לבחורה הזאת היתה משאלה אחת לכריסמס שהתגשמה

ג'יל יאנג רצתה לפרגן לעסק של אביה ופנתה לגולשי טוויטר כדי להגשים את חלומה הצנוע: להפוך את חשבון האינסטגרם שלו, העוסק בשטיחים לפופולארי. היא לא תיארה לעצמה עד כמה

לפעמים חלומות מתגשמים, יותר נכון, משאלות לב גלויות. בתו של ביל יאנג, ג'יל, העלתה ציוץ אחד לטוויטר עם בקשה צנועה: "כל מה שאני רוצה לכריסמס זה שחשבון האינסטגרם של אבא שלי, "My Hotel Carpet", יהפוך ויראלי". היא לא תיארה לעצמה שתוך דקות ספורות חשבון האינסטגרם של אביה יהפוך למקום הכי לוהט ברשת, כאשר מספר העוקבים שלו טיפס מ-38 ל-600 אלף.
גולשים רבים פשוט רצו לשמח את הבת ואביה ולתת להם את מתנת הכריסמס המושלמת: תהילה גלובלית. בחשבון האינסטה מעלה יאנג תמונות של שטיחים מבתי מלון שונים מרחבי העולם. האיש מטייל להנאתו ומצלם כל שטיח שהוא נתקל בו. מדובר בתמונות המצולמות תמיד מאותה זווית מלמעלה ומשקפות את הטעם העיצובי השונה ממלון למלון.
ללא ספק, ראינו תמונות מרתקות מאלו אבל הדף שלו אינו העניין כמו הכוונה לפרגן ולהפגין רוח חג. האב ההמום לא תיאר לעצמו כמה כוח יש למשאלת לב של בתו אבל הוא לא הספיק להודות לה בכל הזדמנות. תמונותיו לא רק שותפו בכל רחבי הרשת אלא פורסמו באתרים המובילים בעולם, מה שהביא לו אינספור עוקבים חדשים. כעת היא מנסה להשיג לו ראיון אצל אלן דג'רנס. שיהיה לה בהצלחה עם זה!
ציוץ הבת שטיח המלון שטיח במלון שטיחים מלון שטיח במלון שטיח מלון