לגזור ולשמור: הטיפים האופנתיים הכי טובים

אם את רוצה להיראות תמיד אופנתית ועדכנית, להרגיש בנוח בבגדים שלך ולעולם לא להיות קורבן אופנה, כל מה שעלייך לעשות הוא למלא אחר כמה כללים פשוטים

1. השקיעי בפריטים על זמניים, חסכי על טרנדים

כמו שכולנו יודעות, טרנדים באים והולכים, אבל פריטים על זמניים כמו ג'קט מחוייט, תיק מצוין או ג'ינס קלאסי, תמיד נשארים. לכן, העדיפי להשקיע את הסכומים הגדולים בפריטים שילוו אותך שנים ואם בא לך משהו טרנדי לתבל איתו את ההופעה, רכשי אותו בזול ברשתות האופנה המהירה.

אם את חוששת להיראות כקורבן אופנה או מתלבטת לגבי טרנד כזה או אחר, שלבי אותו באמצעות אקססוריז – אוהבת את הטרנד המנצנץ? קני תיק פאייטים עדכני, לא יכולה בלי פרחים? נסי חגורה עם הדפס פרחוני ואם טרנד הקטיפה עושה לך את זה קני מגפונים או בלרינות מקטיפה שישתלבו בלוקים שונים. בכל מקרה, רצוי ומומלץ לא לשלב יותר מטרנד משמעותי אחד בהופעה.

אופנת רחוב Photo by Timur Emek/Getty Images for Marc Cainג'קט עור טוב לעולם לא ייצא מהאופנה, טרנד מגפי הגרב כנראה כבר לא יהיה פה בשנה הבאה 

2. אוברדרס עדיף על אנדרדרס

אם את הולכת למקום שקוד הלבוש בו לא לגמרי ברור ואת מתלבטת מה ללבוש, בחרי באופציה המושקעת יותר. תמיד עדיף להיות זו שלבושה יפה יותר מאחרים מאשר להיפך.

אופנת רחוב Photo by Timur Emek Getty Images for Marc Cainלהשקיע בהופעה זה תמיד רעיון טוב 

3. הוסיפי את "הפריט השלישי"

חוק הפריט השלישי גורס שהלוק שלך צריך להיות מורכב משלושה פריטים (לפחות). מכנסיים וחולצה הם 2 הפריטים הראשונים (את הנעליים והתיק לא סופרים) והפריט השלישי יכול להיות ג'קט, צעיף, תכשיט משמעותי, ווסט וכדומה. לא תאמיני איזה שינוי גדול יכולה לעשות תוספת קטנה, קוראים לזה "לתבל" את ההופעה.

על אותו עקרון קיים גם "חוק הצבע השלישי" שממנו למדנו שאאוטפיט שמורכב משלושה צבעים לעולם יראה שיקי יותר מכזה שמורכב משניים. נסי ותהני.

אופנת רחוב Photo by Thomas Niedermueller Getty Images for IMGהעדיפי הופעות שמורכבות משלושה צבעים 

4. אל תקני בגדים שהם "כמעט"

אל תתפתי לקנות בגדים שהם לא בדיוק במידתך או לטעמך, רק בגלל שהם היו במחיר מצוין או שהמוכרת אמרה שאת נראית בהם נפלא. הקפידי לקנות פריטים שמחמיאים לך, נוחים לך, משתלבים עם הסגנון שמאפיין אותך וכמובן נראים ומרגישים איכותיים, כך תהיי בטוחה שהם יהיו סופר שימושיים.

אופנת רחוב Photo by Cedric Ribeiro Getty Images for FFWDאל תקני בגדים שהם "כמעט", רק כאלו שתואמים בדיוק את טעמך ומידתך 

5. התאימי את העקבים לבגדים

לא בטוחה אילו נעליים להתאים למה שאת לובשת? נסי את כלל האצבע הבא: אם את לובשת מכנסיים, חצאית או שמלה קצרה (מעל הברך), בחרי בנעליים שטוחות ואם החלק התחתון שלך מכסה את הברכיים עלי על עקבים. כמובן שיש חריגים אבל באופן כללי אלו הפרופרוציות הנכונות שיישמרו על מראה מלוטש.

אופנת רחוב Photo by Daniel Zuchnik Getty Images for Karen Millenאם החצאית שלך עוברת את הברכיים, שלבי אותה עם עקבים. הם לא חייבים להיות גבוהים. 

6. אל תפחדי לנסות שילובים חדשים

רובנו גדלנו על מיתוסים אופנתיים שקשה לנו לשחרר – אסור ללבוש אדום עם ורוד, אסור לשלב הדפסים, אסור להכניס טישירט למכנסיים, אסור לשלב קז'ואל ואלגנטי. את כל אלו ואחרים הגיע הזמן לשחרר ולהתנסות בדברים חדשים, תתפלאי לגלות כמה מוצלח זה יכול להראות.

אופנת רחוב Photo by Timur Emek Getty Images for Marc Cainמותר ואף רצוי לשלב ורוד עם אדום או כתום 

7. הקפידי על הוראות הכביסה והייבוש

לפתקית עם הוראות הכביסה שמוצמדת לכל פריט שאת קונה, יש סיבה. הקפידי על ההוראות כדי שהבגדים שלך יישמרו במצב טוב לאורך זמן. אם את לא אשה של גיהוץ או כביסה ביד, פשוט אל תקני פריטים שמצריכים התעסקות כזו.

אופנת רחוב Photo by Brian Dowling Getty Images for Marc Cainהקפידי על הוראות הניקוי של הבגדים שלך כדי שיחזיקו לאורך זמן 

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק