חדשים ומטפחים: פריימר מכווץ נקבוביות

פריימר משי לכיווץ נקבוביות, טוש לעיצוב הגבות במראה טבעי, תמצית יוקרתית לחידוש העור, שפתון מטפח בעיצוב חדשני ובושם שמזכיר לנו את הנעורים. מוצרי טיפוח חדשים ומומלצים

//פריימר של TOMYMOLY//

פריימר משי מבית TONYMOLY מחיר 89.90 שח צילום ירון ווינברג

אם יצא לכן לבקר ברשת הקוסמטיקה ספורה באירופה, בוודאי נתקלתן באריזות המדליקות של מותג הטיפוח הקוריאני המצליח TOMYMOLY. לאחרונה הוא עשה עליה לישראל ועכשיו תוכלו למצוא את המוצרים המצוינים שלו גם בסניפי הסופר-פארם. למותג יש לא מעט רבי מכר, אבל אחד האהובים עלינו הוא הפריימר מסדרת EGG PORE, סדרה המיועדת לטיפול וטיפוח נקבוביות מורחבות.

פריימר המשי שמגיע, כמו כל מוצרי הסדרה, באריזה דמוית ביצה מכיל כמיטב המסורת הקוריאנית, קליפות ביצים המסייעות בכיווץ הנקבוביות והוא מותיר את העור רך וחלק למשעי ומהווה בסיס אידיאלי למייקאפ.

מחיר מומלץ: 89.90 שקל.

*

//טוש להדגשת הגבות של לוריאל פריז//

מיקרו טאטו לוריאל פריז 50שח מחיר מומלץ לצרכן ו35שח לחודש השקה בינואר צילום יחצ חול

הלהיט האחרון בתחום הגבות הוא הדגשתן ב"שיטת השערה" שמשמעותו עיצוב במראה מלא וטבעי בקווים דקיקים שמדמים את שיער הגבה.

מותג האיפור לוריאל פריז מבקש להכניס את "שיטת השערה" לתיק האיפור היומיומי באמצעות מוצר חדש בשם MICRO TATTOO BROW ARTIST מוצר הדומה לטוש שקצהו בצורת מזלג כדי לאפשר למלא את הגבה בקווים דקיקים וליצור אשליה של קווי שיער. המיקרו טאטו מגיע ב-3 גוונים (חום כהה, חום ושאטני) ומבטיח עמידות של עד 24 שעות.

מחיר מומלץ: 50 שקל.

*

//תמצית לחידוש העור של La Prairie//

לה פררי פלטינום פרה סרום תמצית החיים 1,950 שח ל 115 מל platinum rare cel יחצ.

את המוצר הבא אנחנו מציגים עם אזהרת מחיר. מדובר במותג הטיפוח היקר והיוקרתי ביותר שאנחנו מכירות, אבל ייאמר לזכותו שהמוצרים שלו מקיימים את ההבטחות.

La Prairie Platinum Rare Cellular Life-Lotion, הוא מוצר חדש בסדרת הפלטינום היוקרתית של המותג. מדובר בפרה-סרום במרקם תחליבי שמניחים על עור נקי למשעי כצעד הראשון לפני שגרת הטיפוח הרגילה ותפקידו לבצע "החייאה" לעור כל יום מחדש, להפחית את הנזק הקיים ולמנוע נזק עתידי באמצעות הזנת העור, סילוק רעלים ושיפור תפקודי התאים. לאחר השימוש מרקם העור חלק יותר, קמטי הבעה וקמטים מעודנים העור מוצק ומתוח יותר.

מחיר מומלץ: 1,950 שקל לתכולת 115 מ"ל.

*

//שפתון מטפח של קליניק//

CL_DRAMATICALLYDIFFERENT_GL_Red_Alert_109 יחצ

במיוחד בחורף, כשהשפתיים יבשות, מומלץ להשתמש בשפתונים שלצד הפיגמנטים הצבעוניים מכילים גם רכיבים מטפחים ששומרים על שפתיים לחות ובריאות.

קליניק מציעים שפתונים חדשים בשם Dramatically Different Lipstick Shaping Lip Colour שבמרכזם ליבה לבנה שמכילה קומפלקס ריכוך ולחות לשפתיים ומרכיבים אופטיים כדוריים שממלאים את הקמטוטים ליצירת מלא חלק. השפתונים מוצעים ב-50 גוונים, מניודים לצבעים עזים ובעלי מבנה צר מהרגיל כדי לאפשר משיחה מדויקת על שפתיים בכל הגדלים וקצה פיסולי להקלה על הגדרת "קשת קופידון" במרכז השפה העליונה.

מחיר מומלץ: 109 שקל.

*

//בושם של קשרל//

בושם לאישה YES I AM קאשרל מחיר 249שח ל50 מל צילום יחצ חול

הדבר הכי בולט בבושם Yes I Am של המותג Cacharel (שרובנו זוכרות לו זכר נעורים בזכות הבושם הותיק (Anaïs Anaïs הוא כמובן הבקבוק המדליק שמעוצב כליפסטיק אדום כסימן לעוצמה נשית ואהבה עצמית.

אבל מעבר לבקבוק מדובר בניחוח נהדר, פרחוני מתקתק ומתובל שמשלב תווים של פטל, מנדרינה, פרחים לבנים, פרח ג'ינג'ר ותמצית טבעית של הל שנדיר למצוא בבשמים של נשים והופכת את הניחוח לחזק ועוצמתי במיוחד.

מחיר מומלץ: 229 שקל לתכולת 75 מ"ל.

***