מתלבשת ברשת: אוליסיה קובה

אוליסיה קובה, בת 32 ואמא ל-2 בנות קטנות, מתחזקת חשבון אינסטגרם אופנתי בניחוח של חו"ל ומשלבת צילומי אופנה ביחד עם סגנון המיני-מי שבו היא מתאימה את הבגדים שלה ושל בתה

KUBA161117111

מי אני?

אולסיה קובה, בת 32 נשואה + 2 בנות, בלוגרית אופנה מתל אביב.

נולדתי באוקראינה ולאחר שסיימתי תואר ראשון ותואר שני עשיתי עלייה לישראל.  רוב הזמן עסקתי בתחום ההלבשה ההלבשה התחתונה אבל נגעתי גם באופנה. בארץ סיימתי קורס סטיילינג בשנקר בהצטיינות ומשם והלאה נשאבתי לעולם של הרשתות החברתיות ולאינסטגרם בפרט.

מתי ולמה התפתחה האהבה שלך לאופנה?

מאז ומתמיד אהבתי אופנה, זה משהו שהגיע מהבית מאחר ובאוקראינה לאמא שלי הייתה חנות מעצבים שבה נהגתי לבוא ולעזור לה לשרת את הלקוחות.

מתי התחלת להעלות תמונות לאינסטגרם?

לפני בערך שנתיים פתחתי את האינסטגרם שלי ובעקבות התגובות קיבלתי חשק לפתח את זה ולעשות את זה יותר מקצועי. עם הזמן כמות העוקבים התחילה לגדול בצורה משמעותית ואז הבנתי שאוהבים את הסגנון שלי. באינסטגרם אני אוהבת להסביר ולפרט על כל תמונה שאני מעלה באנגלית וברוסית.

KUBA16111712

כמה שעות בשבוע מוקדשות לתפעול האינסטגרם?

האינסטגרם שלי מאוד מגוון אבל עם זאת הוא מוקפד מאוד. אני משלבת צילומי אופנה ביחד עם סגנון ה- MINI-ME שמאוד מאפיין אותי בחיי היום יום. אני משקיעה באינסטגרם פחות או יותר שעה ביום, חצי שעה בבוקר וחצי שעה בערב. מעבר לכך אני עורכת צילומים פעם בשבועיים בשגרה וכאשר אני סוגרת שיתופי פעולה אז זה יכול להיות גם פעם בשבוע. בפייסבוק אני בעיקר כותבת את הבלוג שלי פעם בשבוע ובו אני משלבת את התמונות מימי צילום בשילוב עם תמונות מהפקות אופנה שמדברות באותה השפה. אני בדרך כלל אוהבת להסביר על טרנדים ולתת בעיקר טיפים על סגנונות שונים.

KUBA16111718

KUBA161117112

KUBA16111719

באילו שיתופי פעולה לקחת חלק?

בשנה האחרונה קיבלתי המון פניות לשיתופי פעולה עם חברות אופנה או חברות מסחריות אחרות שמתחברות לאופי שבו האינסטגרם שלי מנוהל. יצא לי לשתף פעולה בשנה האחרונה עם: קבוצת אסתי לאודר (בובי בראון, מייקל קורס, מק), הוניגמן, קרייזי ליין, מיכל נגרין, נעלי מארי, פלמינגו, RDC יהלומים, יקב טפרברג, מטרנה, ארקפה ועוד.

מי מצלם אותך?

הצלמת המוכשרת ליה גלדמן @liyageldman

KUBA161117110

איך היית מגדירה את סגנון הלבוש שלך?

אני אוהבת סגנון קלאסי אבל תמיד נצמדת לטרנדים העולמים עם טאצ' אישי שלי.

KUBA16111713

ממי את שואבת השראה בכל הנוגע לסטייל?

אני מושפעת בעיקר מבלוגריות מצליחות בעולם, אבל אם צריך לבחור סלב שאני מתחברת לסגנון שלה אז אבחר בויקטוריה בקאם. כחובבת היסטוריה, אני גם מאוד אוהבת את הסטייל של ז'קלין קנדי הגברת הראשונה לשעבר של ארצות הברית.

איפה את קונה בגדים?

הסוד שלי הוא שילוב של CHEAP AND CHICK כלומר משלבת יקר וזול. האני מאמין שלי זה שחשוב להשקיע בתיק, נעליים ומשקפיים טובים, וכל שאר הבגדים לא חייבים להיות יקרים אבל אם יש לך טעם טוב הם יתמזגו לתוך האאוטפיט.

אני בדרך כלל קונה בגדים, במאסימו דוטי, טופ שופ, זארה ו-H&M. לגבי תיקים ונעליים אני אוהבת לקנות בקרולינה הררה או מותגים יוקרתיים אחרים.

KUBA16111717

על האינסטגרם של מי את ממליצה?

אני מאוד אבל מאוד אוהבת את האינסטגרם של @blaireadiebee

טיפ אופנתי שתוכלי לנדב לקוראות?

אנחנו בפתחו של החורף והאקססורייז הלוהט של העונה הקרובה הוא הגרביונים. גרביון טרנדי המשלב טקסטורות או הדפסים יכול לשדרג בקלות את הלוק. מספיק ללבוש שמלה שחורה פשוטה אבל עם גרביונים מיוחדים שייתנו טוויסט ללוק המושלם.

מה התוכניות לעתיד?

אני מאושרת שאני עוסקת באהבה הכי גדולה שלי שהיא אופנה, ויש לי את הזכות לשלב את הבנות שלי במשהו שאני טובה בו. לאחרונה ביקרתי בשבוע האופנה בניו יורק ונהניתי מכל רגע, בעתיד הייתי רוצה להיות מוזמנת כבלוגרית מטעם המארגנים כדי לסקר אירועי אופנה ברחבי העולם.

KUBA161117113

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק