חדשות אופנה: גוצ'י בישראל

חנות רשמית של גוצ'י נפתחה בכיכר המדינה, עיתונאית האופנה המיתולוגית שירה ברויאר הוציאה ספר ראשון והמאיירת אילנית שמיע השיקה תערוכה מקסימה

24/11/2019
אופנה ויופי קבלו עדכונים מאופנה ויופי
  • RSS

חנות חדשה לג'וצי בישראל 

חנות גוצי בישראל צילום ניצן הפנר

לפני שבועות ספורים נפתחה בכיכר המדינה החנות הרשמית של מותג העל האיטלקי GUCCI בישראל, באמצעות סילביה שוורצמן, בעלת בוטיק אניגמה הסמוך. החנות המפוארת (שהחליפה חנות קודמת שהחזיקה פריטים של גוצ'י אך לא התפתחה עם המותג), משתרעת על פני שתי קומות ותוכננה, עוצבה, נבנתה ורוהטה, עד הפרט האחרון, ע"י צוות העיצוב של גוצ'י העולמי בפרויקט שנמשך כשנה וחצי. עיצוב החנות, בקונספט של חנויות גוצ'י החדשות ברחבי העולם (ובהתאם לסגנון המאפיין את אלסנדרו מיקלה), משלב רטרו ומודרני ומושפע ממראה בוהמייני ואגדתי באמצעות גוונים רומנטיים של ורוד, צהוב ואדום, עמודי קטיפה עם ניטים, טפטים וקולבים פרחוניים, הדומים וכורסאות קטיפה מפנקות ושטיחים הפרוסים על משטח פרקט איטלקי משובח.

בקומה הראשונה מוצגים תיקים, ארנקים, צעיפים משקפיים ותכשיטים ובקומה התחתונה ניתן למצוא את בגדי הנשים בשני הקווים העיקריים (בחודש הבא תנחת בחנות קולקציית הריזורט החדשה) לצד בגדי גברים, שעונים, חגורות ונעליים (ביניהן הסניקרס האייקוניות של המותג).

חנות גוצי בישראל צילום ניצן הפנר

מאז כניסתו של אלסנדרו מיקלה לתפקיד המנהל האומנותי של גוצ'י בשנת 2015 וביחד עם הנשיא החדש מרקו ביזארי, החברה מיצבה את עצמה במרכז זירת האופנה וצמחה בקצב מסחרר. מחברה ששוויה כ-4.5 מיליארד דולר, הגיעה בתוך פחות מ-5 שנים לשווי של כ-30 מיליארד דולר. במקביל להצלחה המסחרית, בשנים האחרונות משקיעים בג'וצי סכומים גדולים בתרומה לקהילה ושמירה על איכות הסביבה, בין היתר על ידי שימוש באריזות ממוחזרות ומתכלות והחלפת הנורות לנורות חסכוניות באנרגיה בכלל החנויות, המפעלים והמשרדים של החברה בעולם.

*

תערוכה של המאיירת אילנית שמיע במלונות בראון

איור: אילנית שמיע

במסגרת שבוע האיור 2019, רשת מלונות בראון מארחים את התערוכה 'עם הגב לים' של המאיירת אילנית שמיע, באוצרות של עיתונאי האופנה איתי יעקב. באיוריה מציגה אילנית תושבים ותיירים מזדמנים בדרכם חזרה מהחוף אל העיר, שבהופעתם החיצונית, הכוללת ביגוד מינימלי ומגבות חוף המשמשות כמעין גלימות המסתירות פלחי גוף, הם מגדירים מחדש את הגבול המטושטש בין קו החוף לקו הביקיני, בין הים הכחול לעיר המפויחת ובין החשוף למוסתר.

התערוכה תוצג בחמשת בתי המלון של רשת "מלונות בראון" בתל אביב, עד ליום שבת ה־30 בנובמבר, במסגרת אירועי ״אוהבים אמנות. עושים איור״ של המחלקה לאמנויות בעיריית תל־אביב-יפו.

