על אופנה ויופי עם חלי ממן

חלי ממן, מייסדת קבוצות תמיכה לדיאטה והרזיה, העצמה ושינוי הרגלי אכילה, משתפת בסודות האופנה והטיפוח שלה

מי אני?

חלי ממן, בת 46, אמא לארבע בנות – לי (26), גל (24), טל (19) ויובל (13). נשואה למיקו וגרה במושב בוסתן הגליל. הבעלים של חברת חלי ממן – קבוצות תמיכה להרזיה. בימים אלו אני גם לוקחת חלק בקמפיין של לוריאל פריז בישראל, במסגרתו נבחרו נשים מקומיות מעצימות ומעוררות השראה במטרה להציג מודל יופי חדש ולא שגרתי.

חלי ממן קמפיין למייקאפ טרו מאץ לוריאל פריז כוח נשי צילום  דודי חסון

הפריט הכי יקר בארון

השמלה שלבשתי לבת המצווה של בתי טל. כל פעם מחדש אני שואלת את עצמי מה חשבתי? הלכתי למעצב, הזמנתי שמלה ואמרתי לעצמי את בטוח תנצלי אותה כי היא שחורה. בכל פעם אני צוחקת על עצמי מחדש.

הפריט הכי זול בארון

גופיית סבא בעשרה שקלים.

הפריט הכי סנטימנטלי בארון

לפני כ- 15 שנים קניתי ג'קט ג'ינס שהוא כולו פרווה ונוצות, אחד הג'קטים שהכי ניצלתי ולבשתי. כבר שנים שלא לבשתי אותו אבל בכל פעם שאני עושה סדר בארון ומנפה בגדים אני מסכלת עליו ואומרת לעצמי לא לזרוק כי השנה בטוח אלבש אותו.

הפריט הכי שימושי בארון

ג'ינס.

אני הכי אוהבת ללבוש

ג'ינס, גופיה לבנה, ג'קט שחור וסניקרס.

חלי ממן צילום- רונן פדידה.

לעולם לא אלבש

מכנסי ברמודה.

צבע אהוב

לבן, ואם להיות כנה אני אוהבת כל צבע, אבל בכל פעם מחדש כשאני קונה חולצות בצבעים, אני בבוקר מול הארון לוקחת את שוב החולצה הלבנה.

חלי ממן פרזנטורית לוריאל פריז טרו מאץ צילום רונן פדידה

שגרת הטיפוח שלי

הכי לא נעים לי בעולם לדבר על זה, שנים הייתי מאלו שאוהבות לקנות כל מוצר שממליצים לי עליו ובטוחה שהפעם אתמיד ובשנתיים האחרונות פשוט הבנתי שאני לא מאלו שמורחות כל היום, אז מה שאני קונה זה סבון פנים טוב (מניחה אותו בתוך האמבטיה וככה תוך כדי מקלחת שוטפת את הפנים). את קרם הפנים והסרום אני פשוט מניחה צמוד למברשת השיניים וככה לא שוכחת.
הבנות שלי כל פעם מחדש קובעות לי טיפול פנים אצל הקוסמטיקאית כי הן יודעות שאם זה תלוי בי אני מבטיחה שאלך כל חודש ולצערי זה לא קורה. אבל עיצוב גבות ופן לשיער אלו שני דברים שאני לא מוותרת עליהם ואם תפתחו את הנייד שלי תמצאו מספר טלפון של ספר בכל עיר בארץ.

שגרת האיפור שלי

לאחר הלידה של בתי גל סבלתי מאקנה מאוד קשה. במשך שנתיים הייתי אצל כל רופא ומטפל שיש והשנתיים האלו גרמו לי להתמכר למייקאפ. המבטים של כולם אלי היו ממש קשים והצורך להסביר כל הזמן פשוט עייף אותי, לכן הייתי דואגת למרוח את עצמי במייקאפ טוב לטשטש כמה שאפשר.
מייקאפ טוב, גלוס שקוף, ברונזר ומסקרה, זה כל מה שאני מתאפרת.

חלי ממן צילום- רונן פדידה.

כשאני מוזמנת לאירועים

כשאני מוזמנת לאירועים תמיד אדאג שהשיער יהיה עם פן והגבות מדוגמות. בגדים זה משהו שתוך כדי מקלחת אני חושבת מה בא לי ללבוש ואיפור יש מצב שאזמין איפור מקצועי, אבל ממש במקרים בודדים.

בעד או נגד בוטוקס/חומצה היאלרונית/ניתוחים פלסטיים

בעד כל דבר שגורם להרגיש טוב.

טיפ הטיפוח הכי טוב שקיבלתי או שיש לי לתת

שינה טובה ולשטוף את הפנים. אני יודעת על עצמי שלא משנה מה אלבש  או עם איזה איפור אני אתאפר, אם הפנים לא נקיות ואם אני עייפה, שום איפור לא יסתיר ולא ייראה טוב.

חלי ממן פרזנטורית לוריאל פריז טרו מאץ צילום רונן פדידה

ספורט – כן/לא/מה/כמה?

במילה אחת – שונאת! שנים חיכיתי ליום שאני אתמכר לזה, אבל עד היום שעה של ספורט עבורי מרגישה כמו השעה האחרונה של צום כיפור. אבל אני עושה פעילות גופנית כי זה גורם לי לתחושת היי, כי זה מקום שאני מצליחה לנצח את עצמי. בשנים שויתרתי לעצמי על ספורט הרגשתי כל הזמן תחושה נוראית של חוסר כבוד ודאגה לעצמי. מאז שהתחלתי להתאמן אני נלחמת בעצמי בטרוף לצאת לאימון, אבל הבנתי ששעה של  תסכול וחוסר הנאה קונים לי 23 שעות של סיפוק. אני מתאמנת בין 4 ל-5 אימונים בשבוע.

בשביל הרוח והנשמה

אני עושה סאפ. זה מקום שמצליח להביא אותי להתנתקות מוחלטת, בלי טלפון בזמן זריחה  – רק אני, הזריחה, השמיים והים. בחורף אני עושה סקי, זה המקום היחידי שמצליח לנתק אותי מלחשוב, המקום היחידי שאני עסוקה רק בעצמי ולא מסוגלת לחשוב על כלום.

ולסיום: המוטו שלי לחיים

האמת יש לי שנים. הראשון – הצער על העבר והפחד מהמחר הם צמד גזלנים של ההיום. לצערי אנחנו עסוקים במה היה ומה יהיה ולא חיים את העכשיו. הדבר השני הוא לזכור בכל יום שמי שאנחנו זה מה שהילדים שלנו יהיו. הילדים שלנו הם לא מי שהיינו כילדים ולא מי שאנחנו חולמים להיות . אנחנו הדוגמה שלהם בכל יום מחדש!

חלי ממן פרזנטורית לוריאל פריז טרו מאץ צילום רונן פדידה

באנר נשים בחזית לכתבות