חלון ראווה: גינת וישגב רותם

גינת וישגב רותם עזבו קריירות מצליחות ומבטיחות בשביל להקים ביחד מותג תכשיטים איכותי. ההימור הצליח והיום הם הבעלים של אחד המותגים המדוברים בישראל

מי אנחנו?

גינת וישגב רותם יח"צ

גינת וישגב רותם, בני 32, זוג נשוי. הבעלים של מותג התכשיטים HOTCROWN משנת 2013.
הוטקראון – HOTCROWN, הוא משהו שמייצג את שנינו – גינת שהיא יותר תזזיתית, מייצגת את ה-hot וישגב שיותר מלכותי ורציני מייצג את ה-crown.

רקע

גינת – גדלתי במושב בנגב, בחיים לא חשבתי שאעסוק בעיצוב, תמיד רציתי להיות סופרת או שחקנית.
יש לי תואר שני ביעוץ ארגוני וניסיון תעסוקתי כקופירייטרית. הכרתי את ישגב כשהיה רואה חשבון, הוא סיפר לי שגדל כל חייו בירושלים, בעיר העתיקה, כנער דתי בבית של חמישה בנים, עם אמא מעצבת פנים. התאהבתי בו ברגע, היה בו משהו רציני ושליו, בעודי חיה חיים פרועים ולא יציבים.
אחרי כמה חודשי זוגיות הבנתי שהוא אומלל בתור רואה חשבון, שהשעות מטורפות ושהוא שונא את זה. הוא התחיל לפנטז על זה שנפתח עסק לייצור ועיצוב תכשיטים יחד והחלטתי שאני זורמת איתו, העיקר שנעשה את זה יחד.
hotcrown טבעות מקולקציית BEY  יח"צ

מתי ולמה הבנת שאת רוצה להיות מעצבת?

איפה שהוא אחרי שנה שפתחנו את העסק הבנתי שיש לנו עוד מיליון רעיונות ושבא לנו להגשים את הכול.

מה היה החלק הכי מאתגר בדרך?

גנבו לנו את כל הסחורה אחרי שנתיים. בלילה שבו ישגב נסע למסיבת רווקים, הייתי לבד ובבוקר גיליתי שהכול נעלם. זה היה מכשול קשה מאד, אבל יצאנו מזה בעזרת הלקוחות המדהימות שלנו. מכשול נוסף הוא בקפיצת גדילה שקרתה לנו בעסק, תוך חצי שנה גדלנו משלושה עובדים ל-12 והיקפים מטורפים, כמו שאנחנו רואים את זה – כשגדלים מגיעה אחריות גדולה יותר, הלקוחות יותר פדנטיות ויש פחות מקום לטעויות. זה קשה מאד.

hotcrown  צילום יח"צ

איך את מתארת את סגנון העיצוב שלכם?

העיצוב שלנו מאד עדין ומינימליסטי, רק השנה התחלנו להעז לעצב באופן קצת יותר גדול. אנחנו מקדשים את עבודת הגימור, מקפידים על גימורים מושלמים ולא מתפשרים על יהלומים באיכות הכי טובה שיש. הלקוחה הישראלית בעצמה לא מוכנה שיתפשרו עלייה וזה מתבטא בטווח מחירים גבוה משל ממעצבי תכשיטים אחרים. כל אחד והשיקולים שלו.

hotcrown  צילום יח"צ

לסגנון האופנתי של איזו מפורסמת אתם מתחברים?

למען הכנות אין לנו איזו מוזה שאני יכולה להגיד שאנחנו מקבלים השראה ממנה, אבל זה גם מסתדר כי אנחנו בעידן כזה. העידן שבו יש מוזה אחת שמובילה מותג כבר פסה מהעולם, היום אנחנו דור שרוצה הכול מהכול, אי אפשר להגביל.

איך מתחלקת העבודה ביניכם?

זה היה החלק הראשון שטיפלנו בו. הבנו מאד מהר שאנחנו חייבים לחלק את העבודה בינינו ולכן אני לקחתי פיקוד על השיווק וישגב על העיצוב והייצור. זה לא אומר שאין זליגה מדי פעם, הרבה פעמים אני מעצבת והמון פעמים ישגב מחליט החלטות שיווקיות.

מה מאפיין את הקולקציה החדשה?

בחודשים האחרונים הוצאנו שלוש קולקציות חדשות; קולקציית טבעות אירוסין חדשה בשם Vinedo שנוצרה בהשראת בועות השמפנייה ויקבים בספרד, קולקציית גיזה שנוצרה בהשראת הפירמידות שכוללת שרשראות, צמידים ועגילים בצורות שונות של משולשים וקולקציית Bey של שרשראות, עגילים, צמידים וטבעות בצורות כוכבים המבוססת על טבעת מדגם Bey האהובה בצורת כוכב המשובצת בשמונה יהלומי קוניאק.

hotcrown  צילום יח"צ

מחירים: טווח המחירים הממוצע הוא 1,000$ לפריט.
איפה קונים? יש לנו חנות ברחוב דיזנגוף 209 בתל אביב, וחנות אונליין www.hotcrown.com
www.facebook.com/hotcrownjewelry

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק