ההבדלים בין ברכות הכריסמס של ויליאם והארי

כריסמס בפתח ובני משפחת המלוכה שיגרו את ברכות הכריסמס שלהם. בעוד שהנסיך ויליאם, רעייתו וילדיו משדרים חמימות, אחיו הארי ומייגן בחרו תמונה מנוכרת במיוחד

כריסמס הוא חג של משפחתיות ואהבה ובו מסמנים מטרות חיוביות לשנה החדשה. בכל שנה בני משפחת המלוכה משגרים את ברכות החג שלהם ובוחרים תמונה שתסמל יותר מכל את מה שחשוב להם להעביר ואת רוח החג. בימים אלה הבריטים לא נרגעים מההבדלים התהומיים בין התצלום הנבחר של הנסיך ויליאם, קייט מידלטון וילדיהם (ג'ורג', שרלוט ולואי) לזה של הנסיך הארי ומייגן מרקל, כפי שעלו בדף הפייסבוק של ארמון קנזינגטון. הפער בין הברכות ממחיש יותר מכל דבר אחר את השוני הבולט בין הזוגות וכיצד הם רואים את עצמם.

הקיימברידג'ים משדרים משפחתיות חמימה ונונשאלנטית והצטלמו ביער הירוק והפסטורלי כשילדיהם משחקים סביבם (תקלטו איך לואי אוחז באמו!) ועל פניהם חיוכים של אושר אמיתי. לעומתם, הנסיך הארי ומייגן, שמתמודדת בימים אלה עם אינספור פרסומים שליליים אודותיה, הלכו על תמונה מנוכרת ומסוגננת בשחור-לבן, שצולמה במסיבת חתונתם, כשמייגן אוחזת בזרועו בכל הכוח וגביהם מופנה אל הציבור, קרי, הקוראים. הם בוהים בזיקוקי דינור והארי נראה מגודל ומוזר ובמבט ראשון הוא נראה בכלל כמו הבמאי רון הווארד. רגלו השמאלית דומה בצורתה לבננה והאור מלמעלה מבליט את התקרחותו. בקיצור, לא בדיוק הברכה שהייתם מצפים לקבל בחג.

ברכת כריסמס קייט, ויליאם והילדים צילום: פייסבוק

בתקשורת הבריטית לא מפסיקים לנתח את מהות בחירת התמונה של הזוג ומה בעצם, הם מנסים לומר לעולם דרכה. הארי ומייגן עומדים מלוכדים ומפנים את גבם לא רק לעם הבריטי אלא גם לביקורות הנוראיות כלפיהם בגישה של "תקפצו לי!". כמו כן, בחירת תמונה מיום החתונה אינה קשורה לכריסמס ובאה לומר שהם חשים צורך להזכיר לנו את מה שחשוב בעיניהם: הם עצמם. הביקורות גורסות כי הארי ומייגן אגוצנטריים, נרקיסיטיים ומפונקים. בנוסף לטענות הללו, בקושי ניתן לזהות אותם בפריים. בעוד שהנסיך ויליאם, קייט והיורשים מביטים ישר למצלמה באותנטיות כובשת, הארי ומייגן מנסים "להיעלם" לתוך בועת אהבתם.

מייגן והארי צילום פייסבוק

גולשים ציינו שהתמונה המפתיעה של הארי ומייגן נראית "הוליוודית" מדי והיו כאלה שציינו כי מייגן הצטלמה בדיוק כך בעבר, בחתונתה עם בעלה הראשון, טרבור אנגלסון. נראה כי משרד היחצ של הזוג לא מצליח לתקן את הרושם השלילי שהשניים יוצרים מאז חתונתם במאי האחרון. במקום להנגיש אותם לציבור ואולי אפילו לשכנע את מייגן, שמנסה להציג את עצמה כהומינטרית, לבקר את אביה החולה ששקוע בחובות (שנוצרו כדי לממן את לימודיה וכו'), הם שוקעים בבוץ. השניים, המכונים "הדיקטטורים" עושים הכל הפוך ממה שמצופה מהם ומעוררים אנטגוניזם בכל בחירה שלהם. רשימת הטענות כלפי מייגן, מגורמים שונים בתוך הארמון, הולכת ומתארכת והלחץ, לפי הפרסומים האחרונים, מתחיל להשפיע נפשית על הארי ומייגן. לא ברור מה המלכה אליזבת' חושבת על הברכה אבל אולי היא תגיד להם בחגיגות הכריסמס בארמון מה דעתה. לא בטוח שהם יאהבו לשמוע אותה.