נינט על השטיח האדום בפסטיבל קאן

הזמרת והשחקנית צעדה על השטיח הוורוד בפסטיבל הסדרות הבינלאומיות לצד חבריה לסדרה "בשבילה גיבורים עפים" וגנבה את ההצגה עם שמלה שחורה ונעליים כחולות

אנחנו רגילים לראות הרבה כוכבות צועדות על השטיח האדום בפסטיבל קאן אבל זאת הפעם הראשונה שנינט הפציעה באירוע התרבותי היוקרתי וכיאה למעמד היא נראתה מהפנטת בשמלה שחורה בעיצובו של גדי אלימלך ונעלי העקבים הכחולות שזהרו למרחקים. בקרוב תיערך בישראל הפרימיירה של הסדרה ״בשבילה גיבורים עפים״ (קשת 12) בכיכובה ועד אז היא מקדמת את היצירה במלוא העוצמה לצד חברי הקאסט, תומר קפון, משה אשכנזי ודן מור שהוזמנו לצעוד על השטיח הוורוד, תחרות הסדרות הבינלאומית של פסטיבל קאן.
הרשת לא נותרה אדישה לנוכחותה. מצד אחד היו גולשים שהחמיאו לנינט, שנראתה קולית לדעתם אך היו מגיבים רבים שהרגישו שהשמלה לא ישבה עליה טוב וכי היא הבליטה את העובדה שלא עמדה זקופה. כמו כן, היו גולשות שציינו כי החלק העליון לא החמיא למידותיה ושניתן היה למצוא עיצוב יותר נכון. השיער והאיפור גרפו מחמאות וגם האקססוריז, תכשיטים מיוחדים בשיק כסוף, שהתאימו לאישיותה האדג'ית.
מה שהרשים רבים היה בחירת צבע הנעליים המפתיע, כחול רויאל, שהעניק למראה טאץ' לא שגרתי ושבר את המתכונת הקלאסית של "שמלה שחורה, נעליים שחורות". לא ברור מה התוכניות הבאות של נינט, שברחה מכל הייפ המסחרי ובחרה להתמקד במוזיקת רוק אנטי מיינסטרימי אבל יכול להיות שהסדרה החדשה תסלול עבורה את הדרך לקריירה פורחת במשחק.

נינט טייב צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images

נינט טייב צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images

נינט טייב Pascal Le Segretain/Getty Images