הגוון שמתאים לכולן

הכירו את ה-'מאוב' – שילוב של סגול, אפור, חום וורוד שביחד יוצרים גוון מתוחכם, על זמני, עדין ומושלם לאיפור של כל חלקי הפנים

על אף שבכל הנוגע לאיפור, הבחירה הראשונה שלך צריכה להיות בסגנון ובגוונים שמחמיאים לפנייך, גם בתחום הזה, כמו כמעט בכל תחום בחיים, שולטים מדי עונה טרנדים מובילים שכדאי להכיר ולברור מהם את זה שמתאים לך על מנת ליצור מראה עדכני ואופנתי. הפעם שמנו ידינו על השילוב האולטימטיבי – גוון טרנדי ועם זאת על זמני, שמתאים לכולן ואי אפשר שלא לאמץ.

GA-DE MAUVE OBSESSION דורית רבלייס מראה קיץ 2018_

גוון ה- mauve (מאוב), שבמילים פשוטות הוא תוצר של שילוב בין סגול לאפור עם נגיעות של חום וורוד, הוא גוון מתוחכם ועדין, מחמיא לכל גווני העור, לכל צבעי העיניים, לכל גיל ולכל סגנונות האיפור, מטבעי יומיומי ועד לאיפור ערב זוהר.

המאוב הוא נהדר גם ליישום טרנד האיפור המונוכרומטי שהכרנו לכן לאחרונה כיון שניתן להשתמש בו על כל חלקי הפנים – השפתיים, העיניים והלחיים, ובניגוד לגוונים טרנדיים אחרים דוגמת סגול חד קרן, או כחול, עם המאוב קשה מאוד לטעות.

גוליה רוברטס גיג'י חדיד. צילום gettyimages Frederick M. Brown / stuart C. Wilson

למאוב יש יכולת מופלאה ליצור מראה שפתיים מלאות ובשרניות, בעיקר בגרסת המאט. השפתיים בגוון הזה יכולות לעמוד בפני עצמן ללא איפור נוסף או בשילוב עם צללית עדינה בגוון דומה על העפעף ומסקרה שחורה.

סופר-פארם יח"צ רבלון, שפתון HD מאט שיין, מחיר: 69.90 שקל | מילוקה, שפתון נוזלי מאט בגוון 305, מחיר: 24.90 שקל | ג'ייד, VELVETEEN PURE MATTE LIPSTICK MAUVE , מחיר: 59.90 שקל | לוריאל פריז, שפתון קולור ריש, מחיר: 119 שקל | קלרינס, ג'ולי רוז' בריליאנס 544, מחיר: 132 שקל

אם את בוחרת שהעיניים יהיו מרכז הלוק תוכלי ליצור עיניים מעושנות במאוב ולשלב גוון מנצנץ שיגרום לצבע לזהור. במקרה הזה העדיפי שפתון ניודי עדין שלא ימשוך את תשומת הלב מהעיניים.

גם על הלחיים הגוון הזה יראה נפלא כסומק. הקפידי לטשטש אותו היטב ליצירת מראה שזוף טבעי.

סופר-פארם יח"צ לוריאל פריז, צלליות קולור ריש, מחיר: 45 שקל | מייבלין ניו יורק, פלטת צלליות בלאש ניוד, מחיר: 45 שקל | ג'ייד, פלטת צלליות BRIGHT NIGHT ANGEL , מחיר: 50 שקל | שיסיידו, צללית Luminizing Satin Eye Color BE202 , מחיר: 219 שקל

 ***