תספורת לאשה ב-50 שקל? יש דבר כזה

רשת מספרות חדשה מספקת שירותי עיצוב שיער במחיר אחיד של 50 שקל בלבד למגוון טיפולים. איפה תמצאו אותה?

SALON FIX רשת מספרות לואו קוסט חדשה.

SALONFIX312

לפני כשנה וחצי נפתחה בתל אביב מספרת 100MEMET שהציעה קונספט חדש בתחום המספרות – כל התספורות וטיפולי השיער (למעט החלקה)  ב-100 שקל בלבד. מאז נפתחו לה שני סניפים נוספים ברמת-גן וברעננה, ונראה כי מדובר בסיפור הצלחה.

בימים אלו מושקת רשת לואו קוסט נוספת בשם salon fiX שמספקת שירותי עיצוב שיער במחיר אחיד של  50 שקל בלבד למגוון טיפולים.

היזמים שעומדים מאחורי הרשת הם מעצבי השיער הצעירים אבי אברמוב (בעל מספרה מיהוד) ונדב מכלוף (הבעלים של מרכז ההחלקות בראשון לציון). בין השירותים שהם מציעים במחיר הזה תמצאו טיפולי קארטין, מסכה אמפולות, תספורת, פן חלק, פן מעוצב, תוספת בייביליס, צביעת שורשים, צביעת אורכים, שטיפות ועוד. הבעלים מבטיחים שלמרות שהמחירים נמוכים הם לא מתכוונים להתפשר על איכות, שירות ומקצועיות שיינתנו על ידי צוות מקצועי ומיומן ומוצרי שיער מהטובים בשוק.

SAONFIX31217

2 הסניפים הראשונים נפתחו ביהוד (מוהליבר 5) ובראשון לציון (רמז 1) ובקרוב יפתח סניף נוסף באשקלון.

סלון פיקס בפייסבוק 

***

ומה חדש על המדף בתחום טיפוח השיער?

המידע ותיאור האיכויות של המוצרים הוא על פי מה שנמסר מהמותגים ולא מניסיון אישי.

המחירים הם ‘מחיר מומלץ לצרכן’, לפני הנחות ומבצעים שנקבעים על ידי הרשתות הקמעונאיות. אלא אם צוין אחרת.

שמן קאנביס לשיער מתולתל של Life by Michel Mercier

7290111145117 שמן קאנביס לשיער מתולתל - Cannabis Oil For Curly Hair מישל מרסייה ללייף צילום יחצ סופר פארם

Cannabis Oil For Curly Hair, הוא אחד מתוך סדרת השמנים החדשה של לייף הכוללת בנסוף שמן ארגן לשיער יבש ושמן ארגן לשיער צבוע.

השמן שפותח על ידי מישל מרסיה וצוות כימאים בינלאומי, מועשר ב- CBD – תמציות שמן המופקות מזרעי הקנאביס ומכילות אומגות 3, 6 ו-9, חומצות אמינו, וקומפלקס ויטמינים, מזין את השיער ומעניק לחות, גמישות וחיוניות.

מחיר: 29.90 שקל לתכולת 150 מ"ל.  להשיג בסופר-פארם.

בושם לשיער של אמיקה

בושם לשיער מבית amika מחיר 90 שח צילום יחצ חול (4)

001 Signature Hair Fragrance, בושם לשיער בניחוח המוכר של אמיקה המלווה את כל ליין מוצרי הטיפוח – וניל חם, פירות הדר מרעננים ותלתן מתקתק. הבושם מרוכז במיוחד ומועשר בשמן אובליפיחה שמשאיר את השיער במראה בריא ומבריק לשימוש על שיער רטוב, יבש או לח.

מחיר: 90 שקל. ניתן להשיג ברשת אפריל, באתר המותג www.loveamika.co.il ובמספרות נבחרות ברחבי הארץ.

2 מוצרים חדשים בסדרת התלתלים Curl של מרוקן אויל

מימין שמפו ומרכך במוצר ללא קצף מסדרת התלתלים, משמאל ספריי ריענון לתלתלים...

Curl Re-Energizing Spray, ספריי רענון לתלתלים בעל פורמולה קלילה המונעת קרזול ומשיבה חיים לשיער מתולתל. מתאים לחידוש העיצוב בסוף היום או ביום שאחרי. הפורמולה מועשרת בשמן ארגן, תה ירוק ותמצית מעלי אלוורה, הופכת את התלתלים לקופצניים ורכים, מרעננת את השיער ומעניקה לו לחות, רכות וברק. לשימוש על שיער יבש.

מחיר מומלץ: 110 שקל

Curl Cleansing Conditioner, שמפו ומרכך בתכשיר אחד בפורמולה המכילה את שמן עץ התה ומועשרת בשמן ארגן. מנקה ביעילות את השיער ממזהמים, מרככת אותו, מונעת קרזול ומתירה קשרים.

מחיר מומלץ: 130 שקל

את סדרת מוצרי MOROCCANOIL ניתן להשיג במספרות נבחרות. טלפון לבירורים: 03-9511086.

סדרת מוצרים לשיער בלונדיני של שוורצקופף פרופשיונל

שוורצקופף פרופשיונל- בלונדמי- מעורב בלונד חם וקר

BLONDME, סדרת מוצרים עבור כל סוגי הבלונד המבוססת על טכנולוגיית 'חיזוק קשרי סיב השיערה" לשיקום שיער פגום, שבור ודהוי ומגנה על השיער בכל תהליכי ההרמה, ההבהרה והצביעה. המוצרים בסדרה נחלקים לכאלו המיועדים לשימוש על ידי מעצב השיער במספרה וכאלו המיועדים לשימוש ביתי. בין מוצרי הסדרה: שמפו קרטין משקם, תרכיז לבניית קשרי סיב השערה, לכל סוגי הבלונד, מרכך קרטין סוגי הבלונד, מסכה אינטנסיבית לשימוש דו שבועי, סרום מעניק ברק וספריי קונדישינר. חלק מהמוצרים מגיעים בשתי ורסיות, האחת לבלונד בגוונים קרים והשניה לבלונד בגוונים חמים.

טווח מחירים: 86-110 שקל. להשיג במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ, לבירור נקודות מכירה משרדי "שוורצקופף פרופשיונל": 1-800-33-33-22

סדרת מוצרים לשיער יבש ופגום של סטייל ארומותרפי

HAIRSTYLE41217

סטייל קרטין + ויטמין E, סדרת מוצרים בנוסחה חדשה ללא מלחי סודיום כלוריד ובשילוב קרטין טהור וחומרי הקצפה עדינים המנקים את השיער ואינם מנטרלים את פעולת הקרטין. מוצרי הסדרה תורמים לשיער חזק ובריא ומונעים את שבירתו. המוצרים בסדרה: שמפו, מרכך, מסכה משקמת וקרם לחות ללא שטיפה.

מחירים: 29.90-39.90 שקל. להשיג ברשתות הפארם.

קונדישינר יבש של לוריאל פרופסיונל

קונדישנר יבש לוריאל פרופסיונל 91 שח צילום אבי ולדמן

Brume Sublimatrice, קונדישנר יבש ללא שטיפה המכיל שמן תפוז ותמצית חמנייה להענקת זוהר וברק לשיער. הפורמולה קלילה ולא שמנונית ומתאימה לתיקונים מהירים במשך היום. הקונדישנר מתאים לכל סוגי השיער ומיועד לשימוש על שיער יבש. מגיע במיכל to go קל ונוח לנשיאה בתיק.

מחיר מומלץ: 91 שקל  ל- 90 מ"ל. להשיג במספרות נבחרות . לאיתור המספרה הקרובה אליך: http://loreal-professionnel.co.il/salons/

***