אחווה סיטבון עזבה הכל למען האהבה

אחווה סיטבון ("חתונה ממבט ראשון") עזבה הכל כדי לחיות עם אהובה, יונתן רונן ("כמה רחוק") בברצלונה. לחיי האהבה!

מה לא עושים בשם האהבה? אחווה סיטבון, שהשתתפה ב"חתונה ממבט ראשון" עוזבת את ישראל ועוברת להתגורר בברצלונה כדי לחיות עם אהובה, יונתן רונן ("כמה רחוק"). אכן, רחוק אבל עדיין במרחק של כ-5 שעות טיסה. השניים החלו לצאת לפני מספר חודשים וכנראה שהסיפור עובד כי הנה, סיטבון עושה החלטה אמיצה שיכולה להיוולד רק מתוך אמונה שבאמת דברים יסתדרו על הצד הטוב ביותר.

השניים יתגוררו ביחד עם בתו, ליה, בת החמש. סיטבון כבר הספיקה להיפרד מכל היקרים לה ולא מדובר בצעד קל בכלל. כמובן, היא אינה הראשונה לעזוב הכל למען בן זוג, מייגן מרקל עשתה את זה לפניה כדי לחיות בארמון עם נסיך ועוד הרבה נשים וגברים העתיקו את חייהם היכן שהצד השני שלהם נמצא. לפחות סיטבון עשתה זאת בסטייל ולא לפני שהעלתה פוסט פרידה נרגש באינסטגרם. מה נותר לומר? אנחנו מאחלים לה הרבה הצלחה. לאחר שליווינו כל צעד שלה בריאליטי, אנחנו באמת מאמינים שהיא כבר יודעת מה טוב לה. טפו טפו. הנה פוסט הפרידה:

 "בלי רגשנות יתר, בלי מסיבת פרידה, ובלי הרבה רעש. עודני רומנטיקנית חסרת תקנה שעושה הכל למען האהבה. מתרגשת וחוששת באותה נשימה והאמת שכבר מתגעגעת. עוזבת היום את משפחתי וחברותי המשלמות, את תל אביב אהובתי, אחרי כמעט 8 שנים של רומן סוער, ולא, לא בא לי לקרוא לזה פרידה, רק קצת מתרחקת, כדי להתקרב לעצמי, ללב שלי. ישראלה יקירתי אבוא לבקר בקרוב, בלה צ'או".

אחווה סיטבון צילום אינסטגרם

אחווה סיטבון צילום אינסטגרם

אחווה סיטבון צילום אינסטגרם

אחווה סיטבון צילום אינסטגרם