מה בקולקציה? בוטיק ונדום ובוטיק ורנר

אופנה גבוהה לנשים קלאסיות ובגדי ערב יוקרתיים במחירים הוגנים בבוטיק ונדום ואופנת יוקרה עכשווית של המותגים החביבים על הפאשניסטות בבוטיק ורנר

מי?

בית האופנה הותיק 'ונדום סטודיו'.

בוטיק ונדום יח"צ

מה?

קולקציית הנשים לקיץ 2019.

סגנון 

אופנה גבוהה לנשים קלאסיות ובגדי ערב יוקרתיים במחירים הוגנים.

מה בקולקציה?

בבית האופנה ונדום נין למצוא מותגי אופנה בינלאומיים משכבת הביניים של עולם האופנה, משמע – לא השמות הגדולים והמוכרים מהסוג שתמצאו בבוטיק אמור או פקטורי54 שעל הפריטים שלהם תשלמו אלפי שקלים, אלא מותגים אירופאיים איכותיים שמציעים אופנה על זמנית מוקפדת במחירים הוגנים (יותר מזארה, פחות מפראדה). מותג הבית הוא מקס מארה האיטלקי, על שלל מותגי הבת שלו, ולצדם תמצאו גם פריטים של המותג הצרפתי רנה דרי, GUESS האמריקאי ועוד.
בוטיק ונדום יח"צ
בקולקציה שנבחרה לבוטיק לקראת קיץ 2019, בולטים במיוחד פריטים בצבעוניות עזה (עם הרבה אדום וצהוב והדפסים בכל גווני הקשת), לצד פריטים פסטליים רכים וגווני חאקי ואדמה. הגזרות מגוונות ונעות בין פריטי בוהו בבדים רכים ונשפכים לפריטים מחוייטים ומחטבים, ובין הטרנדים העונתיים בולטים בדי פליסה ועיטורי וולנים עדינים.
בוטיק ונדום יח"צ
דגש גדול ניתן בבוטיק לפתרונות לבוש לנשים במידות ביניים ומידות גדולות (חלק מהמותגים מציעים פריטים עד מידה 54), עם היצע גדול של מכנסיים מחמיאים (ולא רק שחורים), אוברולים, שמלות, ז'קטים ועליוניות ובגדי ערב.
קולקציית הערב המגוונת מציעה פריטים נהדרים למי שמחפשת אאוטפיט חגיגי, ייחודי ואיכותי שיישרת אותה במגוון אירועים, ומוכנה להשקיע עד 2,000 שקל.

בוטיק ונדום יח"צ

בוטיק ונדום יח"צ

בוטיק ונדום צילום יח"צ בוטיק ונדום צילום יח"צ
טווח מחירים: מכנסיים/חצאיות – 495 – 895 שקל, שמלות/אוברולים – 695 – 1,995 שקל,  טופים – 395 – 995 שקל.
להשיג בונדום סטודיו ומקס מרה MAX MARA ברחבי הארץ.
 בוטיק ונדום בפייסבוק 
*

מי?

בוטיק המותגים התל-אביבי 'ורנר'.

Verner_Ulla Johnson_2340  צילום יחצ חול

מה?

קולקציית קיץ 2019.

סגנון?

אופנת יוקרה עכשווית המציעה שילוב של מעצבים צעירים ו"חמים" ומותגים מבוססים החביבים על פאשניסטות מקומיות ובינלאומיות.

Verner_Ulla Johnson יחצ

מה בקולקציה? 

לבוטיק ורנר התל-אביבי יש קהל לקוחות נאמן המורכב מפאשניסטות מקומיות, חובבות אופנת יוקרה עכשווית, קולית, על זמנית ומתוחכמת במידה. בין המותגים שנמכרים בבוטיק, חלקם בבלעדיות, ניתן למצוא את Acne Studios, אולה ג'ונסון, T By Alexander Wang, נעלים של Rochas והרכש החדש – Ganni השוודי.

GANNI בבוטיק ורנר צילום יחצ חול

המשותף למרבית הפריטים הוא הסגנון הבלתי מתאמץ, גזרות רפויות אך מדוייקות, בדים איכותיים והדפסים עדינים, או במילים אחרות – פריטים קלים ונוחים ללבישה שמתאימים לכל שעות היום.
בין היתר תמצאו כאן שמלות משי ושמלות בוהו טרנדיות, חליפות בסגנון גברי, ג'ינסים ממותגים, חולצות מתוחכמות שישדרגו כל ג'ינס, טי-שירטים מדוייקות ומבחר גדול של משקפי שמש, נעליים ותיקים להשלמת ההופעה.

GANNI בבוטיק ורנר צילום יחצ חול

GANNI בבוטיק ורנר צילום יחצ חול

אקנה סטודיוס בבוטיק ורנר 1450 שח צילום יחצ חול

אקנה סטודיוס בבוטיק ורנר 1450 שח צילום יחצ חול

טווח מחירים: 300 – 4,500 שקל.

להשיג בבוטיק ורנר, טיומקין 2, פינת יהודה הלוי, תל אביב ובאתר – www.verner.co.il.

בוטיק ורנר בפייסבוק

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק