שמלת המחשוף השחורה של ג'ניפר לורנס

השחקנית הפציעה בשמלה שהזכירה את זאת שלבשה ב-1994 אליזבת הארלי שפרצה לתודעה בעקבותיה ועשתה שירות נהדר לבית האופנה ורסצ'ה

24 שנה מאז שצולמה הדוגמנית והשחקנית אליזבת הארלי ליד לצד יו גרנט, לבושה בשמלה סקסית של ורסצ'ה, ג'ניפר לורנס משחזרת את הלוק המנצח. כלומר, כמעט. השחקנית הגיעה לקדם סרט חדש, "רד ספארו", במלון לונדוני נחשב והזכירה לרבים את הארלי שליוותה בזמנו את בן זוגה לשעבר, יו גרנט, לפרמיירה של שובר הקופות בכיכובו "4 חתונות ולוויה אחת".
לורנס, 27, בדרך כלל לבושה בבגדים לא חושפניים ואפילו משעממים. היא לא נוהגת לבחור מראה המגה סקסי אבל כנראה שהפעם היא רצתה הופעה אדג'ית יותר, שגם תחמיא לאיפור העיניים המעושן. שמלת הורסאצ'ה שלבשה לורנס לא יצרה כותרות כמו זו של הארלי בזמנו, שממש פרצה לתודעה בזכות האייטמים שסיקרו את הופעתה ונדהמו מהסיכות הזהובות בצדדים. היום, כשסלבריטאיות כמו ריהאנה וקנדל ג'נר באות לאירועים חצי עירומות, אף אחד לא מתרגש מכמה סיכות.
בזמנו לא כולם התלהבו משמלתה של הארלי וחלק מהאנשים חשבו שהיא פרובוקטיבית וטראשית מדי. להארלי לא היה לה מושג שהיא תעורר כזה עניין ובעבר היא סיפרה בראיון איך הגיעה לשמלה הספציפית. "קיבלתי את השמלה כטובה מוורסצ'ה בגלל שלא יכולתי להרשות אותה לעצמי. אנשיו של יו אמרו לי שאין להם בגדי ערב אבל שנותר בגד אחד במשרד שלהם. מדדתי אותו וזה היה זה. בניגוד למעצבים רבים, עיצוביו של ורסצ'ה חוגגים את הגוף הנשי במקום להעלים או לטשטש אותו"
ג'ניפר לורנס בשחור צילום: John Phillips/John Phillips/Getty Images
בעוד שהשמלה של הארלי הפכה לאייקונית ושמה את ורסצ'ה על המפה, אף אחד לא ממש יזכור את זאת שלבשה עכשיו לורנס, למרות המחשוף הנדיב. לא משנה מה לורנס תשים על עצמה, נדמה שהיא לא מסוגלת לשדר סקס אפיל אמיתי. לרוב היא מצטיירת לי כמו ילדה טובה ירושלים, מאופקת וסגורה, שאין לה מושג באופנה. לרוב לורנס נראית כמי שחוששת לעורר דיון ומעדיפה להיות הסוויט הארט של אמריקה.
מה שכן, קיבלנו תזכורת שאין כמו הניינטיז ושמלתה של הארלי מזכירה לנו את ימי התום של עולם הסלבס. אכן, היו ימים.
אליזבת הארלי אינסטגרם

ג'ניפר לורנס בשמלת מחשוף צילום:  John Phillips/John Phillips/Getty Images

ג'ניפר לורנס צילום: צילום:  John Phillips/John Phillips/Getty Images