גמרת? ספרי לחברותיך, לא גמרת? ספרי לו

למה נשים ממשיכות לזייף אורגזמות עם בן הזוג, ולמה הן מספרות על זה לחברות ולא לו?

מגיל צעיר הנורמה אצל בנים היא לרוץ לחבר׳ה, וזה לא משנה אם עשית או לא עשית, העיקר שכולם חושבים שעשית. ומה איתנו הנשים? לנו כמובן יש ביקורת על זה. ובכן, לא בטוח שהיא כל כך מוצדקת.
אולי בגיל הנעורים בנות יותר דיסקרטיות בנוגע לחיי המין שלהן, אבל אין גבר שלא היה נותן את יד ימינו כדי להיות זבוב על הקיר בשיחת בנות.
מי כמונו יודעות שתחת הלשון הצולבת שלנו עוברים כל הפרטנרים שלנו למיטה כשאנחנו בשיחה עם החברות, ושלא כמו הנערים שמסתפקים ב״היה או לא היה״ (ובעיקר ״היה״), אנחנו משתפות לפרטי פרטים, משוות חוויות וגם, איך לא – מתלוננות על הפרטנרים שלנו כשהם פחות מספקים ואנחנו פחות מסופקות. הלו, איך בדיוק יעזור לך להתלונן על סקס לא טוב אצל החברות?


מחקרים מראים שכמעט כל אישה זייפה או מזייפת אורגזמה כעניין שבשגרה ביחסי המין שלה. ליתר דיוק – 64% לא חוות אורגזמה באופן שגרתי ביחסי מין. ולשאלה ׳למה אנחנו עושות את זה?׳ יש אלף סיבות, אבל בגדול:
– כי אנחנו יכולות –  גברים הרי לרוב לא מרגישים בהבדל.
– כי זה מקצר תהליכים – אם הבנו שהוא לא בכיוון או שהאורגזמה עקשנית מדי הפעם, זה יותר קל מלהגיד לו לרדת מהעניין.
– כדי לא להעליב אותו – כי ידוע שגבר מודד את עצמו גם לפי היכולת לספק את האישה שאיתו.
– כי ויתרנו.
ומה קורה כשאנחנו מוותרות על האורגזמה שלנו?
– חיי המין שלנו פחות טובים.
– אנחנו מתחמקות מהפעם הבאה.
– אנחנו כמעט שוכחות איך מרגישה אורגזמה אמיתית.
– החשק המיני שלנו פוחת.
– היחסים שלנו, ובעצם כל היום שלנו, נראים הרבה פחות טוב.


בואו ננסה לשנות כיוון. שיחות בנות על סקס זה טוב ונפלא ורצוי. אנחנו יצורות חברתיות, הפידבק של הגירלז חשוב לנו ומדרבן אותנו, הגברים שאיתנו לא תמיד פתוחים לשיח רב פרטים כמו שהחברות שלנו יודעות ואוהבות לנהל, אבל מה אם נשתף את הבנות בהצלחות ובהנאות שלנו, ואת השיח על הפאשלות נשמור דווקא לבן הזוג?
נכון, בהתחלה הוא לא ישמח לשמוע שזייפת או שויתרת. הוא תמיד יעדיף לדעת שנהנית ושהוא הצליח להביא אותך לנשום אוויר פסגות אורגזמה צלול כיין. אבל האמת היא שאם תדברו על זה יהיה סיכוי הרבה יותר גבוה שהוא באמת יצליח להביא אותך לשם.
איך לעשות את זה?
את פותחת בקבוק יין, מחזיקה איתו ידיים, דואגת לייצר אווירה קרובה ונעימה ואומרת הכי בגלוי ופשוט שאת רוצה לדבר איתו על הסקס שלכם כי את כל כך אוהבת את זה איתו ומרגישה שאתם יכולים להשתפר אפילו יותר.

 

תהיי פתוחה, ספרי לו מה חסר לך, מה היית רוצה שיהיה, איך לענג אותך, כמה חשוב לך שתיהנו ביחד,  כמה את רוצה להרגיש פתוחה ונינוחה לכוון אותו או לבקש בקשות מיוחדות. אל תשכחי לשאול אם יש משהו שהוא היה רוצה לומר או אם יש דברים שישפרו את חוויית המין איתך עבורו, כי נאה דורשת נאה מקיימת. ועדיף מקיימת על בסיס קבוע – לא רק סקס, אלא גם שיח עליו.
ומה עם הבנות? לבנות ספרי על השיטה החדשה שגילית. המליצי להן לדבר עם הפרטנרים שלהן כדי לשפר את יחסי המין שלהן ואת היחסים בכלל, זה ישפר את חיי המין של כולכן ובעקבות זאת גם את שיחות הבנות שלכן. דמייני לעצמך שכל ערב בנות יעסוק רק באורגזמות שלכן ולא באיך שלא הגעתן אליהן. כמה טוב זה יכול להיות, נכון?!

הצטרפו אלינו לקהילת ״החזית לאורגזמה הנשית״ בפייסבוק