*

ספר ראשון של כתבת האופנה שירה ברויאר 

YOUR  STYLE 231119

שירה ברויאר, שברזומה שלה עבודה ארוכת שנים ככתבת האופנה המיתולוגית של "חדשות" ו"הארץ", סטיילינג בהפקות אופנה, פרסומות וסרטים ושותפות בהקמת חברת האופנה הישראלית "co.co", השיקה ספר הדרכה בשם "סטייל משלך - 10 צעדים בדרך למלתחה חכמה". בספר חולקת שירה את התובנות אליהן הגיעה ואת העצות המעשיות שפיתחה, כדי לסייע לכל אישה בכל גיל, להימנע מטעויות סגנוניות, לבטא את אישיותה ולהרגיש טוב עם עצמה.

הספר בהוצאת 'אחוזת בית' ובעריכתן של אדר זאבי וספי שיבק, כולל 165 עמודים ומלווה באיורים נהדרים של ליאורה זמלמן. מחיר: 98 שקל בחנויות הספרים.

*

יריד ABOUT US מגיע לראשונה לתל אביב

יריד האופנה העיצוב והלייף סטייל ABOUT US מגיע לראשונה לתל אביב. צילום ערן לוי

יריד הלייף סטייל ABOUT US של היזמית ואשת האופנה קרין לאופר דיין, יגיע בתאריכים 14-12 בדצמבר לראשונה למתחם אביגדור בתל-אביב ויארח מבחר מותגים ומעצבים ישראלים מתחומי עיצוב הבית, האופנה והאקססוריז, לצד בר קמפרי ומזנון של השפים ארז קומורבסקי וחנן עזרן (בתשלום). היריד יפתח בתצוגת אופנה תחת הכותרת 'EXPECT THE UNEXPECTED', בהשתתפות מובילי דעה שיציגו את הדגמים. ההכנסות מהתצוגה ייתרמו לפרויקט "חמניות" התומך רגשית וחברתית בילדות וילדות יתומים (מחיר כרטיס לתצוגה: 100 שקל, מחיר כניסה ליריד: 10 שקלים). לפרטים נוספים.

*

קמפיין חדש של המותג NUNUNU מעצים ילדים 

[youtube MAzMJ4r3Y34 nolink]

מותג אופנת הילדים nununu שהוקם ב-2009 על ידי איריס אדלר וטלי מילכברג, הוא אחד ממותגי האופנה הישראלים המצליחים בעולם. נכון להיום פריטי המותג נמכרים בלמעלה מ-450 נקודות מכירה מסביב לגלובוס ובין לקוחותיו נמנים סלבס הוליוודיים מהשורה הראשונה. בימים אלו עלה לאוויר קמפיין חדש של המותג תחת הכותרת - BE THAT KID במסגרתו, כך על פי ההודעה לעיתונות, צולמו "ילדים שלא עברו אודישנים לקמפיינים אחרים ושלא צריכים להיות יפים או מוכשרים במיוחד כדי להצטלם לקמפיין, אלא פשוט להיות הם עצמם ולעשות מה שמרגיש להם נכון".

*

סניקרס של סקצ'רס במהדורה מוגבלת 

FOUR-SHOT_Skechers Premium Heritage Limited Edition Collection

המותג הקליפורני סקצ'רס, שכמו מותגים אחרים טוען גם הוא לחלוציות על נעלי הצ'אנקי בזכות דגם Skechers Energy שהושק לפני 2 עשורים וזכה להצלחה בזכות קמפיינים עם הכוכבת הלוהטת דאז- בריטני ספירס, השיק השבוע מהדורה מוגבלת של קולקציית 'סקצ'רס הריטג' פרימיום', הכוללת 4 דגמי סטייטמנט על סוליות גסות (מחיר בישראל: 399 שקל). מייקל גרינברג, נשיא סקצ'רס, הסביר בהודעה לעיתונות שהנעליים בקולקציה נועדו לתת מענה לטרנדים החמים ביותר בעולם האופנה באמצעות עיצובים יוצאי דופן הזמינים לזמן מוגבל בלבד.

***




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך