תמונת ההנקה של מיה דגן

השחקנית העלתה תמונה שלה מניקה את בתה והשוותה את עצמה לדוגמנית "ויקטוריה סיקרט" חטובה שהאכילה את בנה. "שתינו בעד הנקה", כתבה בניסיון לעודד נשים להרגיש חופשי עם גופן

תמונות הנקה של סלבריטאיות ברשת כבר הפכו מזמן לעניין שבשגרה ברשתות החברתיות מעבר לים אבל בישראל זה עדיין פחות שכיח ורוב המפורסמות מעדיפות להעלות תמונות פחות חושפניות. מי שהפתיעה את עוקביה היתה השחקנית מיה דגן, שהעלתה תמונה שלה מניקה את בתה ליד פריים של דוגמנית ויקטוריה סיקרט, קנדיס (ולא קנדל כפי שכינתה אותה), המניקה את בנה וציינה "שתינו מאושרות שהילד שלנו בריא ואני בעד לקבל את כולם".

דגן הוסיפה שהיא עצמה סבלה משיתוק ברגל וממחסור בחלב להנקה וש"אני בטוחה שלדוגמנית יש בעיות משלה". הפוסט של דגן גרף תגובות מפרגנות ("אני אוהבת אותך!") אך היו גם כמה גולשים פחות נלהבים ("זה מרגיש לי אינטימי מדי", "למה את מנפנפת את השדיים שלך לכל העולם ואחותו?"). המטרה של הפוסט של דגן היה לעודד נשים להרגיש חופשיות עם גופן וכן, בניגוד לטרנד שסחף את הרשת  ובו נהיה פופולארי לצאת נגד דוגמניות בסקיני, היא מעבירה את המסר שגם דוגמניות חטובות הן בני אדם.

לגבי הטענה הנפוצה והמקוממת, שרבים מפנים לנשים מניקות, "למה את מראה את השדיים שלך בפני כולם?", התשובה המתבקשת היא: "ככה. זה זכותי וגופי ואאכיל את ילדי איפה ומתי שבא לי, אינך חיב להסתכל".

מיה דגן