הקונטיינרז: מתחם מכולות האוכל שמשדרג את אזור הבורסה

מגוון קולינרי מוקפד, לוק צבעוני ורענן וערבי קונספט בכיכוב שפים מובילים – את כל אלו תוכלו למצוא במתחם "המכולות" החדש ברמת גן. דגמנו כמה מנות וחזרנו כדי לספר

Containers - המכולות - צילום: יחצ

בתור "תל אביבית מתנשאת" ונטולת מכונית, אני לא נוטה לצאת את גבולות העיר עבור אוכל, אלא אם ישנם אילוצים שבהם אני צריכה להתחשב באנשים אחרים. מתחם "הקונטיינרז" – "המכולות", שמלבלב כבר כמה חודשים בלב אזור הבורסה ברמת גן, הוא יוצא דופן ששווה את הטירחה הגיאוגרפית. סתם, בואו נהיה כנים, אזור הבורסה הוא ממש בגבול תל אביב, אז זאת לא באמת טירחה, והאוכל שבמתחם מצדיק לחלוטין את היציאה מגבולות העיר.

בקיצור – אם לא הכרתם עדיין את המתחם שנותן פייט ראוי וכיפי במיוחד לסצנה הקולינרית של תל אביב, אז ממש הגיע הזמן. ה"קונטיינרז" הוא מתחם מכולות צבעוני וטעים, המורכב מ-5 "מיני" מסעדות, מגוונות קולינרית ("סוי" האסייתית, "פיורי" האיטלקיה, "פריז טקסס" האמריקאית, בית הקפה Twenty Coffee station, ואפילו מכולה שמגישה בירה צוננת של מותג מוביל). כל המסעדות מקפידות על רמת איכות שמאפשרת ליהנות מהן גם אם אתם משוכני בנייני המשרדים הצמודים, ומחפשים אופציה טעימה לארוחת צהריים, וגם אם בא לכם לצאת וליהנות מאוכל טוב אחרי שעות העבודה ובסופ"ש, ולא בא לכם להחליט איזה סגנון קולינרי בא לכם.

אנחנו הגענו לקונטיינרז עם עיניים גדולות ורצון לדגום את כל השפע שיש למתחם להציע.

הקונטיינרז - המכולות - צילום: לירון הלברייך

התחלנו עם "סוי" האסיאתית, מבית ה"ניטן תאי", שם הזמנו את ה"פלה אופ" – לברק ברוטב שאלוט אינדונזי, עגבניות, צנוניות ואורז וגם סלט פפאיה ירוקה עם שלל ירקות, כוסברה וקשיו. המנות היו נדיבות, פיקנטיות וטעימות.

הקונטיינרז - פיורי - צילום: לירון הלברייך

מהפסטה של "פיורי" דגמנו רביולי ריקוטה תרד ברוטב חמאת סלק (חמאת מרווה, עשבי תיבול וקוביות סלק), שהיה מעודן ונעים, אבל אפשר להרכיב את הפסטה המושלמת לכם מהפסטה והרטבים העשירים והטריים לבחירה.

מ"פריז טקסס" לא יכולנו שלא לנסות את המבורגר הדגל: "ביפבורגר פריז טקסס" שכולל המבורגר מבשר בקר הולשטיין שנטחן במקום בתוך לחמנייה רכה, עם חסה, עגבנייה, בצל, מלפפון כבוש, חלפיניו, רוטב בצל וצ'יפוטלה. המנה היתה מצויינת, בהחלט תחרות ראויה ביותר למיטב המבורגרי תל אביב, ואין זה פלא כי מי שאחראי על "פריז טקסס" הוא השף עמיר אילן שבעברו מקדשי בשר כמו "דיקסי" ו"האדסון".

הקונטיינרז. צילום: לירון הלברייך

אבל המנה שהפתיע אותנו במיוחד היתה זו של בית הקפה 20 FEET- קופי סטיישן, שמכינה כריכי פרעצל חמים (אנחנו ניסינו את זה עם העוף). הכריך שלנו היה שילוב מושלם של לחמניית פרצעל חלומית עם מילוי סלט עוף נהדר שהשאיר טעם של עוד.

אבל זה לא הכל: "המכולות", שנולדו תחת ידיו של יאיר בקייר (יזם קולינרי שברזומה שלו הצלחות כמו "קלרו", "הרברט סמואל" ופרוייקט "ראונד טייבלס” וקבוצת הקולינריה התל אביבית אר 2 אם (רותי ברודו תעשי לי עסק), מוודא שלא יהיה לכם משעמם לרגע. בעמוד הפייסבוק של המתחם תוכלו להתעדכן באירועים קולינריים שווים במיוחד. כך למשל, ימי ראשון מוקדשים לאירוח "השפים הטובים בארץ". שמות כמו ברק יחזקלי, רז רהב ועוד שפים לוהטים, טרנדיים ומוערכים במיוחד מקשטים את הערבים הללו, שכדאי להזמין אליהם מקום מראש. בימי שני התפריט מתקשט באפיל טבעוני, ובשלישי חוזר לדמם עם מנות בשריות מיוחדות, ובסופ"שים תוכלו למצוא פעילויות לכל המשפחה באזור המתחם.

המכולות | תובל 21, רמת גן