המלכה אליזבת' נזפה במייגן

מתגלה רק עכשיו: לקראת חתונתה עם הנסיך הארי, מייגן מרקל דיברה לא יפה לאחת העובדות והמלכה אליזבת' העמידה אותה במקום. "אנחנו לא מדברים ככה במשפחה הזאת"

כידוע, לא מעט כלות וחתנים מתחרפנים לקראת החתונה שלהם ואם להאמין לפרסומים בבריטניה, גם מייגן מרקל הייתה "כלה מגיהנום". בעבר פורסמו ידיעות כיצד מרקל גרמה לקייט מידלטון לבכות, לאור היחס שהפגינה הדוכסית מסאסקסס לבתה, הנסיכה שרלוט. אחר כך גילינו שמרקל נורא רצתה מעל ראשה את הטיארה עם האבן האזמרלד הירוקה וחטפה התמוטטות עצבים לאחר שלא קיבלה אותה, בעקבות החלטתה של המלכה שהטילה עליה וטו.
בימים אלה אנחנו נחשפים לסיפור חדש, בו המלכה בכבוודה ובעצמה נזפה במרקל, שהעירה לאחת העובדות במסגרת ההכנות לקראת האירוע הגדול ש"כן יש ביצה במנה, אני יכולה להרגיש את הטעם", למרות שהובהר לה לפני כן שלא יהיו ביצים במנה המאקרוביוטי האלטרנטיבית, שהייתה מיועדת לאורחים מקליפורניה המיישמים "דיאטת זן בודהיסטית". כן, זה היה פלצני כמו שזה נשמע.

מייגן מרקל והמלכה אליזבת צילום: Jeff J Mitchell/Getty Images

מי שחשפה את הסיפור היא הביוגרפית קאטי ניקול, שסיפרה כיצד המלכה לקחה את מרקל הצדה והעירה לה בשקט אסרטיבי "מייגן, במשפחה הזאת אנחנו לא מדברות ככה". מה שהפריע למלכה היה שמרקל העליבה את העובדת בכך שפקפקה במה שנאמר לה והתעקשה שיש ביצה במנה למרות שלא הייתה. נראה כי מרקל מרגישה שכולם חייבים לה משהו ושהיא יכולה לדבר לעובדים כאוות נפשה.
מאז שמרקל הגיעה לארמון (כעת היא כבר חיה בבית פרוגמור), עזבו מספר עובדים מסורים שעבדו עבור משפחת המלוכה במשך שנים רבות. הסיבה: התנהגותה הדיקקטורית, התובענית והמפונקת של מייגן והארי. לא סתם השניים עזבו את הארמון ועברו לבית משלהם, רחוק רחוק מויליאם וקייט ולמעשה, מהחיים התוססים בלונדון.

מייגן מרקל והנסיך הארי מתחתנים (Dominic Lipinski - WPA Pool/Getty Images)

אדם טוב נבחן בהתנהגותו כלפי העובדים ונותני השירות שמקיפים אותו. במשפחת המלוכה מקפידים מאז ומעולם להיות אדיבים ומנומסים לעובדים הכי זוטרים כמו לראשי מדינות. מבחינתם, כולם שווים וחובה להיות אדיבים לכל אדם. אפשר בהחלט להבין למה המלכה התעצבנה ולמה יצא למרקל שם רע בכל הנוגע ליחסי אנוש. משום מה, השחקנית הזניחה לשעבר שנישאה לנסיך הבריטי עם הרבה מזל חושבת שהעובדים הם משרתים. לא שזה אמור להפתיע מישהו. מספיק לראות איך מרקל מתייחסת לאביה החולה כדי להבין שהומניטריות ממנה והלאה. בחיים לא תשמעו סיפור דומה על קייט מידלטון, שנחשבת לאדם נדיב, אצילי ומנומס.

מייגן עושה שלום Photo by Chris Jackson/Getty Images

אפשר גם לראות בהתנהגותה של מרקל במקרה המדובר פשוט ישירות בוטה אבל הבריטים מאופקים יותר בטבעם ולא מקבלים בעין יפה אדם ש"אומר את כל מה שהוא חושב". יהיה מאוד קשה למרקל להשתלב במשפחה הזאת והדרמה האחרונה, סביב הלידה (שהייתה או לא הייתה), לא מסייעת לה. נדמה שהניכור הבריטי כלפי מרקל רק ילך ויתעצם. איך יודעים שהמצב רע? בחשבון האינסטגרם של בית המלוכה גולשים רבים הפציעו בוויליאם וקייט, שחגגו יום נישואים שמיני, להביא עוד תינוק כדי שהארי יתדרדר בתור לכתר.