ג'וני דפ תובע 50 מיליון דולר מאמבר הרד

הכוכב ההוליוודי תובע את גרושתו על 50 מיליון דולר. "אמבר רק רצתה לקדם את הקריירה שלה על חשבוני" סיפר השחקן שהודף את הטענות שפגע בה פיזית וחושף את הרומן הסודי שניהלה בעודם נשואים

השחקן ומי שהואשם על ידי האקסית, אמבר הרד, באלימות חמורה כלפיה מצהיר כי אין בסיס לטענותיה כלפיו. בימים אלה הוא תובע את השחקנית על סך 50 מיליון דולר, לא פחות. הקרב בין דפ, 55 להרד, 32 התנהל בתקשורת והוא היה אחד הדוחים והמפתיעים שסוקרו בין בני זוג מפורסמים. הסיפור היה מקרה קלאסי של "היא אמרה והוא אמר" וכל צד טינף את השני במלוט העוצמה. הנזק עשה את שלו ותדמיתו של דפ נפגעה קשות כתוצאה מהפרשה המביכה. למרות שבזמנו פרודתו ואם ילדיו, ואנסה פאראדי, יצאה להגנתו בתקשורת וסיפרה שהוא מעולם לא הרים עליה יד, בכל שנות זוגיותם, האפקט על הקריירה של דפ היה שלילי במיוחד.

בחודש אוקטובר האחרון התראיין דפ למגזין GQ ושם הוא סיפר שהרד שיקרה לכל כל מה שהתחולל בנישואיהם הקצרים ושהוא מעולם לא פגע בה כפי שטענה. "יום אחרי שאמבר התלוננה היא יצאה למסיבה. אפשר היה לראות ממרחק של 25 מטר לפחות שהעין שלה לא סגורה. הדבר האחרון שהייתי עושה זה להכות אותה. אני אולי נראה טיפש אבל אני ממש לא". בזמנו הרד דאגה לפרסם תמונות שלה עם סימני אלימות לכאורה על פניה והיא אף שיתפה סרטון, שהפך ויראלי בכל העולם, בו נראה דפ שיכור כשלא ממש ברור מה הלך שם ואם הוא היה ערוך אך הוא בהחלט חשף את הצד האפל שבו.

ג'וני דפ ואמבר הרד צילום Jason Merritt/Getty Images)

בימים האחרונים האתרים מלאים בדיווחים על החלטתו של דפ לנקוט בצעדים משפטיים ולתבוע את הרד. האשמותיה מבחינתו הן לא פחות מ"תרמית מתוכננת" על מנת לקדם לכאורה את הקריירה שלה על חשבונו (לא שהיא הפכה לכוכבת מבוקשת אבל שמה התפרסם בכל העולם בעקבות הפרשה). "גברת הרד היא לא קורבן של התעללות במשפחה, היא זו שמבצעת את הפשע", נכתב בכתב התביעה שפורסם בחלקו באתר Just Jared.

דפ אף טוען שהרד בגדה בו עם המיליארדר אילון מאסק בזמן שהיו נשואים ושהוא אף הגיע לבקר את אשתו "מאוחר בלילה" בביתם המשותף, חודש אחרי שנישאו ב-2015. באותו הזמן דפ שהה מחוץ לעיר. דוברו של מאסק הכחיש את הטענות וסיפר שאיש ההיי-טק לא התחיל את הרומן עם הרד עד שנישואיה עם דפ הסתיימו ואף לא הפכו לרומנטיים מיד אחרי. "האקט המשפטי של דפ הוא הניסיון האחרון שלו במאמץ להשתיק את אמבר הרד", סיפר עורך הדין שלה ל"פיפל מגזין".  "לא ישתיקו אותה. המהלכים של דפ הוכיחו שהוא לא מסוגל לקבל את האמת סביב התנהגותו הפוגענית".

ג'וני דפ צילום:  John Phillips/Getty Images)

השנים האחרונות לא היו פשוטות עבור דפ. הקריירה שלו ספגה מכה קשה והוא לא הצליח בכל הסרטים בהם השתתף, בניגוד לעבר כשהיה חתום על לא מעט שוברי קופות. מצבו הכלכלי התדרדר אך לא בהכרח בעקבות ההסכם הכספי שהגיע אליו עם הרד בעקבות הגירושים. התנהלותו חסר האחריות, הבזבזנות הכפייתיות, ההשקעות הלא נכונות ולטענתו, ההחלטות השגויות שקיבלו מי שהיו ממונים על הכספים שלו היו אחראים לקריסתו. מי שהיה אחד השחקנים העשירים בעולם (בעיקר הודות ל"שודדי הקריביים") הגיע למצב מדאיג וצריכת האלכוהול ונטילת הסמים ודאי לא עזרה לאזן את חשבונות הבנק. לא ברור אם יצליח דפ להוכיח שהרד שיקרה ואם בית המשפט יפסוק לטובתו אבל יהיה מעניין מאוד לראות כיצד הסאגה הזאת תסתיים.