פארוק בשוק: תפריט חדש וטעים במיוחד

הביסטרו בר, פארוק בשוק, היושב בלב שוק הפשפשים ביפו, השיק תפריט חורף יצרי, טרי ומגוון במיוחד. כל סועד ימצא את המנה המועדפת עליו מהמבחר העשיר

אין גבול לכמות המסעדות הטובות שנפתחות בעיר וביפו אפשר למצוא לא מעט מהן. "פארוק בשוק", ביסטרו בר השוכן בלב ליבו של מתחם שוק הפשפשים, בהחלט מספק חוויה קולינרית נפלאה ויוצאת דופן. המקום מזוהה בזכות השילוש הקדוש שמציע: מטבח ישראלי /ערבי אותנטי ומאכלי ים, הופעות רחוב חיות ואלכוהול מעולה. מה עוד אדם צריך בחיים?

המקום נפתח על ידי קבוצת איינשטיין, רועי חדד ויוני אלוש מבאר שבע בשנת 2013 והיווה את המקפצה הראשונה של יזמי הקבוצה להקמת מקומות בילוי בתל אביב. על הפן הקולינרי מנצח בארבע השנים האחרונות השף יוסי צרפתי שברזומה שלו מסעדות נחשבות כמו "טורקיז" וקיטצ'ן מרקט" הוא בהחלט מבין באוכל. המנות שיוצאות מהמטבח עסיסיות, טריות ויצריות.

פארוק בשוק צילום: גל איצקוביץ

כאן לא תקבלו מנות בנאליות או חסרות טעם או מנות שחוששות להיות דומיננטיות בפה. צרפתי בנה את התפריט סביב חומרי הגלם העשירים, בהם ירקות עונתיים ודגים טריים המגיעים היישר מהשוק ויצר מנות המזוהות עם המקום כמו, קציצות טבעוניות משודרגות, טורטליני פירות ים ברוטב משוויה או המסחאן המפורסם, מנה מסורתית מהמטבח הערבי – עוף מפורק בתוך פיתה עם בצל מטוגן והפתעות נוספות. אחרי שאוכלים ביפו, הסטנדרט עולה. מאחר והכל טרי וכל כך טעים, אי אפשר להסתפק בפחות ממושלם.

פארוק בשוק גל איצקוביץ

ב"פארוק בשוק" באים לא רק לאכול אלא להנות מאווירה תוססת ולחיות את המקום, כמו שאומרים. תריסי החנויות הסמוכים, שנצבעו בגרפיטי והפכו לאמנות רחוב, רק הוסיפו לאווירה המדליקה שמזכירה אזורים בועטים בברלין או בליסבון. איך שהגענו הרגשנו את הגוד וייבז של יפו והשירות האדיב הוא בונוס. התחלנו את הערב בקוקטיילים מרעננים, שבהחלט סחררו אותנו היטב באופן נעים למדי, ופתחו את התיאבון לכל שפע המנות שהזמנו.

פארוק בשוק צילום גל איצקוביץ

לא ויתרנו כמובן על סלט והזמנו שניים, את סלט השוק וסלט עגבניות מצוין. שניהם היו מטובלים נהדר וטריים כפי שקיווינו. המשכנו עם בורי בוריק ביתי, עם לימון מגולגלים בתוך עלה סיגר, סלט ירוק חמצמץ,יוגורט כבשים ושמן זית שהיה תענוג שמיימי ונהנינו מאוד גם מהקרפצ'יו סלק הטרי ומהפילה מוסר על ריזוטו בביסק פלפלים קלויים על הגריל ושמנת. 

פארוק בשוק גל איצקוביץ

בסוף התענגנו על קינוח הפאי קראנץ', שכל מילה נוספת מיותרת. יצאנו מדושני עונג, שמחים וטובי לב. האם נחזור ברור, איך לא.

ארוחות עיסקיות מוגשות בימים  א-ה  מ 13:00-17:00במחיר העיקרית  וכוללות מנה ראשונה לבחירה: סלט ירוק /סלט עשבי תיבול /המסבחה של יוסי בתוספת 5 ₪ , שתייה קלה בתוספת 12 ₪,שליש בירה /יין הבית

"פארוק בשוק" – רבי נחמן 6 תל אביב – יפו. טלפון: 03-6515670

ראשון- שבת, שעות: 10:00- 01:00 בלילה, https://faruk-bashuk.co.il