הצרות של מייגן מרקל

בשבת הקרובה עיני כל העולם יופנו אל הנסיך הארי ומייגן מרקל אבל לאחר שאביה עבר התקף לב והסתבך בסאגה מביכה, לא ברור מי ילווה אותה לחופה. הניחוש: אמא דוריה

חתונת השנה, שתיערך ב-19 למאי, מתקרבת בצעדי ענק ומי שכנראה לא ילווה את מייגן מרקל לחופה הוא אביה, תומס מרקל, שעלול לצפות בנסיך הארי ובתו הרחק מעדשות המצלמות. בימים אלה הממלכה הבריטית נסערת מהתפתחות מספר אירועים מצערים, שנכרכו סביב אביה, המתגורר במקסיקו. לאחר שאתר הרכילות TMZ חשף שהאב שיתף פעולה עם צלם פפראצי, שביים אותו בשלל תנוחות (מודד חליפה, מסתכל על תמונות הזוג, קורא ספר על קודים בריטיים) תמורת כ-100 אלף אירו, פורסם שהוא כנראה לא ישתתף בחתונה המדוברת.

מרקל סיפר שהוא עבר התקף לב והיה מאושפז בבית החולים, כך שכל הלחץ סביב החתונה לא הוסיף לבריאותו הרעועה ממילא. מה שמביש בכל סיפור הפפראצי הוא שבית המלוכה יצא מגדרו כדי לשמור על פרטיותו, מהרגע בו נחת בלונדון והפציר בפני כלי התקשורת להניח לו לנפשו. העובדה שהוא עצמו הודה ששכר את שירותיו של צלם פפראצי, על מנת לשפר את תדמיתו ועוד תמורת תשלום נאה, היא לא פחות מיריקה לפרצוף. אחותה למחצה של מרקל, סמנתה, סיפרה ברשת שהיא עומדת מאחורי שיתוף הפעולה המפוקפק כי רצתה לתקן את הרושם השלילי שנוצר סביב האב, מאז שהתקשורת החלה לחפור בחייו ולהציגו לשם שינוי כדמות אכפתית. התוצאה הייתה סדרת תמונות צ'יזית ומבויימת מדי שהסבה נזק עצום לכל המעורבים.

מייגן מרקל והנסיך הארי (צילום: Alastair Grant - WPA Pool / Getty Images)

כעת לא ברור מי ילווה את מרקל לחופה. כעת היא מתחננת בפני האב שישנה את דעתו ואם הוא לא יסכים יש סיכוי שהאם, דוריה, שנמצאת בקשר חם עם בתה, תצעד לצדה באירוע שישודר לכל העולם כולו. קשה לדמיין מה עובר על מרקל בימים אלה ואי אפשר שלא לרחם עליה קצת. הציפיות, הסטרס והאייטמים המביכים שמתפרסמים חדשות לבקרים, הם בלתי נתפשים. מזמן לא היו דרמות בסדר גודל כזה סביב בית המלוכה וספק אם האב היה נשאב לסאגה המביכה אם היה מרגיש שהבריטים מקבלים אותו כפי שהוא. אבל הוא לא היחיד שהעמיד את מרקל במצב לא נעים. גם אחיה למחצה (שגם עונה לשם תומס), ששלח מכתב פתוח לנסיך, עורר סערה לאחר שהצביע על תכונות שליליות באופיה של מרקל, לכאורה.

גבריאל מאככט צילום: Frazer Harrison/Getty Images

החתונה הלבנה והמלכותית אמורה להיות אירוע אינטימי עבור הנסיך הארי ואהובתו, שלא כמו אצל הנסיך ויליאם וקייט מידלטון. לא הוזמנו פוליטיקאים ונציגי מדינות ויגיעו רק חבריהם הטובים ובני משפחה רצויים. אגב, לא ברור אם קרובים רחוקים של מרקל יורשו להיכנס לאירוע, לאחר שתועדו מגיעים בשדה תעופה אבל כנראה שהם באו על דעת עצמם כי מרקל לא הזמינה אותם. מי שכן יקחו חלק בחגיגות באופן ודאי הם חברי הקאסט של הסדרה המצליחה "Suits", בה כיכבה מרקל בעבר. עם כל הכבוד לכולם, אין יותר מתאים מגבריאל מאכט (הארווי ספקטר) ללוות אותה לחופה. אין יותר סטייל מזה. פשוט אין. גם מומלץ להזמין אותו לירח דבש אבל זה כבר סיפור אחר.