בין עורות רכים למראה קשוח ובין צבעים וטקסטורות שרחוקים זה מזה על הפאלטה הרחבה. התוצאה היא תיקים ייחודיים, מחוספסים בסגנון פאנק ובוהו. כל תיקי המותג נתפרים בעבודת יד, תוך כדי הקפדה על הפרטים הקטנים – החל מאיכות העורות ובחירת השילובים ועד שיבוץ הניטים שנעשים אחד אחד.

הקולקציה, הכוללת 8 דגמים, יוצרה בכמויות קטנות, מתוך מחשבה על התיק כיצירת אמנות, וכוללת תיקי צד גדולים, תיקי קרוסבודי, תיקי ערב, קלאצ'ים וארנקים במגוון צבעים.

NUTOPA. צילום: גיא כושי ויריב פיין

NUTOPA. צילום: גיא כושי ויריב פיין

נינט טייב ושרון מורגנשטרן בהשקת הקולקציה המשותפת ל NUTOPA. צילום: רפי דלויה

טווח מחירים: 290-1,490 שקל. ניתן לרכוש באתר: WWW.NUTOPA.COM

לקריאה נוספת – שרון מורגנשטרן מהמותג Nutopa, בראיון לסלונה במסגרת מדור "חלון ראווה" 

 ***